תא קולי מתקדם (ווצאפ פון)
-
@אלע אמר בתא קולי מתקדם (ווצאפ פון):
לי כרגע יש תא קולי של "קליקול" אפשר לפתוח דרך המוקד שלהם, מערכת אוטומטית.
תתקשרו למוקד 033-728-728
שלוחה 2 אח''כ 3.זה עובד בקומה הכשרה?
לאחרונה ממש מישהו הביא לי תא קולי ואני לא יודע איזה חברה זו. אני יכול לחבר אותכם לתא קולי הזה ודרך שם תוכלו לפתוח מערכת חדשה [באם יש להם מספרים פנויים].
האם זה לא אותה מערכת שאמרו לעיל?
-
@אלע אמר בתא קולי מתקדם (ווצאפ פון):
לי כרגע יש תא קולי של "קליקול" אפשר לפתוח דרך המוקד שלהם, מערכת אוטומטית.
תתקשרו למוקד 033-728-728
שלוחה 2 אח''כ 3.זה עובד בקומה הכשרה?
לאחרונה ממש מישהו הביא לי תא קולי ואני לא יודע איזה חברה זו. אני יכול לחבר אותכם לתא קולי הזה ודרך שם תוכלו לפתוח מערכת חדשה [באם יש להם מספרים פנויים].
האם זה לא אותה מערכת שאמרו לעיל?
-
@רבי-יצחק אמר בתא קולי מתקדם (ווצאפ פון):
כן - זה מספר נייד
כמו "תא קולי מתקדם".
רק ש- "תא קולי מתקדם" עדיין לא שמעתי על חסימות בקומה הכשרה. (למעט האשכול שהביאו אתמול כאן בפורום לגבי זה).
-
@רבי-יצחק אמר בתא קולי מתקדם (ווצאפ פון):
@חברים אמר בתא קולי מתקדם (ווצאפ פון):
זה עובד בקומה הכשרה?
כן - זה מספר נייד - עד שמישהו מלשין....
@רבי-יצחק אמר בתא קולי מתקדם (ווצאפ פון):
@אלע כרגע לא זמין בקליקול השרות - לכאורה בגלל הבלאגן של משרד התקשורת.
@רבי-יצחק זה עובד או לא עובד (הפוסטים הנ"ל קצת סותרים).

-
@רבי-יצחק אמר בתא קולי מתקדם (ווצאפ פון):
@חברים אמר בתא קולי מתקדם (ווצאפ פון):
זה עובד בקומה הכשרה?
כן - זה מספר נייד - עד שמישהו מלשין....
@רבי-יצחק אמר בתא קולי מתקדם (ווצאפ פון):
@אלע כרגע לא זמין בקליקול השרות - לכאורה בגלל הבלאגן של משרד התקשורת.
@רבי-יצחק זה עובד או לא עובד (הפוסטים הנ"ל קצת סותרים).

-
@חברים צודק.

המספרים בעצם לא מאושרים בוועדה - רק אין לוועדה יכולת לדעת את המספרים כדי לחסום כי זה מספרים ניידים.
אלו שכן נחסמים זה מהלשנות.@רבי-יצחק אמר בתא קולי מתקדם (ווצאפ פון):
המספרים בעצם לא מאושרים בוועדה - רק אין לוועדה יכולת לדעת את המספרים כדי לחסום כי זה מספרים ניידים.
כמו "תא קולי מתקדם".

ומה עם מה שאמרת לעיל?
הקווים האלו עובדים לעכשיו בקומה הכשרה או לא, (בקיצור: האם זה כמו וואצאפ-פון של ימות המשיח שחסום בקומה הכשרה, או כמו "תא קולי מתקדם" שלבינתיים פתוח...?) -
@רבי-יצחק אמר בתא קולי מתקדם (ווצאפ פון):
המספרים בעצם לא מאושרים בוועדה - רק אין לוועדה יכולת לדעת את המספרים כדי לחסום כי זה מספרים ניידים.
כמו "תא קולי מתקדם".

ומה עם מה שאמרת לעיל?
הקווים האלו עובדים לעכשיו בקומה הכשרה או לא, (בקיצור: האם זה כמו וואצאפ-פון של ימות המשיח שחסום בקומה הכשרה, או כמו "תא קולי מתקדם" שלבינתיים פתוח...?) -
-
שגיאה
פלטפורמת הצ'אט מיועדת למשתמשים בפורום, כפי איך שאנחנו רואים אינכם פעילים מספיק בפורום, נשמח לאשר אותכם לשימוש בצ'אט לאחר שנראה שהינכם פעילים בפורוםמה זה אומר?

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות