דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. שיאומי
  4. שיאומי +Qin1s
  5. עזרה הדדית - שיאומי +Qin1s
  6. יש גירסה לא כשרה לשיאומי החדש?

יש גירסה לא כשרה לשיאומי החדש?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - שיאומי +Qin1s
83 פוסטים 39 כותבים 10.5k צפיות 19 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • Y Yair

    1_111219182159.pdf

    א מנותק
    א מנותק
    אלי TZA
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #10

    @Yair אמר ביש גירסה לא כשרה לשיאומי החדש?:

    1_111219182159.pdf

    ואם אני רוצה פשוט גרסה בעברית + האפליקציות שהתאמת למכשיר + IMEI כשר בלי שום חסימה נוספת?

    מ תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • מ מנותק
      מ מנותק
      משה כהן
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #11

      @yair ‎‏ וכמה יעלה סך הכל כולל המכשיר?‏

      Y תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • א אלי TZA

        @Yair אמר ביש גירסה לא כשרה לשיאומי החדש?:

        1_111219182159.pdf

        ואם אני רוצה פשוט גרסה בעברית + האפליקציות שהתאמת למכשיר + IMEI כשר בלי שום חסימה נוספת?

        מ מנותק
        מ מנותק
        מנדי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #12

        @אלי-TZA אמר ביש גירסה לא כשרה לשיאומי החדש?:

        ואם אני רוצה פשוט גרסה בעברית + האפליקציות שהתאמת למכשיר + IMEI כשר בלי שום חסימה נוספת?

        אני לא חושב שהוא התאים במיוחד את האפליקציות למכשיר, המכשיר הוא אנדראויד 4 בגדול כל האפליקציות שתומכות באנדרואיד 4 מתאימות,
        שינוי IMEI הוא ג"כ עסק פשוט,
        הקאטצ' במה שהוא מציע זה הקושחה בעברית, והחסימה,

        ליצור איתי קשר mendiforum@gmail.com

        א תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • מ מנדי

          @אלי-TZA אמר ביש גירסה לא כשרה לשיאומי החדש?:

          ואם אני רוצה פשוט גרסה בעברית + האפליקציות שהתאמת למכשיר + IMEI כשר בלי שום חסימה נוספת?

          אני לא חושב שהוא התאים במיוחד את האפליקציות למכשיר, המכשיר הוא אנדראויד 4 בגדול כל האפליקציות שתומכות באנדרואיד 4 מתאימות,
          שינוי IMEI הוא ג"כ עסק פשוט,
          הקאטצ' במה שהוא מציע זה הקושחה בעברית, והחסימה,

          א מנותק
          א מנותק
          אלי TZA
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #13

          @מנדי אמר ביש גירסה לא כשרה לשיאומי החדש?:

          אני לא חושב שהוא התאים במיוחד את האפליקציות למכשיר, המכשיר הוא אנדראויד 4 בגדול כל האפליקציות שתומכות באנדרואיד 4 מתאימות,

          יש כמה נקודות:

          1. המכשיר ללא טאצ' והאפליקציות בנויות לטאצ'.
          2. @שמואל טען כאן שהמכשיר בעיקרון חסום לאפליקציות גם בגרסה הרגילה שלו.
          מ תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • א אלי TZA

            @מנדי אמר ביש גירסה לא כשרה לשיאומי החדש?:

            אני לא חושב שהוא התאים במיוחד את האפליקציות למכשיר, המכשיר הוא אנדראויד 4 בגדול כל האפליקציות שתומכות באנדרואיד 4 מתאימות,

            יש כמה נקודות:

            1. המכשיר ללא טאצ' והאפליקציות בנויות לטאצ'.
            2. @שמואל טען כאן שהמכשיר בעיקרון חסום לאפליקציות גם בגרסה הרגילה שלו.
            מ מנותק
            מ מנותק
            מנדי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #14

            @אלי-TZA

            1. יש לו סמן חץ שניתן להזיז עם הלחצנים
            2. זה עסק פשוט יש לזה מדריכים ברשת, (זה קטן עליך....) הבעיה היא העברית והכי חשוב החסימה.. וזה החידוש של @Yair

            ליצור איתי קשר mendiforum@gmail.com

            א תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • Y Yair

              פוסט זה נמחק!

              3 מנותק
              3 מנותק
              33men
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #15

              @Yair אתה מוכר גם מקשים בעברית?

              Y תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • 3 33men

                @Yair אתה מוכר גם מקשים בעברית?

                Y מנותק
                Y מנותק
                Yair
                מדריכים
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #16

                @33men רק ביחד עם מכשיר.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • מ מנדי

                  @אלי-TZA

                  1. יש לו סמן חץ שניתן להזיז עם הלחצנים
                  2. זה עסק פשוט יש לזה מדריכים ברשת, (זה קטן עליך....) הבעיה היא העברית והכי חשוב החסימה.. וזה החידוש של @Yair
                  א מנותק
                  א מנותק
                  אלי TZA
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #17

                  @מנדי אמר ביש גירסה לא כשרה לשיאומי החדש?:

                  יש לו סמן חץ שניתן להזיז עם הלחצנים

                  נכון אבל זה מאוד לא נח.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • מ משה כהן

                    @yair ‎‏ וכמה יעלה סך הכל כולל המכשיר?‏

                    Y מנותק
                    Y מנותק
                    Yair
                    מדריכים
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #18

                    @משה-כהן למי שיבוא דרך פה 400

                    ש א 2 תגובות תגובה אחרונה
                    1
                    • Y Yair

                      @משה-כהן למי שיבוא דרך פה 400

                      ש מנותק
                      ש מנותק
                      שער השמים
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #19

                      @Yair אמר ביש גירסה לא כשרה לשיאומי החדש?:

                      @משה-כהן למי שיבוא דרך פה 400

                      תודה, 400 למכשיר המתקדם או הפשוט?

                      Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ש שער השמים

                        @Yair אמר ביש גירסה לא כשרה לשיאומי החדש?:

                        @משה-כהן למי שיבוא דרך פה 400

                        תודה, 400 למכשיר המתקדם או הפשוט?

                        Y מנותק
                        Y מנותק
                        Yair
                        מדריכים
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #20
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • 3 מנותק
                          3 מנותק
                          33men
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #21

                          QIN +1S ?

                          ז תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • Y Yair

                            פוסט זה נמחק!

                            ד מנותק
                            ד מנותק
                            דן הלמדן
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #22

                            @Yair אמר ביש גירסה לא כשרה לשיאומי החדש?:

                            @אברךליטאי למכשיר בודד סביבות 130 כולל שינוי imei.

                            מה שאומר שאני יכול לקנות באיבי ב215 מכשיר ואתה תלביש לי עליו גירסה בעברית ב130?
                            זה יכול להוזיל את העלויות מאד

                            מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ד דן הלמדן

                              @Yair אמר ביש גירסה לא כשרה לשיאומי החדש?:

                              @אברךליטאי למכשיר בודד סביבות 130 כולל שינוי imei.

                              מה שאומר שאני יכול לקנות באיבי ב215 מכשיר ואתה תלביש לי עליו גירסה בעברית ב130?
                              זה יכול להוזיל את העלויות מאד

                              מ מנותק
                              מ מנותק
                              מנדי
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #23

                              @דן-הלמדן
                              הגעת ל345 ועדיין אין לך מקשים בעברית, ותצטרך לחכות עד שזה יגיע,
                              @Yair הציע כאן ב400 קומפלט הכל

                              ליצור איתי קשר mendiforum@gmail.com

                              ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • מ מנדי

                                @דן-הלמדן
                                הגעת ל345 ועדיין אין לך מקשים בעברית, ותצטרך לחכות עד שזה יגיע,
                                @Yair הציע כאן ב400 קומפלט הכל

                                ד מנותק
                                ד מנותק
                                דן הלמדן
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #24

                                @מנדי אמר ביש גירסה לא כשרה לשיאומי החדש?:

                                @דן-הלמדן
                                הגעת ל345 ועדיין אין לך מקשים בעברית, ותצטרך לחכות עד שזה יגיע,
                                @Yair הציע כאן ב400 קומפלט הכל

                                רק ששלו לא יתחבר לי למחשב ושלי כן
                                ככה לכאורה

                                Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ד דן הלמדן

                                  @מנדי אמר ביש גירסה לא כשרה לשיאומי החדש?:

                                  @דן-הלמדן
                                  הגעת ל345 ועדיין אין לך מקשים בעברית, ותצטרך לחכות עד שזה יגיע,
                                  @Yair הציע כאן ב400 קומפלט הכל

                                  רק ששלו לא יתחבר לי למחשב ושלי כן
                                  ככה לכאורה

                                  Y מנותק
                                  Y מנותק
                                  Yair
                                  מדריכים
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #25

                                  @דן-הלמדן טעות בידך.
                                  הגרסא שלי מתחברת למחשב.

                                  ח 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  4
                                  • ח מנותק
                                    ח מנותק
                                    חוקר ודורש
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #26

                                    האם יש לך מצב לשלוח סרטון של המכשיר עם וויז או מייל כדי שנוכל לראות האם יש עניין להשקיע במכשיר כזה - האם באמת התוכנות יושבות נורמלי על המכשיר כמו הGPS של IGO

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • 3 33men

                                      QIN +1S ?

                                      ז מנותק
                                      ז מנותק
                                      זבולון
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי זבולון
                                      #27

                                      @33men אמר ביש גירסה לא כשרה לשיאומי החדש?:

                                      QIN +1S ?

                                      זה המתקדם או הפשוט

                                      3 תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ז זבולון

                                        @33men אמר ביש גירסה לא כשרה לשיאומי החדש?:

                                        QIN +1S ?

                                        זה המתקדם או הפשוט

                                        3 מנותק
                                        3 מנותק
                                        33men
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #28

                                        @זבולון אמר ביש גירסה לא כשרה לשיאומי החדש?:

                                        @33men אמר ביש גירסה לא כשרה לשיאומי החדש?:

                                        QIN +1S ?

                                        זה המתקדם או הפשוט

                                        המתקדם

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • Y Yair

                                          @דן-הלמדן טעות בידך.
                                          הגרסא שלי מתחברת למחשב.

                                          ח מנותק
                                          ח מנותק
                                          חוקר ודורש
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #29
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר