מסך שמחובר למחשב איך אני מעלה את האיכות שלו
-
@A0533057932 אמר במסך שמחובר למחשב איך אני מעלה את האיכות שלו:
@1divid מי אמר לך שהמסך תומך בזה?
זהו לכן אני שואל איפה אני בודק את זה מה האיכות שלו[או שאולי זה קשור למחשב?]
-
@בנצי-20 אמר במסך שמחובר למחשב איך אני מעלה את האיכות שלו:
@1divid באותו מקום בהגדרות
איזה הגדרות. של המחשב?
-
@בנצי-20 אמר במסך שמחובר למחשב איך אני מעלה את האיכות שלו:
@1divid המסך הוא full hd
להגיע להגדרות , מקש ימני בשולחן עבודה > הגדרות תצוגהשם הוא על 1080-1920
-
גודל מסך : 21.5"
רזולוציה 1920 x 1080
מקור https://www.samsung.com/il/business/business-monitors/led-ls22d300by/@משה-מזרחי אמר במסך שמחובר למחשב איך אני מעלה את האיכות שלו:
גודל מסך : 21.5"
רזולוציה 1920 x 1080
מקור https://www.samsung.com/il/business/business-monitors/led-ls22d300by/איך בדקתה את זה? מה חיפשתה בגוגל?
-
@בנצי-20 אמר במסך שמחובר למחשב איך אני מעלה את האיכות שלו:
@1divid אם גם השני מוגדר כך, אז מסתבר שהכרטיס מסך לא מספיק חזק.
זהו שאין לי מושג מה המסך מוגדר
-
@בנצי-20 אמר במסך שמחובר למחשב איך אני מעלה את האיכות שלו:
@1divid לא מופיע לך גם המסך השני בהגדרות תצוגה?

-
-
@משה-מזרחי אמר במסך שמחובר למחשב איך אני מעלה את האיכות שלו:
גודל מסך : 21.5"
רזולוציה 1920 x 1080
מקור https://www.samsung.com/il/business/business-monitors/led-ls22d300by/איך בדקתה את זה? מה חיפשתה בגוגל?
-
@משה-מזרחי אמר במסך שמחובר למחשב איך אני מעלה את האיכות שלו:
@1divid אמר במסך שמחובר למחשב איך אני מעלה את האיכות שלו:
מה חיפשתה בגוגל
כתבתי את הדגם
כן ראיתי ממש תודה(ואני עוד חשבתי שזה גודל 27+
) -
@זאב-לבן אמר במסך שמחובר למחשב איך אני מעלה את האיכות שלו:
בצגים מרובים תבחר הרחב או רק ב 2 ואז תוכל לבחור לכל מסך רזלוציה שונה
זה מנתק לי את המחשב מה אני עושה?
@1divid הרחב
נ.ב. למה הגדרת על גודל של 125%
תוריד ל100% -
@1divid הרחב
נ.ב. למה הגדרת על גודל של 125%
תוריד ל100%@A0533057932 אמר במסך שמחובר למחשב איך אני מעלה את האיכות שלו:
@1divid הרחב
נ.ב. למה הגדרת על גודל של 125%
תוריד ל100%בהרחב
שאני עושה הרחב זה לא מראה לי כלום על המסך
ולגבי הגודל יותר נוח לי גדול
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

