דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. סלולרי
  3. תא קולי מתקדם (ווצאפ פון)

תא קולי מתקדם (ווצאפ פון)

מתוזמן נעוץ נעול הועבר סלולרי
59 פוסטים 6 כותבים 5.3k צפיות 4 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א אלע

    לי כרגע יש תא קולי של "קליקול" אפשר לפתוח דרך המוקד שלהם, מערכת אוטומטית.
    תתקשרו למוקד 033-728-728
    שלוחה 2 אח''כ 3.

    לאחרונה ממש מישהו הביא לי תא קולי ואני לא יודע איזה חברה זו. אני יכול לחבר אותכם לתא קולי הזה ודרך שם תוכלו לפתוח מערכת חדשה [באם יש להם מספרים פנויים].

    המון הצלחות,
    כתיבה וחתימה טובה!!!

    חבריםח מנותק
    חבריםח מנותק
    חברים
    צוות פיקוח
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי חברים
    #27

    @אלע אמר בתא קולי מתקדם (ווצאפ פון):

    לי כרגע יש תא קולי של "קליקול" אפשר לפתוח דרך המוקד שלהם, מערכת אוטומטית.
    תתקשרו למוקד 033-728-728
    שלוחה 2 אח''כ 3.

    זה עובד בקומה הכשרה?

    לאחרונה ממש מישהו הביא לי תא קולי ואני לא יודע איזה חברה זו. אני יכול לחבר אותכם לתא קולי הזה ודרך שם תוכלו לפתוח מערכת חדשה [באם יש להם מספרים פנויים].

    האם זה לא אותה מערכת שאמרו לעיל?

    ר 2 תגובות תגובה אחרונה
    2
    • חבריםח חברים

      @אלע אמר בתא קולי מתקדם (ווצאפ פון):

      לי כרגע יש תא קולי של "קליקול" אפשר לפתוח דרך המוקד שלהם, מערכת אוטומטית.
      תתקשרו למוקד 033-728-728
      שלוחה 2 אח''כ 3.

      זה עובד בקומה הכשרה?

      לאחרונה ממש מישהו הביא לי תא קולי ואני לא יודע איזה חברה זו. אני יכול לחבר אותכם לתא קולי הזה ודרך שם תוכלו לפתוח מערכת חדשה [באם יש להם מספרים פנויים].

      האם זה לא אותה מערכת שאמרו לעיל?

      ר מנותק
      ר מנותק
      רבי יצחק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #28

      @חברים אותה מערכת.

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      3
      • חבריםח חברים

        @אלע אמר בתא קולי מתקדם (ווצאפ פון):

        לי כרגע יש תא קולי של "קליקול" אפשר לפתוח דרך המוקד שלהם, מערכת אוטומטית.
        תתקשרו למוקד 033-728-728
        שלוחה 2 אח''כ 3.

        זה עובד בקומה הכשרה?

        לאחרונה ממש מישהו הביא לי תא קולי ואני לא יודע איזה חברה זו. אני יכול לחבר אותכם לתא קולי הזה ודרך שם תוכלו לפתוח מערכת חדשה [באם יש להם מספרים פנויים].

        האם זה לא אותה מערכת שאמרו לעיל?

        ר מנותק
        ר מנותק
        רבי יצחק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #29

        @חברים אמר בתא קולי מתקדם (ווצאפ פון):

        זה עובד בקומה הכשרה?

        כן - זה מספר נייד - עד שמישהו מלשין....

        חבריםח 2 תגובות תגובה אחרונה
        3
        • ר רבי יצחק

          @חברים אמר בתא קולי מתקדם (ווצאפ פון):

          זה עובד בקומה הכשרה?

          כן - זה מספר נייד - עד שמישהו מלשין....

          חבריםח מנותק
          חבריםח מנותק
          חברים
          צוות פיקוח
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי חברים
          #30

          @רבי-יצחק אמר בתא קולי מתקדם (ווצאפ פון):

          כן - זה מספר נייד

          כמו "תא קולי מתקדם".

          רק ש- "תא קולי מתקדם" עדיין לא שמעתי על חסימות בקומה הכשרה. (למעט האשכול שהביאו אתמול כאן בפורום לגבי זה).

          א תגובה 1 תגובה אחרונה
          3
          • ר רבי יצחק

            @חברים אמר בתא קולי מתקדם (ווצאפ פון):

            זה עובד בקומה הכשרה?

            כן - זה מספר נייד - עד שמישהו מלשין....

            חבריםח מנותק
            חבריםח מנותק
            חברים
            צוות פיקוח
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי חברים
            #31

            @רבי-יצחק אמר בתא קולי מתקדם (ווצאפ פון):

            @חברים אמר בתא קולי מתקדם (ווצאפ פון):

            זה עובד בקומה הכשרה?

            כן - זה מספר נייד - עד שמישהו מלשין....

            @רבי-יצחק אמר בתא קולי מתקדם (ווצאפ פון):

            @אלע כרגע לא זמין בקליקול השרות - לכאורה בגלל הבלאגן של משרד התקשורת.

            @רבי-יצחק זה עובד או לא עובד (הפוסטים הנ"ל קצת סותרים). 😉

            ר תגובה 1 תגובה אחרונה
            3
            • חבריםח חברים

              @רבי-יצחק אמר בתא קולי מתקדם (ווצאפ פון):

              @חברים אמר בתא קולי מתקדם (ווצאפ פון):

              זה עובד בקומה הכשרה?

              כן - זה מספר נייד - עד שמישהו מלשין....

              @רבי-יצחק אמר בתא קולי מתקדם (ווצאפ פון):

              @אלע כרגע לא זמין בקליקול השרות - לכאורה בגלל הבלאגן של משרד התקשורת.

              @רבי-יצחק זה עובד או לא עובד (הפוסטים הנ"ל קצת סותרים). 😉

              ר מנותק
              ר מנותק
              רבי יצחק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #32

              @חברים צודק.🤒
              המספרים בעצם לא מאושרים בוועדה - רק אין לוועדה יכולת לדעת את המספרים כדי לחסום כי זה מספרים ניידים.
              אלו שכן נחסמים זה מהלשנות.

              חבריםח תגובה 1 תגובה אחרונה
              4
              • ר רבי יצחק

                @חברים צודק.🤒
                המספרים בעצם לא מאושרים בוועדה - רק אין לוועדה יכולת לדעת את המספרים כדי לחסום כי זה מספרים ניידים.
                אלו שכן נחסמים זה מהלשנות.

                חבריםח מנותק
                חבריםח מנותק
                חברים
                צוות פיקוח
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #33

                @רבי-יצחק אמר בתא קולי מתקדם (ווצאפ פון):

                המספרים בעצם לא מאושרים בוועדה - רק אין לוועדה יכולת לדעת את המספרים כדי לחסום כי זה מספרים ניידים.

                כמו "תא קולי מתקדם". 👍

                ומה עם מה שאמרת לעיל?
                הקווים האלו עובדים לעכשיו בקומה הכשרה או לא, (בקיצור: האם זה כמו וואצאפ-פון של ימות המשיח שחסום בקומה הכשרה, או כמו "תא קולי מתקדם" שלבינתיים פתוח...?)

                ר תגובה 1 תגובה אחרונה
                3
                • חבריםח חברים

                  @רבי-יצחק אמר בתא קולי מתקדם (ווצאפ פון):

                  המספרים בעצם לא מאושרים בוועדה - רק אין לוועדה יכולת לדעת את המספרים כדי לחסום כי זה מספרים ניידים.

                  כמו "תא קולי מתקדם". 👍

                  ומה עם מה שאמרת לעיל?
                  הקווים האלו עובדים לעכשיו בקומה הכשרה או לא, (בקיצור: האם זה כמו וואצאפ-פון של ימות המשיח שחסום בקומה הכשרה, או כמו "תא קולי מתקדם" שלבינתיים פתוח...?)

                  ר מנותק
                  ר מנותק
                  רבי יצחק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #34

                  @חברים פתוח

                  מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  5
                  • ר רבי יצחק

                    @חברים פתוח

                    מ מנותק
                    מ מנותק
                    מה מה
                    מורחק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #35

                    @רבי-יצחק אמר בתא קולי מתקדם (ווצאפ פון):

                    @חברים פתוח

                    יש אפשרות לעשות ואצאפון בתוך מערכת IVR??

                    ר תגובה 1 תגובה אחרונה
                    3
                    • מ מה מה

                      @רבי-יצחק אמר בתא קולי מתקדם (ווצאפ פון):

                      @חברים פתוח

                      יש אפשרות לעשות ואצאפון בתוך מערכת IVR??

                      ר מנותק
                      ר מנותק
                      רבי יצחק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי רבי יצחק
                      #36

                      @מה-מה כן
                      תכתוב לי בצא'ט נכוון אותך.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      3
                      • ב מנותק
                        ב מנותק
                        ברכי
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #37
                        פוסט זה נמחק!
                        ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • ב ברכי

                          פוסט זה נמחק!

                          ב מנותק
                          ב מנותק
                          ברכי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #38

                          @ברכי אמר בתא קולי מתקדם (ווצאפ פון):

                          @אלע
                          התקשרתי לפתוח קבוצה בקליקול והשיחה נותקה...:(

                          אפשר עזרה בצאט?

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          3
                          • ר מנותק
                            ר מנותק
                            רבי יצחק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #39
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • ב מנותק
                              ב מנותק
                              ברכי
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #40

                              @רבי-יצחק
                              תודה!

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              3
                              • ב מנותק
                                ב מנותק
                                ברכי
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #41
                                פוסט זה נמחק!
                                ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • ב ברכי

                                  פוסט זה נמחק!

                                  ב מנותק
                                  ב מנותק
                                  ברכי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #42
                                  פוסט זה נמחק!
                                  ר תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • ב ברכי

                                    פוסט זה נמחק!

                                    ר מנותק
                                    ר מנותק
                                    רבי יצחק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #43
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    2
                                    • ב מנותק
                                      ב מנותק
                                      ברכי
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #44
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • ב מנותק
                                        ב מנותק
                                        ברכי
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #45

                                        שגיאה
                                        פלטפורמת הצ'אט מיועדת למשתמשים בפורום, כפי איך שאנחנו רואים אינכם פעילים מספיק בפורום, נשמח לאשר אותכם לשימוש בצ'אט לאחר שנראה שהינכם פעילים בפורום

                                        מה זה אומר?😲

                                        מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        3
                                        • ב ברכי

                                          שגיאה
                                          פלטפורמת הצ'אט מיועדת למשתמשים בפורום, כפי איך שאנחנו רואים אינכם פעילים מספיק בפורום, נשמח לאשר אותכם לשימוש בצ'אט לאחר שנראה שהינכם פעילים בפורום

                                          מה זה אומר?😲

                                          מ מנותק
                                          מ מנותק
                                          מה מה
                                          מורחק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #46

                                          @ברכי אמר בתא קולי מתקדם (ווצאפ פון):

                                          שגיאה
                                          פלטפורמת הצ'אט מיועדת למשתמשים בפורום, כפי איך שאנחנו רואים אינכם פעילים מספיק בפורום, נשמח לאשר אותכם לשימוש בצ'אט לאחר שנראה שהינכם פעילים בפורום

                                          מה זה אומר?😲

                                          זה אומר שצריך לתת לך המווןןןןןןןןן 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          2

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר