בעיה בנטסטיק
-
קיבלתי נטסטיק דור 4
תכלס הכנסתי למחשב ואני מצליח להתחבר רק עם ויפיי...
הבעיה שאין למחשב שלי וויפי ואני לא מצליח לחבר.
מצורף תמונה של הנטסטיק והשגיאה.


-
קיבלתי נטסטיק דור 4
תכלס הכנסתי למחשב ואני מצליח להתחבר רק עם ויפיי...
הבעיה שאין למחשב שלי וויפי ואני לא מצליח לחבר.
מצורף תמונה של הנטסטיק והשגיאה.


@להבין-ולהשכיל lte זה החברה?
-
@להבין-ולהשכיל lte זה החברה?
@klopkk אמר בבעיה בנטסטיק:
@להבין-ולהשכיל lte זה החברה?
לא מתמצא כל כך.
נפתח לי החלונית הזאת. מה צריך לבחור?

-
@klopkk אמר בבעיה בנטסטיק:
@להבין-ולהשכיל lte זה החברה?
לא מתמצא כל כך.
נפתח לי החלונית הזאת. מה צריך לבחור?

@להבין-ולהשכיל אולי זה לא מגדיר נקודות גישה אוטומטית תנסה להגדיר בעצמך
-
שלום!
סליחה על ההקפצה אבל אשמח אם תעזור לי
קניתי גם נטסטיק כזה עם סים של פלאפון ולא יודע איך להגדיר -
-
@כיוון-אחר זה הגדרות APN של פלאפון
Name: Pelephone 3G
APN: internet.pelephone.net.il
Username: pcl@3g
Password: pcl
APN type: default -
@כיוון-אחר
Name: Pelephone 3GUsername: pcl@3g
Password: pcl
APN: internet.pelephone.net.il
תכתוב את אלו -
@כיוון-אחר הסים של פלאפון עצמם או של חברה משנית?
נ.ב. לכאורה טעית בנקודת הגישה

-
@כיוון-אחר את נקודת הגישה
השורה הזאת לא נכונה
APN: internet.pelephone.net.il -
@כיוון-אחר עיין בתמונה שהעלתי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות


