שנוי תפריט 208
-
@בא-להחכים אמר בשנוי תפריט 208:
@גיחצי תחליף את הקובץ LLMPC במה שהביאו שם במדריך לי זה עזר באותה בעיה שהייתה לך @קטונתי שלום שיניתי וזה עדיין לא עובד לי
אני בסדר עזרו לי כבר פה הצדקים
-
@בא-להחכים מה הכוונה לא נגרר?
-
@בא-להחכים כנראה יש לך תוכנת DEMO אתה צריך להוריד מאיפשהו בפורום את התוכנה.
-
@בא-להחכים את התוכנה בגירסא המלאה ולא בגירסת הדגמה.
-
@שלמה-ווייס זה עובד בבלוטוס???????!
-
@בא-להחכים @שלמה-ווייס אמר בשנוי תפריט 208:
@גיחצי כשר? התחברת דרך בלוטוס' כי אם התחברת דרך USB זה יעבוד לך (כמובן רק אם הורדת את התוכנה שתומכת ב 208 מ[פה]
לכן שאלתי ודו"ק
-
@בא-להחכים יש לך הסבר למה ש@שלמה-ווייס אמר שזה עובד בבלוטוס
-
@בא-להחכים כאן זה התוכנה וכאן זה דרייברים
-
@בא-להחכים אתה מתחבר עם usb?
החלפת את הקובץ שהובא למעלה כפתרון? -
יש לי את אותו הבעיה
מה עושים???????
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות