האם ואיך אפשר לחלק תמונת GIF בווינדוס 10
-
אני צריך את זה בעיקר כי זה מדי מהיר ואני לא מצליח לראות כל תמונה בפני עצמה כמדומני שבווינדוס 7 היה אפשר לצפות בכל חלק ע"י עורך הסרטים
-
אני צריך את זה בעיקר כי זה מדי מהיר ואני לא מצליח לראות כל תמונה בפני עצמה כמדומני שבווינדוס 7 היה אפשר לצפות בכל חלק ע"י עורך הסרטים
-
@שלמה-ווייס היה אפשר לחלק בגלריית התמונות שאתה יכול למצוא פה
@אביב-לוין חסום לי...
-
@אביב-לוין חסום לי...
@שלמה-ווייס מה?????? זה אתר של נטפרי!!
-
@שלמה-ווייס מה?????? זה אתר של נטפרי!!
@אביב-לוין אבל אני לא בנטפרי אני כעת על מחשב שכמעט הכל חסום שם
-
@אביב-לוין אבל אני לא בנטפרי אני כעת על מחשב שכמעט הכל חסום שם
-
@שלמה-ווייס וזה גם חסום??
@אביב-לוין כן פתוח לי רק אימייל דרייב כמה פורומים וממש עוד כמה דברים ספורים
-
@אביב-לוין כן פתוח לי רק אימייל דרייב כמה פורומים וממש עוד כמה דברים ספורים
@שלמה-ווייס
אני יכול להוריד לך ולשלוח לך במייל@שלמה-ווייס אמר בהאם ואיך אפשר לחלק תמונת GIF בווינדוס 10:
@אביב-לוין כן פתוח לי רק אימייל דרייב כמה פורומים וממש עוד כמה דברים ספורים
שהזכות תעמוד לך!!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות