בקשה/ תוכנה להורדת איכות גיף
-
יש לי קובץ גיף ואני מעוניין להוריד לו את האיכות
יש תוכנה שמבצעת דבר כזה? -
יש לי קובץ גיף ואני מעוניין להוריד לו את האיכות
יש תוכנה שמבצעת דבר כזה?@ראובן-שבתי אמר בבקשה/ תוכנה להורדת איכות גיף:
קובץ גיף ואני מעוניין להוריד לו את האיכות
איכות או משקל?
יש תוכנה שמבצעת דבר כזה?
משקל, מה לא טוב בפורמט פקטורי?
-
@ראובן-שבתי אמר בבקשה/ תוכנה להורדת איכות גיף:
קובץ גיף ואני מעוניין להוריד לו את האיכות
איכות או משקל?
יש תוכנה שמבצעת דבר כזה?
משקל, מה לא טוב בפורמט פקטורי?
-
@חברים שירד במשקל וכמה שפחות יפגע באיכות!!
@ראובן-שבתי https://ezgif.com/optimize
אחלה אתר, בול בשבילך!! -
@ראובן-שבתי https://ezgif.com/optimize
אחלה אתר, בול בשבילך!!@אביב-לוין אתה מכיר את האתר?
זה נראה באמת בול
אבל אני לא ממש מצליח לכווץ -
@אביב-לוין אתה מכיר את האתר?
זה נראה באמת בול
אבל אני לא ממש מצליח לכווץ@ראובן-שבתי ניסית הפחתת צבעים??
-
@ראובן-שבתי ניסית הפחתת צבעים??
@אביב-לוין יש שם רק אופציה של המרה
וחוץ מזה להוריד צבעים אני יכול בתוכנה שבה יצרתי את הגיף הבעיה ששם זה מוריד מהאיכות בצורה לא מבוקרת לכן חיפשתי אתר שיעשה את זה בצורה חיצונית ואולי האיכות לא תפגע באופן כה משמעותי -
@ראובן-שבתי ניסית הפחתת צבעים??
@אביב-לוין את האמת שאולי זה כן יכול לעזור אבל אני שוב נתקל בבעיה
נט פרי חוסם את הגיף מיד בהעלאה וכשמומר הוא מומר לא טוב (סמל של נט פרי)
צריך תוכנה ניידת
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות