קניתי נטסטיק חברת Huawei דגם E5576!
-
@אביב-לוין ה apn טוב או לא?
@חיים-גרין לא נראה לי
אתה נטפרי???
אני יחפש לך מה להגדיר בזה.. -
@חיים-גרין תגדיר את ה apn ל NETOweb
-
@חיים-גרין תגדיר את ה apn ל NETOweb
-
@אביב-לוין איפה שם בפרופיל? סיסמה? מה בדיוק?
@חיים-גרין סליחה צריך להגדיר 019 ...
תלחץ על האשפה ותמחק ואח"כ תלחץ על הפלוס ותעלה צילום מסך -
@חיים-גרין בשם ובסיסמה נראה לי תכניס את המייל שלך
בסוג כתובת IP תגדיר רק ל IPV4 ותעשה אישור
עריכה: אם לא עובד תראה פה
שם חיבור (Config Name/Account) [אופציונאלי] : 019
מספר (Dial number):0_1500776782110_99.png
בAPN לבחור בידני (ולא אוטומטי) ולכתוב: netazi
שם המשתמש (user name) שיהיה: ctigprs
הסיסמה (Password) להשאיר ריק.
במידה והגדרות אלו הוגדרו בצורה תקינה אך עדיין אין חיבור לאינטרנט:
צריך לאפשר נדידה (Roaming data),
בתצורת האימות (Protocol/Authentication) צריך להגדיר CHAP או PAP (לנסות מה שעובד)
PDP Type להגדיר ip או ipv4קרדיט לפורום נטפרי פה
-
@אביב-לוין אמר בקניתי נטסטיק חברת Huawei דגם E5576!:
netazi
האמת שלא כל כך הבנתי אני מבולבל אתה יכול לתת לי רשימה מסודרת מה בשורה ראשונה מה בשניה וכו!!!! @אביב-לוין
-
@אביב-לוין אמר בקניתי נטסטיק חברת Huawei דגם E5576!:
netazi
האמת שלא כל כך הבנתי אני מבולבל אתה יכול לתת לי רשימה מסודרת מה בשורה ראשונה מה בשניה וכו!!!! @אביב-לוין
@חיים-גרין שם פרופיל 019
נקודת גישה 019
כל השאר ריק -
@חיים-גרין שם פרופיל 019
נקודת גישה 019
כל השאר ריק -
@חיים-גרין בשם ובסיסמה נראה לי תכניס את המייל שלך
בסוג כתובת IP תגדיר רק ל IPV4 ותעשה אישור
עריכה: אם לא עובד תראה פה
שם חיבור (Config Name/Account) [אופציונאלי] : 019
מספר (Dial number):0_1500776782110_99.png
בAPN לבחור בידני (ולא אוטומטי) ולכתוב: netazi
שם המשתמש (user name) שיהיה: ctigprs
הסיסמה (Password) להשאיר ריק.
במידה והגדרות אלו הוגדרו בצורה תקינה אך עדיין אין חיבור לאינטרנט:
צריך לאפשר נדידה (Roaming data),
בתצורת האימות (Protocol/Authentication) צריך להגדיר CHAP או PAP (לנסות מה שעובד)
PDP Type להגדיר ip או ipv4קרדיט לפורום נטפרי פה
@אביב-לוין אמר בקניתי נטסטיק חברת Huawei דגם E5576!:
בAPN לבחור בידני (ולא אוטומטי) ולכתוב: netazi
לכאורה השתנו דברים מ2018
-
@A0533057932 וזה אמור לעבוד תוך כמה זמן? איך אני יודע שזה עובד?
@חיים-גרין מיד
-
@אביב-לוין אמר בקניתי נטסטיק חברת Huawei דגם E5576!:
בAPN לבחור בידני (ולא אוטומטי) ולכתוב: netazi
לכאורה השתנו דברים מ2018
@A0533057932 אמר בקניתי נטסטיק חברת Huawei דגם E5576!:
הוא עוד ככה

-
@חיים-גרין נדידה אפשרת?
-
-
@חיים-גרין נדידה אפשרת?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות



בטח