שליחת תוכנה במייל
-
מתי בפעם האחרונה ניסית לשלוח קובץ לחבר וקיבלת שגיאת אבטחה במייל
נאלצת להכניס את הקובץ לRAR לעשות סיסמה לפגום בסיומת וכו'
מהיום יש פיתרון פשוט שנאמר לי ע"י האחד והיחיד @Mmmmmmppppp (הבעלים של התיקון הכללי ופריצת האיסט)
הורידו את הקובץ Compressed 2 TXT_self_delete.bat
גררו עליו קובץ כל שהוא
יעלה מסך מעין זה

משך הריצה שלו תלויה כמובן בעוצמת המחשב ובגודל הקובץ
בסיום יווצר לכם באותה תיקיה שבה עומד הסקריפט קובץ נוסף בשם הקובץ שאתם מעוניינים לשלוח +~.bat
לדוגמה בשםבדיקה.aviיהפוך לבדיקה.avi~.bat
לחיצה עליו תיצור במקומו את הקובץ המקורי
את הקובץ הזה ניתן לשלוח במייל פשוט ע"י שינוי הסיומת לTXT -
I ITAMAR25 התייחס לנושא זה ב
-
ב ברכה והצלחה התייחס לנושא זה ב
-
Y y yechiel התייחס לנושא זה ב
-
מ מתכנת חובב התייחס לנושא זה ב
-
Y yosi44 התייחס לנושא זה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות