יש גירסה לא כשרה לשיאומי החדש?
-
@אלי-TZA אמר ביש גירסה לא כשרה לשיאומי החדש?:
ואם אני רוצה פשוט גרסה בעברית + האפליקציות שהתאמת למכשיר + IMEI כשר בלי שום חסימה נוספת?
אני לא חושב שהוא התאים במיוחד את האפליקציות למכשיר, המכשיר הוא אנדראויד 4 בגדול כל האפליקציות שתומכות באנדרואיד 4 מתאימות,
שינוי IMEI הוא ג"כ עסק פשוט,
הקאטצ' במה שהוא מציע זה הקושחה בעברית, והחסימה,@מנדי אמר ביש גירסה לא כשרה לשיאומי החדש?:
אני לא חושב שהוא התאים במיוחד את האפליקציות למכשיר, המכשיר הוא אנדראויד 4 בגדול כל האפליקציות שתומכות באנדרואיד 4 מתאימות,
יש כמה נקודות:
-
@מנדי אמר ביש גירסה לא כשרה לשיאומי החדש?:
אני לא חושב שהוא התאים במיוחד את האפליקציות למכשיר, המכשיר הוא אנדראויד 4 בגדול כל האפליקציות שתומכות באנדרואיד 4 מתאימות,
יש כמה נקודות:
-
-
@Yair אמר ביש גירסה לא כשרה לשיאומי החדש?:
@משה-כהן למי שיבוא דרך פה 400
תודה, 400 למכשיר המתקדם או הפשוט?
-
@Yair אמר ביש גירסה לא כשרה לשיאומי החדש?:
@אברךליטאי למכשיר בודד סביבות 130 כולל שינוי imei.
מה שאומר שאני יכול לקנות באיבי ב215 מכשיר ואתה תלביש לי עליו גירסה בעברית ב130?
זה יכול להוזיל את העלויות מאד -
@Yair אמר ביש גירסה לא כשרה לשיאומי החדש?:
@אברךליטאי למכשיר בודד סביבות 130 כולל שינוי imei.
מה שאומר שאני יכול לקנות באיבי ב215 מכשיר ואתה תלביש לי עליו גירסה בעברית ב130?
זה יכול להוזיל את העלויות מאד -
-
@מנדי אמר ביש גירסה לא כשרה לשיאומי החדש?:
@דן-הלמדן
הגעת ל345 ועדיין אין לך מקשים בעברית, ותצטרך לחכות עד שזה יגיע,
@Yair הציע כאן ב400 קומפלט הכלרק ששלו לא יתחבר לי למחשב ושלי כן
ככה לכאורה -
האם יש לך מצב לשלוח סרטון של המכשיר עם וויז או מייל כדי שנוכל לראות האם יש עניין להשקיע במכשיר כזה - האם באמת התוכנות יושבות נורמלי על המכשיר כמו הGPS של IGO
-
@זבולון אמר ביש גירסה לא כשרה לשיאומי החדש?:
@33men אמר ביש גירסה לא כשרה לשיאומי החדש?:
QIN +1S ?
זה המתקדם או הפשוט
המתקדם
-
פוסט זה נמחק!
-
@Yair האם יש לך אופציה להתקנת אפליקציה של גוגל maps על המכשיר?
או שלמישהו כאן ידוע על אופציה כזאת
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות