בעיה בנטסטיק
-
@כיוון-אחר
Name: Pelephone 3GUsername: pcl@3g
Password: pcl
APN: internet.pelephone.net.il
תכתוב את אלו -
@כיוון-אחר הסים של פלאפון עצמם או של חברה משנית?
נ.ב. לכאורה טעית בנקודת הגישה

-
@כיוון-אחר את נקודת הגישה
השורה הזאת לא נכונה
APN: internet.pelephone.net.il -
@כיוון-אחר עיין בתמונה שהעלתי
-
ממש תודה על כל העזרה,
אבל אני לא מצליח להגדיר נקודת גישה,
וגם צריך להשאיר את ההגדרות בנטסטיק כמו שכתבת קודם או שגם שם לשנות?@כיוון-אחר מה כתוב כרגע בתמונה הזאת?

-
@כיוון-אחר את הAPN
לשנות לפי התמונה הזאת

-
@כיוון-אחר לשנות את הAPN (כלומר נקודת גישה)
למה שכתוב בתמונה
יש אפשרות להסביר יותר מזה? -
@כיוון-אחר אתה צריך פשוט לשנות שבמקום שישדר ווי פי שיעבוד דרך החיבור ומשנים את זה פה

-
@כיוון-אחר אז תנסה לשנות פה שזה לא יהיה אוטמטי אלא דור 3 או 4

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות



