שנוי תפריט 208
-
@גיחצי צודק אני עכשיו שם לב שאפשר לסמן כתשובה נכונה רק לפני ששינת לנושא שנפתר אז אולי תשנה חזרה לבעיה שלא נפתרה ואז סמן אותו כתשובה הנכונהואז אוטומטי הנושא ישונה לנפתר בהצלחה
@שלמה-ווייס אמר בשנוי תפריט 208:
@גיחצי צודק אני עכשיו שם לב שאפשר לסמן כתשובה נכונה רק לפני ששינת לנושא שנפתר אז אולי תשנה חזרה לבעיה שלא נפתרה ואז סמן אותו כתשובה הנכונהואז אוטומטי הנושא ישונה לנפתר בהצלחה
הצלחתי
-
@גיחצי זה בגלל שלא מעודכן לו קובץ הפרוטוקול הוא כותב מה שבא לו
@שלמה-ווייס הייתי ממליץ שתשנה את ההודעה כיאה לפתרון.

-
@שלמה-ווייס הייתי ממליץ שתשנה את ההודעה כיאה לפתרון.

@קטונתי שינתי... בלי תקוות...
-
@בא-להחכים אמר בשנוי תפריט 208:
@גיחצי תחליף את הקובץ LLMPC במה שהביאו שם במדריך לי זה עזר באותה בעיה שהייתה לך @קטונתי שלום שיניתי וזה עדיין לא עובד לי
אני בסדר עזרו לי כבר פה הצדקים
-
@בא-להחכים אמר בשנוי תפריט 208:
@גיחצי תחליף את הקובץ LLMPC במה שהביאו שם במדריך לי זה עזר באותה בעיה שהייתה לך @קטונתי שלום שיניתי וזה עדיין לא עובד לי
אני בסדר עזרו לי כבר פה הצדקים
-
@בא-להחכים מה הכוונה לא נגרר?
-
@בא-להחכים כנראה יש לך תוכנת DEMO אתה צריך להוריד מאיפשהו בפורום את התוכנה.
-
@בא-להחכים את התוכנה בגירסא המלאה ולא בגירסת הדגמה.
-
@שלמה-ווייס זה עובד בבלוטוס???????!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות