תמונה של מאושר ליאנג
-
למישהו יש תמונה של (חותמת) הכשר של וועדת הרבנים ליאנג?
@אהרן-שובקס יש לי איזה תמונה קצת מטושטשת

-
תעשה חיפוש קצר ותמצא את זה מייד חבל לפתוח נושא חדש בשביל זה..
@מוישי-בלו אמר בתמונה של מאושר ליאנג:
תעשה חיפוש קצר ותמצא את זה מייד חבל לפתוח נושא חדש בשביל זה..
מעניין ניסיתי לחפש ולא מצאתי כלום
-
@אהרן-שובקס יש לי איזה תמונה קצת מטושטשת

@אביב-לוין
תודה רבה אבל זה ממש ממש לא ברור ולא המקורי -
@אביב-לוין
תודה רבה אבל זה ממש ממש לא ברור ולא המקורי@אהרן-שובקס זה המקורי

-
@חיים-ח
תעלה גם אתה אני יראה מה יותר טוב@אהרן-שובקס
זה המקורי![מאושר[1].jpg](/assets/uploads/files/1598440210575-%D7%9E%D7%90%D7%95%D7%A9%D7%A8-1.jpg)
זה דומה למקורי![img_20191024_211508_864-1[1].jpg](/assets/uploads/files/1598440233668-img_20191024_211508_864-1-1.jpg)
וזה עוד אחד![photo_2020-06-15_14-30-51[1].jpg](/assets/uploads/files/1598440260247-photo_2020-06-15_14-30-51-1.jpg)
-
@אהרן-שובקס
זה המקורי![מאושר[1].jpg](/assets/uploads/files/1598440210575-%D7%9E%D7%90%D7%95%D7%A9%D7%A8-1.jpg)
זה דומה למקורי![img_20191024_211508_864-1[1].jpg](/assets/uploads/files/1598440233668-img_20191024_211508_864-1-1.jpg)
וזה עוד אחד![photo_2020-06-15_14-30-51[1].jpg](/assets/uploads/files/1598440260247-photo_2020-06-15_14-30-51-1.jpg)
-
@אבא-לו
יש לך מושג איפה צריכים לשים את הקובץ הזה?
יש לי רוט@אהרן-שובקס לאן שבא לך
רק גש לקובץ והגדר כתמונת רקע -
@אהרן-שובקס לאן שבא לך
רק גש לקובץ והגדר כתמונת רקע -
@אבא-לו
הבעיה היא שזה ממש לא מותאם למסך@אהרן-שובקס מה זאת אומרת?
אתה יכול להתאים את זה
כמו בתמונה![Screenshot_2020-08-26-14-25-20[1].png](/assets/uploads/files/1598441163765-screenshot_2020-08-26-14-25-20-1.png)
-
@אהרן-שובקס מה זאת אומרת?
אתה יכול להתאים את זה
כמו בתמונה![Screenshot_2020-08-26-14-25-20[1].png](/assets/uploads/files/1598441163765-screenshot_2020-08-26-14-25-20-1.png)
-
@אבא-לו
הבעיה היא שאין לי את האפליקצייה הזאתי שאתה משתמש יש לי איזה סייר קבצים es יש לך את האפליקצייה הזאתי כקובץ apk?@אהרן-שובקס על איזה אפליקצייה אתה מדבר?
יש לך גלריה? ואתה יכול להגדיר טפט? -
@אהרן-שובקס על איזה אפליקצייה אתה מדבר?
יש לך גלריה? ואתה יכול להגדיר טפט? -
@אבא-לו
נהיה לי ככה:

@אהרן-שובקס אז תקטין את זה
-
@אהרן-שובקס אז תקטין את זה
-
@אבא-לו
לא הולך לי זאת אומרת אין לי איפה@אהרן-שובקס לא נהיה לך כמו בתמונה?
![Screenshot_2020-08-26-14-25-20[1].png](/assets/uploads/files/1598441163765-screenshot_2020-08-26-14-25-20-1.png)
-
@אהרן-שובקס לא נהיה לך כמו בתמונה?
![Screenshot_2020-08-26-14-25-20[1].png](/assets/uploads/files/1598441163765-screenshot_2020-08-26-14-25-20-1.png)
-
@אבא-לו
איך קוראים לגלרייה שאתה משתמש?@אהרן-שובקס QuickPic_4.7.2.2421.apk
פה יש לך גלריה שאפשר להגדיר נורמלי תמונה בשביל שלא תצטרך להקטין וחוץ מזה אם אני זוכר טוב כל פעם שתכבה את הפלאפון זה עושה בעיות -
@אהרן-שובקס QuickPic_4.7.2.2421.apk
פה יש לך גלריה שאפשר להגדיר נורמלי תמונה בשביל שלא תצטרך להקטין וחוץ מזה אם אני זוכר טוב כל פעם שתכבה את הפלאפון זה עושה בעיות@מוטי-ברנד
לא זה הבעיה משום מה היה איזה בעיה אחרת אבל הסתדרתי הוספתי מסגרת מסביב וככה זה עובד ל מצוין:

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות