בעיה בנטסטיק
-
@כיוון-אחר את נקודת הגישה
השורה הזאת לא נכונה
APN: internet.pelephone.net.il -
@כיוון-אחר עיין בתמונה שהעלתי
-
ממש תודה על כל העזרה,
אבל אני לא מצליח להגדיר נקודת גישה,
וגם צריך להשאיר את ההגדרות בנטסטיק כמו שכתבת קודם או שגם שם לשנות?@כיוון-אחר מה כתוב כרגע בתמונה הזאת?

-
@כיוון-אחר את הAPN
לשנות לפי התמונה הזאת

-
@כיוון-אחר לשנות את הAPN (כלומר נקודת גישה)
למה שכתוב בתמונה
יש אפשרות להסביר יותר מזה? -
@כיוון-אחר אתה צריך פשוט לשנות שבמקום שישדר ווי פי שיעבוד דרך החיבור ומשנים את זה פה

-
@כיוון-אחר אז תנסה לשנות פה שזה לא יהיה אוטמטי אלא דור 3 או 4

-
@כיוון-אחר תנסה את מה שכתוב כאן https://netfree.link/wiki/הדרכה_להגדרת_נטסטיק
-
@כיוון-אחר תתקשר לספק של האינטרנט שלך ותשאל, בדוק ומנוסה.
-
תודה לכל המסייעים,
ITAMAR25@ הכי עזר,
באמת התקשרתי לספק RL
ואמרו לי להגדיר אחרת.
בכל אופן תודה רבה לכולם ובמיוחד לA0533057932@ שניסה מאוד לעזור
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
