האם יש תוכנת המרה לC2
-
@זונדל-גרנד אוקי תודה
-
@זונדל-גרנד אוקי תודה
@qwq יש תוכנה שממירה לא אוטומטי?
-
@qwq יש תוכנה תומכת בC2 שיודעת להמיר את הקובץ לתומך נוקיה ( לא אוטומטי)? לי אין
-
@qwq יש תוכנה תומכת בC2 שיודעת להמיר את הקובץ לתומך נוקיה ( לא אוטומטי)? לי אין
-
@qwq ואם אין יש תוכנה שפותחת קבצים עם סיומות אחרים שלא תואמים?
-
@qwq ואם אין יש תוכנה שפותחת קבצים עם סיומות אחרים שלא תואמים?
@oryadaniely אומר הרבה.... אני צריך את התוכנות לא דיבורים [גם דיבורים]

-
@oryadaniely אומר הרבה.... אני צריך את התוכנות לא דיבורים [גם דיבורים]

@qwq מסגנון השאלה שלך היה מובן שיש לך פתרון כלשהו האתה רוצה משהו אוטומטי...
-
@oryadaniely כן
-
@oryadaniely כן
-
-
-
@צדיק-תמים זה לC@ ??????????????
-
@צדיק-תמים זה לC@ ??????????????
-
@צדיק-תמים אוקי אני צריך למחשב [ואם אני רוצה להמיר ווידיא לC2 במה אני בוחר]
-
@צדיק-תמים אוקי אני צריך למחשב [ואם אני רוצה להמיר ווידיא לC2 במה אני בוחר]
-
@אביב-לוין תודה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות