בקשת מידע | אני רוצה לשלוח קובץ לחבר, ניסתי במייל - אבל הקובץ נחסם. איך אני יכול לשלוח?
-
@משה-מזרחי אי אפשר להעלות תוכנות או קבצים דחוסים למייל - אולי יעזור לשנות עם עורך hex בתים ספציפיים בקובץ אבל זה כמובן לא רלוונטי
יש סקריפט שמיועד לפתור את הבעיה הזאת - הוא יוצר סקריפט שהפעלה שלו יוצרת את קובץ התוכנה מחדש ואת הסקריפט אפשר לשנות לסיומת טקסט ולשלוח אותו
לא מוצא את הסקריפט הזה כרגע@מתכנת-חובב כתב בבקשת מידע | אני רוצה לשלוח קובץ לחבר, ניסתי במייל - אבל הקובץ נחסם. איך אני יכול לשלוח?:
@משה-מזרחי אי אפשר להעלות תוכנות או קבצים דחוסים למייל - אולי יעזור לשנות עם עורך hex בתים ספציפיים בקובץ אבל זה כמובן לא רלוונטי
יש סקריפט שמיועד לפתור את הבעיה הזאת - הוא יוצר סקריפט שהפעלה שלו יוצרת את קובץ התוכנה מחדש ואת הסקריפט אפשר לשנות לסיומת טקסט ולשלוח אותו
לא מוצא את הסקריפט הזה כרגעיש את הסקריפט הזה ל @תודה-רבה-4 כמדומני. הוא השתמש עם זה לתוכנה שמוסיפה תיקיית הורדות לשורת המשימות
-
אפשר לדחוס ולשנות את הסייומת ככה עובד הסקריפט אם אני לא טועה.
https://mitmachim.top/topic/11955/שליחת-תוכנה-במייל/1 -
אפשר לדחוס ולשנות את הסייומת ככה עובד הסקריפט אם אני לא טועה.
https://mitmachim.top/topic/11955/שליחת-תוכנה-במייל/1@y-yechiel כתב בבקשת מידע | אני רוצה לשלוח קובץ לחבר, ניסתי במייל - אבל הקובץ נחסם. איך אני יכול לשלוח?:
ככה עובד הקריפטוגרפיה אן אני לא טועה.
??????????
-
@y-yechiel כתב בבקשת מידע | אני רוצה לשלוח קובץ לחבר, ניסתי במייל - אבל הקובץ נחסם. איך אני יכול לשלוח?:
ככה עובד הקריפטוגרפיה אן אני לא טועה.
??????????
-
@y-yechiel כתב בבקשת מידע | אני רוצה לשלוח קובץ לחבר, ניסתי במייל - אבל הקובץ נחסם. איך אני יכול לשלוח?:
ככה עובד הקריפטוגרפיה אן אני לא טועה.
??????????
@מתכנת-חובב סליחה,כתבתי סקריפט וזה היה תיקון שגיאות אוטומטי!!
-
@מתכנת-חובב סליחה,כתבתי סקריפט וזה היה תיקון שגיאות אוטומטי!!
-
@y-yechiel מה כוונתך?
@NH-LOCAL mobizen_20220818_192715.rar
-
@y-yechiel מה כוונתך?
@NH-LOCAL כתב בבקשת מידע | אני רוצה לשלוח קובץ לחבר, ניסתי במייל - אבל הקובץ נחסם. איך אני יכול לשלוח?:
@y-yechiel מה כוונתך?
שרצה לכתוב את המילה 'סקריפט', והתיקון שגיאות אוטומטי שינה לו את זה ל 'קריפטוגריפיה'.
-
אפשר לדחוס ולשנות את הסייומת ככה עובד הסקריפט אם אני לא טועה.
https://mitmachim.top/topic/11955/שליחת-תוכנה-במייל/1@y-yechiel כתב בבקשת מידע | אני רוצה לשלוח קובץ לחבר, ניסתי במייל - אבל הקובץ נחסם. איך אני יכול לשלוח?:
אפשר לדחוס ולשנות את הסייומת ככה עובד הסקריפט אם אני לא טועה.
https://mitmachim.top/topic/11955/שליחת-תוכנה-במייל/1לא ככה הוא עובד אלא הוא מדפיס את התוכן הבינארי שלו לתוך הסקריפט ואז מפליט את זה חזרה ל exe
-
@דוד-הצהוב @NH-LOCAL
לי יש את זה -
Compressed 2 TXT.bat
ב'שלח אל'. אתה יכול להוסיף אותו ידנית [אולי עם הסקריפט הראשון שלי...]. אינני זוכר מה המקור.
תבדוק אם זה זה - https://github.com/AveYo/Compressed2TXTעריכה: עכשיו אני רואה ש @Y-YECHIEL כתב את המקור. תודה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות