דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. נוקיה
  3. עזרה הדדית - נוקיה
  4. קבלת sms למכשיר Nokia c2 כשר. איך עושים??

קבלת sms למכשיר Nokia c2 כשר. איך עושים??

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - נוקיה
34 פוסטים 9 כותבים 2.0k צפיות 5 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מ מנותק
    מ מנותק
    מנשה
    מורחק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #19

    אז אתה אומר שאני קונה יאנג פרוץ מתקין וואצפ מכניס את הסים הרגיל ויש לי וואצפ?

    1divid1 תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • מ מנשה

      אז אתה אומר שאני קונה יאנג פרוץ מתקין וואצפ מכניס את הסים הרגיל ויש לי וואצפ?

      1divid1 מנותק
      1divid1 מנותק
      1divid
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #20

      @מנשה אמר בקבלת sms למכשיר Nokia c2 כשר. איך עושים??:

      אז אתה אומר שאני קונה יאנג פרוץ מתקין וואצפ מכניס את הסים הרגיל ויש לי וואצפ?

      א.תתיג
      ב. כן אבל אתה צריך אינטרנט וזה עי וויפי או סים לא כשר

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • מ מנותק
        מ מנותק
        מנשה
        מורחק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #21

        לי עכשיו יש סי 2 אבל אם יהיה לי אפשרות לוואצפ כמו שאתה אומר אני יקנה יאנג

        1divid1 תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • מ מנשה

          לי עכשיו יש סי 2 אבל אם יהיה לי אפשרות לוואצפ כמו שאתה אומר אני יקנה יאנג

          1divid1 מנותק
          1divid1 מנותק
          1divid
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #22

          @מנשה אמר בקבלת sms למכשיר Nokia c2 כשר. איך עושים??:

          לי עכשיו יש סי 2 אבל אם יהיה לי אפשרות לוואצפ כמו שאתה אומר אני יקנה יאנג

          יש דרך לווצאפ ביאנג אבל אתה צריך אינטרנט
          וזה כמו שכתבתי לך

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מ מנותק
            מ מנותק
            מנשה
            מורחק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #23

            א.רק היום התחלתי להשתמש באתר ואני לא כל כך יודע להשתמש ב.לא צריך אינטרנט יש ווי פיי

            1divid1 תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • מ מנשה

              א.רק היום התחלתי להשתמש באתר ואני לא כל כך יודע להשתמש ב.לא צריך אינטרנט יש ווי פיי

              1divid1 מנותק
              1divid1 מנותק
              1divid
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #24

              @מנשה אמר בקבלת sms למכשיר Nokia c2 כשר. איך עושים??:

              א.רק היום התחלתי להשתמש באתר ואני לא כל כך יודע להשתמש ב.לא צריך אינטרנט יש ווי פיי

              ברוך הבא לפורום
              מומלץ לקרוא https://mitmachim.top/post/98923
              אם אתה משתמש בוויפי אז יהיה אפשרי

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • 1divid1 מנותק
                1divid1 מנותק
                1divid
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #25

                @מנשה
                רק שתדע שהנושא שאנחנו מדברים עכשיו לא קשור לכותרת לכן צריך לפתוח נושא חדש

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • מ מנותק
                  מ מנותק
                  מנשה
                  מורחק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #26

                  אני יתחיל לקרוא עכשיו את כל זה??????

                  1divid1 תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • מ מנותק
                    מ מנותק
                    מנשה
                    מורחק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #27

                    נו יאללה

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • מ מנשה

                      אני יתחיל לקרוא עכשיו את כל זה??????

                      1divid1 מנותק
                      1divid1 מנותק
                      1divid
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי 1divid
                      #28

                      @מנשה אמר בקבלת sms למכשיר Nokia c2 כשר. איך עושים??:

                      אני יתחיל לקרוא עכשיו את כל זה??????

                      אם לא תרצה להיות בחוץ תוך שבוע[הכוונה שתעשה טעות בלי ידיע]
                      אז תקרא פלוס מינוס
                      או שתקרא את זה https://mitmachim.top/post/75191👉זה חובה!

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • מ מנותק
                        מ מנותק
                        מנשה
                        מורחק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #29

                        לסיכום אני הולך לחנות קונה יאנג לא כשר שם וואצפ מכניס את הסים אם המספר הכשר של פרטנר מתחבר לWI FI ויש לי וואצפ רגיל ?

                        1divid1 ירושלים שליי 2 תגובות תגובה אחרונה
                        0
                        • מ מנשה

                          לסיכום אני הולך לחנות קונה יאנג לא כשר שם וואצפ מכניס את הסים אם המספר הכשר של פרטנר מתחבר לWI FI ויש לי וואצפ רגיל ?

                          1divid1 מנותק
                          1divid1 מנותק
                          1divid
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #30

                          @מנשה אמר בקבלת sms למכשיר Nokia c2 כשר. איך עושים??:

                          לסיכום אני הולך לחנות קונה יאנג לא כשר שם וואצפ מכניס את הסים אם המספר הכשר של פרטנר מתחבר לWI FI ויש לי וואצפ רגיל ?

                          כן אבל תתיג עי @ או תלחץ על ציטוט שידוע לעזור לך בהצלחה[כולי תפילה שזה למטרת קודש😂😂]

                          מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • 1divid1 1divid

                            @מנשה אמר בקבלת sms למכשיר Nokia c2 כשר. איך עושים??:

                            לסיכום אני הולך לחנות קונה יאנג לא כשר שם וואצפ מכניס את הסים אם המספר הכשר של פרטנר מתחבר לWI FI ויש לי וואצפ רגיל ?

                            כן אבל תתיג עי @ או תלחץ על ציטוט שידוע לעזור לך בהצלחה[כולי תפילה שזה למטרת קודש😂😂]

                            מ מנותק
                            מ מנותק
                            מנשה
                            מורחק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #31

                            @1divid אמר בקבלת sms למכשיר Nokia c2 כשר. איך עושים??:

                            @מנשה אמר בקבלת sms למכשיר Nokia c2 כשר. איך עושים??:

                            לסיכום אני הולך לחנות קונה יאנג לא כשר שם וואצפ מכניס את הסים אם המספר הכשר של פרטנר מתחבר לWI FI ויש לי וואצפ רגיל ?

                            כן אבל תתיג עי @ או תלחץ על ציטוט שידוע לעזור לך בהצלחה[כולי תפילה שזה למטרת קודש😂😂]

                            הצלחתי???

                            1divid1 תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • מ מנשה

                              @1divid אמר בקבלת sms למכשיר Nokia c2 כשר. איך עושים??:

                              @מנשה אמר בקבלת sms למכשיר Nokia c2 כשר. איך עושים??:

                              לסיכום אני הולך לחנות קונה יאנג לא כשר שם וואצפ מכניס את הסים אם המספר הכשר של פרטנר מתחבר לWI FI ויש לי וואצפ רגיל ?

                              כן אבל תתיג עי @ או תלחץ על ציטוט שידוע לעזור לך בהצלחה[כולי תפילה שזה למטרת קודש😂😂]

                              הצלחתי???

                              1divid1 מנותק
                              1divid1 מנותק
                              1divid
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי 1divid
                              #32

                              @מנשה אמר בקבלת sms למכשיר Nokia c2 כשר. איך עושים??:

                              @1divid אמר בקבלת sms למכשיר Nokia c2 כשר. איך עושים??:

                              @מנשה אמר בקבלת sms למכשיר Nokia c2 כשר. איך עושים??:

                              לסיכום אני הולך לחנות קונה יאנג לא כשר שם וואצפ מכניס את הסים אם המספר הכשר של פרטנר מתחבר לWI FI ויש לי וואצפ רגיל ?

                              כן אבל תתיג עי @ או תלחץ על ציטוט שידוע לעזור לך בהצלחה[כולי תפילה שזה למטרת קודש😂😂]

                              הצלחתי???

                              כן וזהו כי הנושא גולש למקום אחר מהכותרת תפתח נושא חדש אוקי?

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • מ מנשה

                                לסיכום אני הולך לחנות קונה יאנג לא כשר שם וואצפ מכניס את הסים אם המספר הכשר של פרטנר מתחבר לWI FI ויש לי וואצפ רגיל ?

                                ירושלים שליי מנותק
                                ירושלים שליי מנותק
                                ירושלים שלי
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #33

                                מותר להגיב למישהו "מורחק"?
                                (והאם הוא בכלל יכול לראות את זה)

                                חבריםח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • ירושלים שליי ירושלים שלי

                                  מותר להגיב למישהו "מורחק"?
                                  (והאם הוא בכלל יכול לראות את זה)

                                  חבריםח מנותק
                                  חבריםח מנותק
                                  חברים
                                  צוות פיקוח
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי חברים
                                  #34

                                  @ירושלים-שלי אמר בקבלת sms למכשיר Nokia c2 כשר. איך עושים??:

                                  מותר להגיב למישהו "מורחק"?
                                  (והאם הוא בכלל יכול לראות את זה)

                                  עיין כאן מה שכתב @A0533057932, ומה ש @נגן ו- @מתחיל-מומחה הגיבו מיד אחריו.

                                  בהצלחה!

                                  :::

                                  אגב, באם לא שמת לב... שאלת את שאלתך הנ"ל - 'כתגובה למישהו מורחק'. 😉

                                  :::

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1

                                  שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                  נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                  בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                  הרשמה התחברות

                                  • התחברות

                                  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                  • פוסט ראשון
                                    פוסט אחרון
                                  0
                                  • חוקי הפורום
                                  • פופולרי
                                  • לא נפתר
                                  • משתמשים
                                  • חיפוש גוגל בפורום
                                  • צור קשר