קבלת sms למכשיר Nokia c2 כשר. איך עושים??
-
@מנשה אמר בקבלת sms למכשיר Nokia c2 כשר. איך עושים??:
א.רק היום התחלתי להשתמש באתר ואני לא כל כך יודע להשתמש ב.לא צריך אינטרנט יש ווי פיי
ברוך הבא לפורום
מומלץ לקרוא https://mitmachim.top/post/98923
אם אתה משתמש בוויפי אז יהיה אפשרי -
@מנשה אמר בקבלת sms למכשיר Nokia c2 כשר. איך עושים??:
אני יתחיל לקרוא עכשיו את כל זה??????
אם לא תרצה להיות בחוץ תוך שבוע[הכוונה שתעשה טעות בלי ידיע]
אז תקרא פלוס מינוס
או שתקרא את זה https://mitmachim.top/post/75191
זה חובה! -
לסיכום אני הולך לחנות קונה יאנג לא כשר שם וואצפ מכניס את הסים אם המספר הכשר של פרטנר מתחבר לWI FI ויש לי וואצפ רגיל ?
@מנשה אמר בקבלת sms למכשיר Nokia c2 כשר. איך עושים??:
לסיכום אני הולך לחנות קונה יאנג לא כשר שם וואצפ מכניס את הסים אם המספר הכשר של פרטנר מתחבר לWI FI ויש לי וואצפ רגיל ?
כן אבל תתיג עי @ או תלחץ על ציטוט שידוע לעזור לך בהצלחה[כולי תפילה שזה למטרת קודש

] -
@מנשה אמר בקבלת sms למכשיר Nokia c2 כשר. איך עושים??:
לסיכום אני הולך לחנות קונה יאנג לא כשר שם וואצפ מכניס את הסים אם המספר הכשר של פרטנר מתחבר לWI FI ויש לי וואצפ רגיל ?
כן אבל תתיג עי @ או תלחץ על ציטוט שידוע לעזור לך בהצלחה[כולי תפילה שזה למטרת קודש

]@1divid אמר בקבלת sms למכשיר Nokia c2 כשר. איך עושים??:
@מנשה אמר בקבלת sms למכשיר Nokia c2 כשר. איך עושים??:
לסיכום אני הולך לחנות קונה יאנג לא כשר שם וואצפ מכניס את הסים אם המספר הכשר של פרטנר מתחבר לWI FI ויש לי וואצפ רגיל ?
כן אבל תתיג עי @ או תלחץ על ציטוט שידוע לעזור לך בהצלחה[כולי תפילה שזה למטרת קודש

]הצלחתי???
-
@1divid אמר בקבלת sms למכשיר Nokia c2 כשר. איך עושים??:
@מנשה אמר בקבלת sms למכשיר Nokia c2 כשר. איך עושים??:
לסיכום אני הולך לחנות קונה יאנג לא כשר שם וואצפ מכניס את הסים אם המספר הכשר של פרטנר מתחבר לWI FI ויש לי וואצפ רגיל ?
כן אבל תתיג עי @ או תלחץ על ציטוט שידוע לעזור לך בהצלחה[כולי תפילה שזה למטרת קודש

]הצלחתי???
@מנשה אמר בקבלת sms למכשיר Nokia c2 כשר. איך עושים??:
@1divid אמר בקבלת sms למכשיר Nokia c2 כשר. איך עושים??:
@מנשה אמר בקבלת sms למכשיר Nokia c2 כשר. איך עושים??:
לסיכום אני הולך לחנות קונה יאנג לא כשר שם וואצפ מכניס את הסים אם המספר הכשר של פרטנר מתחבר לWI FI ויש לי וואצפ רגיל ?
כן אבל תתיג עי @ או תלחץ על ציטוט שידוע לעזור לך בהצלחה[כולי תפילה שזה למטרת קודש

]הצלחתי???
כן וזהו כי הנושא גולש למקום אחר מהכותרת תפתח נושא חדש אוקי?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

יאנג או C2?