לאחר התקנת ווינדוס מה אני צריך להתקין ומה מומלץ? (אנטי וירוס וכדו')
-
@A0533057932 אמר בלאחר התקנת ווינדוס מה אני צריך להתקין ומה מומלץ? (אנטי וירוס וכדו'):
@פלורידה https://mitmachim.top/topic/4628/פריצת-אופיס-ווינדוס-לאופיס-365-ms-project-visio-מדריך-נפרד
אגב עדיף אונליין (אם אפשר) של דיגיבוי (קוד פתוח, לא מתקין כלום, ולא מזוהה באנטי וירוס)
-
@A0533057932 אמר בלאחר התקנת ווינדוס מה אני צריך להתקין ומה מומלץ? (אנטי וירוס וכדו'):
@בנצי-20 מה המקור?
Daniel מ ym software
ואני אשמח לשמוע איך ללא התקנת כלום המחשב נשאר פרוץ גם לאחר 180 יום
הוא שומר את סקריפט הפריצה ומריץ אותו מדי פעם.
-
@בנצי-20 @A0533057932 @פלורידה הכל טוב התקנתי 7zip וזה מצוין, תודה לכולכם
@פלורידה אמר בלאחר התקנת ווינדוס מה אני צריך להתקין ומה מומלץ? (אנטי וירוס וכדו'):
ועד עכשיו??
לא באלי פיירפוקס ו classic start... כבר התקנתי
@פלורידה אמר בלאחר התקנת ווינדוס מה אני צריך להתקין ומה מומלץ? (אנטי וירוס וכדו'):
KMSpico
למה זה? כבר פרצתי את ווינדוס ואת אופיס
@פלורידה אמר בלאחר התקנת ווינדוס מה אני צריך להתקין ומה מומלץ? (אנטי וירוס וכדו'):
PDF-XChange Editor
אני לא אחד שעורך פי די אפים אני צריך משהו פשוט עם אפשרויות לעריכה
@פלורידה אמר בלאחר התקנת ווינדוס מה אני צריך להתקין ומה מומלץ? (אנטי וירוס וכדו'):
ולוח שנה עברי בלוח של וינדוס
אני פחות צריך את זה אבל בכל מקרה איך עושים זאת?
-
@A0533057932 אמר בלאחר התקנת ווינדוס מה אני צריך להתקין ומה מומלץ? (אנטי וירוס וכדו'):
@בנצי-20 מה המקור?
Daniel מ ym software
ואני אשמח לשמוע איך ללא התקנת כלום המחשב נשאר פרוץ גם לאחר 180 יום
הוא שומר את סקריפט הפריצה ומריץ אותו מדי פעם.
@בנצי-20 כלומר יש משהו במחשב
מה זה שונה מKMS VL ALL? -
@A0533057932 אמר בלאחר התקנת ווינדוס מה אני צריך להתקין ומה מומלץ? (אנטי וירוס וכדו'):
@בנצי-20 מה המקור?
Daniel מ ym software
ואני אשמח לשמוע איך ללא התקנת כלום המחשב נשאר פרוץ גם לאחר 180 יום
הוא שומר את סקריפט הפריצה ומריץ אותו מדי פעם.
@בנצי-20 אמר בלאחר התקנת ווינדוס מה אני צריך להתקין ומה מומלץ? (אנטי וירוס וכדו'):
@A0533057932 אמר בלאחר התקנת ווינדוס מה אני צריך להתקין ומה מומלץ? (אנטי וירוס וכדו'):
@בנצי-20 מה המקור?
Daniel מ ym software
כוונתך לזה?
Digiboy_Activate-Online_v18_AutoC2R.cmd
הוא מבוסס על הסקריפט שהבאתי

-
@A0533057932 אמר בלאחר התקנת ווינדוס מה אני צריך להתקין ומה מומלץ? (אנטי וירוס וכדו'):
@בנצי-20 כלומר יש משהו במחשב
מה זה שונה מKMS VL ALL?יש משהו אבל הוא לא מותקן ואין לו גישה לכלום, זה לא שונה רק שאונליין עדיף,
-
@בנצי-20 אמר בלאחר התקנת ווינדוס מה אני צריך להתקין ומה מומלץ? (אנטי וירוס וכדו'):
@A0533057932 אמר בלאחר התקנת ווינדוס מה אני צריך להתקין ומה מומלץ? (אנטי וירוס וכדו'):
@בנצי-20 מה המקור?
Daniel מ ym software
כוונתך לזה?
Digiboy_Activate-Online_v18_AutoC2R.cmd
הוא מבוסס על הסקריפט שהבאתי

@A0533057932 אמר בלאחר התקנת ווינדוס מה אני צריך להתקין ומה מומלץ? (אנטי וירוס וכדו'):
@בנצי-20 אמר בלאחר התקנת ווינדוס מה אני צריך להתקין ומה מומלץ? (אנטי וירוס וכדו'):
@A0533057932 אמר בלאחר התקנת ווינדוס מה אני צריך להתקין ומה מומלץ? (אנטי וירוס וכדו'):
@בנצי-20 מה המקור?
Daniel מ ym software
כוונתך לזה?
Digiboy_Activate-Online_v18_AutoC2R.cmdאכן, זה האונליין (הוא גם אוטומטי ולא מסבך כמו ה vl all)
-
@בנצי-20 @A0533057932 @פלורידה הכל טוב התקנתי 7zip וזה מצוין, תודה לכולכם
@פלורידה אמר בלאחר התקנת ווינדוס מה אני צריך להתקין ומה מומלץ? (אנטי וירוס וכדו'):
ועד עכשיו??
לא באלי פיירפוקס ו classic start... כבר התקנתי
@פלורידה אמר בלאחר התקנת ווינדוס מה אני צריך להתקין ומה מומלץ? (אנטי וירוס וכדו'):
KMSpico
למה זה? כבר פרצתי את ווינדוס ואת אופיס
@פלורידה אמר בלאחר התקנת ווינדוס מה אני צריך להתקין ומה מומלץ? (אנטי וירוס וכדו'):
PDF-XChange Editor
אני לא אחד שעורך פי די אפים אני צריך משהו פשוט עם אפשרויות לעריכה
@פלורידה אמר בלאחר התקנת ווינדוס מה אני צריך להתקין ומה מומלץ? (אנטי וירוס וכדו'):
ולוח שנה עברי בלוח של וינדוס
אני פחות צריך את זה אבל בכל מקרה איך עושים זאת?
@איציק-דייטש אמר בלאחר התקנת ווינדוס מה אני צריך להתקין ומה מומלץ? (אנטי וירוס וכדו'):
איך עושים זאת?

-
@בנצי-20 אמר בלאחר התקנת ווינדוס מה אני צריך להתקין ומה מומלץ? (אנטי וירוס וכדו'):
@A0533057932 אמר בלאחר התקנת ווינדוס מה אני צריך להתקין ומה מומלץ? (אנטי וירוס וכדו'):
@בנצי-20 מה המקור?
Daniel מ ym software
כוונתך לזה?
Digiboy_Activate-Online_v18_AutoC2R.cmd
הוא מבוסס על הסקריפט שהבאתי

@A0533057932 אגב לווינדוס מומלץ רישיון דיגיטלי של mas, החיסרון שלו שהוא גם רק אונליין
-
@A0533057932 אגב לווינדוס מומלץ רישיון דיגיטלי של mas, החיסרון שלו שהוא גם רק אונליין
@בנצי-20 אני שמח ללמוד
מקור וקובץ הורדה -
@איציק-דייטש אמר בלאחר התקנת ווינדוס מה אני צריך להתקין ומה מומלץ? (אנטי וירוס וכדו'):
איך עושים זאת?

-
@A0533057932 אגב לווינדוס מומלץ רישיון דיגיטלי של mas, החיסרון שלו שהוא גם רק אונליין
-
@בנצי-20 אני שמח ללמוד
מקור וקובץ הורדה@A0533057932 אמר בלאחר התקנת ווינדוס מה אני צריך להתקין ומה מומלץ? (אנטי וירוס וכדו'):
@בנצי-20 אני שמח ללמוד
מקור וקובץ הורדהקוד פתוח בגיטהאב, שילוב של kms38, hwid, kms online עם שיפורים.
A collection of scripts for activating Microsoft products using HWID / KMS38 / Online KMS activation methods with a focus on open-source code, less antivirus detection and user-friendliness.
MAS_1.4_AIO_CRC32_9A7B5B05.cmd -
@בנצי-20 אני שמח ללמוד
מקור וקובץ הורדה@A0533057932
לסיכום : באונליין, לווינדוס mas 1.4 aio
לאופיס digiboy v18 online
אופליין, לשניהם digiboy vl all v38 (מה שהעלת במדריך). -
פריצה ללייטרום יש למישהו?
-
פריצה ללייטרום יש למישהו?
@איציק-דייטש אין בכלי ששלחתי?
-
פריצה ללייטרום יש למישהו?
-
@A0533057932
לסיכום : באונליין, לווינדוס mas 1.4 aio
לאופיס digiboy v18 online
אופליין, לשניהם digiboy vl all v38 (מה שהעלת במדריך).@בנצי-20 KMS VL ALL התעדכן לגרסה 39
-
@איציק-דייטש אין בכלי ששלחתי?
@בנצי-20 אמר בלאחר התקנת ווינדוס מה אני צריך להתקין ומה מומלץ? (אנטי וירוס וכדו'):
@איציק-דייטש אין בכלי ששלחתי?
זה היה נראה שהוא לא עובד, אבל בסוף אני רואה שכן עבד, תודה רבה
-
@איציק-דייטש אין בכלי ששלחתי?
@בנצי-20 הרישיון הדיגיטלי של Ratiborus הוא גם רק אונליין?
W10 Digital Activation Program v1.3.7 Portable.zip
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות