קניתי נטסטיק חברת Huawei דגם E5576!
-
@חיים-גרין כרגע זה עובד לך ??? תכנס להגדרות רשת
-
@חיים-גרין כרגע זה עובד לך ??? תכנס להגדרות רשת
@ירושלמיי אמר בקניתי נטסטיק חברת Huawei דגם E5576!:
@חיים-גרין כרגע זה עובד לך ??? תכנס להגדרות רשת
כרגע לא עובד נכנסתי!
-
@חיים-גרין חכה רגע אני מעלה לך ותוכל לא הכנס
-
@חיים-גרין ואם תלחץ על "לחץ כאן כדי בדיקה.."??
-
@חיים-גרין ואם תלחץ על "לחץ כאן כדי בדיקה.."??
@אביב-לוין אמר בקניתי נטסטיק חברת Huawei דגם E5576!:
@חיים-גרין ואם תלחץ על "לחץ כאן כדי בדיקה.."??
זה הולך לכאן

-
@אביב-לוין אמר בקניתי נטסטיק חברת Huawei דגם E5576!:
@חיים-גרין ואם תלחץ על "לחץ כאן כדי בדיקה.."??
זה הולך לכאן

@חיים-גרין הייתי מגדיר מתחילה את ה apn
-
@חיים-גרין הייתי מגדיר מתחילה את ה apn
-
@אביב-לוין ה apn טוב או לא?
@חיים-גרין לא נראה לי
אתה נטפרי???
אני יחפש לך מה להגדיר בזה.. -
@חיים-גרין תגדיר את ה apn ל NETOweb
-
@חיים-גרין תגדיר את ה apn ל NETOweb
-
@אביב-לוין איפה שם בפרופיל? סיסמה? מה בדיוק?
@חיים-גרין סליחה צריך להגדיר 019 ...
תלחץ על האשפה ותמחק ואח"כ תלחץ על הפלוס ותעלה צילום מסך
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות




