נטסטיק zte mf831 מחשב לא מזהה בכלל
-
@יהודה-12
יש לי כעת כזו בעיה בדיוק, כנראה
ולא מוצא את התיקיה שאותה אני צריך למחוק

-
@יהודה-12
יש לי כעת כזו בעיה בדיוק, כנראה
ולא מוצא את התיקיה שאותה אני צריך למחוק

@רעהו-יעזורו לפני מחיקת התיקיה עשית את כל מה שהציעו פה??
תנסה ואם עדיין לא עובד תחזור... -
@רעהו-יעזורו לפני מחיקת התיקיה עשית את כל מה שהציעו פה??
תנסה ואם עדיין לא עובד תחזור...@אביב-לוין
אם הבנתי נכון היה שני הצעות מחיקת התיקיה ועצירת השירות ב-שירותים לא מצאתי את השירות הזה ברשימת ה-שירותים (אולי זה בשם אחר) בשביל שאוכל לעצור אותו
וגם את התיקיה אני לא מוצא -
@אביב-לוין
אם הבנתי נכון היה שני הצעות מחיקת התיקיה ועצירת השירות ב-שירותים לא מצאתי את השירות הזה ברשימת ה-שירותים (אולי זה בשם אחר) בשביל שאוכל לעצור אותו
וגם את התיקיה אני לא מוצא@רעהו-יעזורו מחשב אחר עובד??
-
@רעהו-יעזורו מחשב אחר עובד??
@אביב-לוין
כן
אני איתו כעת ממחשב אחר -
@אביב-לוין
כן
אני איתו כעת ממחשב אחר@רעהו-יעזורו תבדוק אם זה רץ המנהל המשימות
תעלה פה צילום מסך אולי... -
@רעהו-יעזורו תבדוק אם זה רץ המנהל המשימות
תעלה פה צילום מסך אולי...@אביב-לוין
את כל רשימת השירותים
זה אולי 7 תמונות
יש איזה אינדיקציה באיזה איזור אני מוצא אותו -
@רעהו-יעזורו תבדוק אם זה רץ המנהל המשימות
תעלה פה צילום מסך אולי...@אביב-לוין
יצאו לי 10 תמונות -
בגדול השאלה כעת
האם יש תכנה שמסירה שיריים של מנהלי התקן שלא פעילים וכדומה
כדי שכשאכניס את הנטסטיק המחשב יזהה אותו כחדש ויתקין אותו שוב ויחזור לעבוד טוב -
בגדול השאלה כעת
האם יש תכנה שמסירה שיריים של מנהלי התקן שלא פעילים וכדומה
כדי שכשאכניס את הנטסטיק המחשב יזהה אותו כחדש ויתקין אותו שוב ויחזור לעבוד טוב@רעהו-יעזורו נסה אולי את REVO
-
@רעהו-יעזורו נסה אולי את REVO
@שלמה-ווייס
התקנתי אותה ולא מצאתי איפה היא מטפלת במנהלי התקנים או ברישום -
@שלמה-ווייס
התקנתי אותה ולא מצאתי איפה היא מטפלת במנהלי התקנים או ברישום@רעהו-יעזורו בעיקרון אם אתה מתקין נטסטיק אז זה מופיע בתוכנות וגם בריבו אבל אחרי שהסרת זה באמת בעיה
-
@רעהו-יעזורו בעיקרון אם אתה מתקין נטסטיק אז זה מופיע בתוכנות וגם בריבו אבל אחרי שהסרת זה באמת בעיה
@שלמה-ווייס
הסרתי מזמן כי לא רציתי שכל הזמן ייפתח אוטומטית חלון הדפדפן שמראה את החיבור
עכ"פ תודה -
@שלמה-ווייס
הסרתי מזמן כי לא רציתי שכל הזמן ייפתח אוטומטית חלון הדפדפן שמראה את החיבור
עכ"פ תודה@רעהו-יעזורו קרה לי מקרה דומה כמתואר למעלה ופשוט התקנתי ווינדוס.
-
@רעהו-יעזורו קרה לי מקרה דומה כמתואר למעלה ופשוט התקנתי ווינדוס.
@קטונתי אמר בנטסטיק zte mf831 מחשב לא מזהה בכלל:
@רעהו-יעזורו קרה לי מקרה דומה כמתואר למעלה ופשוט התקנתי ווינדוס.
זה מה שאני עשיתי בסוף.
התקנה חדשה של ווינדוס -
@רעהו-יעזורו תסיר עם התוכנה הזו https://www.nirsoft.net/utils/usbdeview.zip
זו תוכנה להסרה מתקדמת של התקנים בד"כ מועילה בכאלה מקרים@קטונתי אמר בנטסטיק zte mf831 מחשב לא מזהה בכלל:
@רעהו-יעזורו קרה לי מקרה דומה כמתואר למעלה ופשוט התקנתי ווינדוס.
חברה לא צריך להריץ בן אדם לפרונות כאלה מסובכים (בדרך כלל...)
-
@רעהו-יעזורו תסיר עם התוכנה הזו https://www.nirsoft.net/utils/usbdeview.zip
זו תוכנה להסרה מתקדמת של התקנים בד"כ מועילה בכאלה מקרים@קטונתי אמר בנטסטיק zte mf831 מחשב לא מזהה בכלל:
@רעהו-יעזורו קרה לי מקרה דומה כמתואר למעלה ופשוט התקנתי ווינדוס.
חברה לא צריך להריץ בן אדם לפרונות כאלה מסובכים (בדרך כלל...)
@AVI12
תודה
התקנתי הוא מוצא את ההתקן הזה כמו במנהל ההתקנים מסמן שיש בו בעיה
מה השלב הבא -
@AVI12
תודה
התקנתי הוא מוצא את ההתקן הזה כמו במנהל ההתקנים מסמן שיש בו בעיה
מה השלב הבא@רעהו-יעזורו אמר בנטסטיק zte mf831 מחשב לא מזהה בכלל:
@AVI12
תודה
התקנתי הוא מוצא את ההתקן הזה כמו במנהל ההתקנים מסמן שיש בו בעיה
מה השלב הבאתסיר אותו ותכניס מחדש
-
@רעהו-יעזורו אמר בנטסטיק zte mf831 מחשב לא מזהה בכלל:
@AVI12
תודה
התקנתי הוא מוצא את ההתקן הזה כמו במנהל ההתקנים מסמן שיש בו בעיה
מה השלב הבאתסיר אותו ותכניס מחדש
@AVI12
כל פעם אני צריך להעביר את הנטסטיק למחשב שעובד בשביל להגיב
זה השורה השלישית מלמעלה בה מסירים
הסרתי והוא נעלם מהרשימה ואח"כ הכנסתי שוב ושוב מסמן שגיאה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות