לאחר התקנת ווינדוס מה אני צריך להתקין ומה מומלץ? (אנטי וירוס וכדו')
-
@בנצי-20 אני שמח ללמוד
מקור וקובץ הורדה@A0533057932 אמר בלאחר התקנת ווינדוס מה אני צריך להתקין ומה מומלץ? (אנטי וירוס וכדו'):
@בנצי-20 אני שמח ללמוד
מקור וקובץ הורדהקוד פתוח בגיטהאב, שילוב של kms38, hwid, kms online עם שיפורים.
A collection of scripts for activating Microsoft products using HWID / KMS38 / Online KMS activation methods with a focus on open-source code, less antivirus detection and user-friendliness.
MAS_1.4_AIO_CRC32_9A7B5B05.cmd -
@בנצי-20 אני שמח ללמוד
מקור וקובץ הורדה@A0533057932
לסיכום : באונליין, לווינדוס mas 1.4 aio
לאופיס digiboy v18 online
אופליין, לשניהם digiboy vl all v38 (מה שהעלת במדריך). -
פריצה ללייטרום יש למישהו?
-
פריצה ללייטרום יש למישהו?
@איציק-דייטש אין בכלי ששלחתי?
-
פריצה ללייטרום יש למישהו?
-
@A0533057932
לסיכום : באונליין, לווינדוס mas 1.4 aio
לאופיס digiboy v18 online
אופליין, לשניהם digiboy vl all v38 (מה שהעלת במדריך).@בנצי-20 KMS VL ALL התעדכן לגרסה 39
-
@איציק-דייטש אין בכלי ששלחתי?
@בנצי-20 אמר בלאחר התקנת ווינדוס מה אני צריך להתקין ומה מומלץ? (אנטי וירוס וכדו'):
@איציק-דייטש אין בכלי ששלחתי?
זה היה נראה שהוא לא עובד, אבל בסוף אני רואה שכן עבד, תודה רבה
-
@איציק-דייטש אין בכלי ששלחתי?
@בנצי-20 הרישיון הדיגיטלי של Ratiborus הוא גם רק אונליין?
W10 Digital Activation Program v1.3.7 Portable.zip -
@בנצי-20 הרישיון הדיגיטלי של Ratiborus הוא גם רק אונליין?
W10 Digital Activation Program v1.3.7 Portable.zip@יוסי-מחשבים אמר בלאחר התקנת ווינדוס מה אני צריך להתקין ומה מומלץ? (אנטי וירוס וכדו'):
@בנצי-20 הרישיון הדיגיטלי של Ratiborus הוא גם רק אונליין?
W10 Digital Activation Program v1.3.7 Portable.zipנכון, וגם קוד סגור, אבל הוא בהחלט מוצלח מאוד.
-
@בנצי-20 לא שאלתי למה אלא למה, הבעיה שאין פה ניקוד


@איציק-דייטש אמר בלאחר התקנת ווינדוס מה אני צריך להתקין ומה מומלץ? (אנטי וירוס וכדו'):
הבעיה שאין פה ניקוד
יֵש נִיקוּד מוּבנֶה בַמַחְשֵב (במקלדת)
-
@פלורידה אמר בלאחר התקנת ווינדוס מה אני צריך להתקין ומה מומלץ? (אנטי וירוס וכדו'):
@A0533057932 אמר בלאחר התקנת ווינדוס מה אני צריך להתקין ומה מומלץ? (אנטי וירוס וכדו'):
@איציק-דייטש לא
תתקין ZIP7מה הפלוס?
מהיר, איכותי, חינמי, קוד פתוח, והכי חשוב לא מפציץ את הרגיסטרי של מקש ימני באיזה 100 שורות מיותרות
-
@בנצי-20 אמר בלאחר התקנת ווינדוס מה אני צריך להתקין ומה מומלץ? (אנטי וירוס וכדו'):
והכי חשוב לא מפציץ את הרגיסטרי של מקש ימני באיזה 100 שורות מיותרות
ניתן לפתור בקלות.
@פלורידה בית חולים מתחת לגשר
-
@פלורידה אמר בלאחר התקנת ווינדוס מה אני צריך להתקין ומה מומלץ? (אנטי וירוס וכדו'):
וכמובן לא לשכוח: wifree!!!
ואם אין לו נטפרי

@shloimy אמר בלאחר התקנת ווינדוס מה אני צריך להתקין ומה מומלץ? (אנטי וירוס וכדו'):
@פלורידה אמר בלאחר התקנת ווינדוס מה אני צריך להתקין ומה מומלץ? (אנטי וירוס וכדו'):
וכמובן לא לשכוח: wifree!!!
ואם אין לו נטפרי

שיתקין אאוטנט!
-
@איציק-דייטש אמר בלאחר התקנת ווינדוס מה אני צריך להתקין ומה מומלץ? (אנטי וירוס וכדו'):
הבעיה שאין פה ניקוד
יֵש נִיקוּד מוּבנֶה בַמַחְשֵב (במקלדת)
@צדיק-תמים אמר בלאחר התקנת ווינדוס מה אני צריך להתקין ומה מומלץ? (אנטי וירוס וכדו'):
יֵש נִיקוּד מוּבנֶה בַמַחְשֵב (במקלדת)
אני יודע, אבל נראה לך שאני ישקיע עכשיו בכתיבה??
-
@צדיק-תמים אמר בלאחר התקנת ווינדוס מה אני צריך להתקין ומה מומלץ? (אנטי וירוס וכדו'):
יֵש נִיקוּד מוּבנֶה בַמַחְשֵב (במקלדת)
אני יודע, אבל נראה לך שאני ישקיע עכשיו בכתיבה??
@איציק-דייטש אמר בלאחר התקנת ווינדוס מה אני צריך להתקין ומה מומלץ? (אנטי וירוס וכדו'):
@צדיק-תמים אמר בלאחר התקנת ווינדוס מה אני צריך להתקין ומה מומלץ? (אנטי וירוס וכדו'):
יֵש נִיקוּד מוּבנֶה בַמַחְשֵב (במקלדת)
אני יודע, אבל נראה לך שאני ישקיע עכשיו בכתיבה??
לא יודע... הלנת שאין ניקוד, עניתי לך שיש! זה הכל.
-
@איציק-דייטש אמר בלאחר התקנת ווינדוס מה אני צריך להתקין ומה מומלץ? (אנטי וירוס וכדו'):
@צדיק-תמים אמר בלאחר התקנת ווינדוס מה אני צריך להתקין ומה מומלץ? (אנטי וירוס וכדו'):
יֵש נִיקוּד מוּבנֶה בַמַחְשֵב (במקלדת)
אני יודע, אבל נראה לך שאני ישקיע עכשיו בכתיבה??
לא יודע... הלנת שאין ניקוד, עניתי לך שיש! זה הכל.
@צדיק-תמים שכחתי באמת איך משתמשים בזה, אולי תזכיר לי? יש מצב?
-
@פלורידה אמר בלאחר התקנת ווינדוס מה אני צריך להתקין ומה מומלץ? (אנטי וירוס וכדו'):
וכמובן לא לשכוח: wifree!!!
מה זה?
-
@פלורידה אמר בלאחר התקנת ווינדוס מה אני צריך להתקין ומה מומלץ? (אנטי וירוס וכדו'):
וכמובן לא לשכוח: wifree!!!
מה זה?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות