דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. מסך שמחובר למחשב איך אני מעלה את האיכות שלו

מסך שמחובר למחשב איך אני מעלה את האיכות שלו

מתוזמן נעוץ נעול הועבר נפתר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
42 פוסטים 5 כותבים 804 צפיות 3 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • 1divid1 1divid

    יש לי מסך שמחובר למחשב עי כבל hdmi והאיכות במסך נמוכה בהרבה מהמחשב יש דרך לעלות את האיכות [בהירות רוזולוציה] של המסך?
    IMG_20200804_202522.jpg זה אומר שזה טוב?
    IMG_20200804_202729.jpg מישהו יודע אם זה קשור לאיכות המסך?

    ב מנותק
    ב מנותק
    בנצי 20
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #2

    @1divid לא , זה תאורה וניגודיות

    1divid1 תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • ב בנצי 20

      @1divid לא , זה תאורה וניגודיות

      1divid1 מנותק
      1divid1 מנותק
      1divid
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #3

      @בנצי-20 אמר במסך שמחובר למחשב איך אני מעלה את האיכות שלו:

      @1divid לא , זה תאורה וניגודיות

      אז בתמונה השניה יש משהו שיכול לעזור?

      ב תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • 1divid1 1divid

        @בנצי-20 אמר במסך שמחובר למחשב איך אני מעלה את האיכות שלו:

        @1divid לא , זה תאורה וניגודיות

        אז בתמונה השניה יש משהו שיכול לעזור?

        ב מנותק
        ב מנותק
        בנצי 20
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #4

        @1divid כנ"ל, ההגדרה של הרזולוציה זה במחשב עצמו.

        1divid1 תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • ב בנצי 20

          @1divid כנ"ל, ההגדרה של הרזולוציה זה במחשב עצמו.

          1divid1 מנותק
          1divid1 מנותק
          1divid
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #5

          @בנצי-20 אמר במסך שמחובר למחשב איך אני מעלה את האיכות שלו:

          @1divid כנ"ל, ההגדרה של הרזולוציה זה במחשב עצמו.

          המחשב על 1080*1920

          ב תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • 1divid1 1divid

            @בנצי-20 אמר במסך שמחובר למחשב איך אני מעלה את האיכות שלו:

            @1divid כנ"ל, ההגדרה של הרזולוציה זה במחשב עצמו.

            המחשב על 1080*1920

            ב מנותק
            ב מנותק
            בנצי 20
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #6

            @1divid אמר במסך שמחובר למחשב איך אני מעלה את האיכות שלו:

            @בנצי-20 אמר במסך שמחובר למחשב איך אני מעלה את האיכות שלו:

            @1divid כנ"ל, ההגדרה של הרזולוציה זה במחשב עצמו.

            המחשב על 1080*1920

            שניהם מוגדרים כך?

            1divid1 תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • ב בנצי 20

              @1divid אמר במסך שמחובר למחשב איך אני מעלה את האיכות שלו:

              @בנצי-20 אמר במסך שמחובר למחשב איך אני מעלה את האיכות שלו:

              @1divid כנ"ל, ההגדרה של הרזולוציה זה במחשב עצמו.

              המחשב על 1080*1920

              שניהם מוגדרים כך?

              1divid1 מנותק
              1divid1 מנותק
              1divid
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #7

              @בנצי-20 אמר במסך שמחובר למחשב איך אני מעלה את האיכות שלו:

              @1divid אמר במסך שמחובר למחשב איך אני מעלה את האיכות שלו:

              @בנצי-20 אמר במסך שמחובר למחשב איך אני מעלה את האיכות שלו:

              @1divid כנ"ל, ההגדרה של הרזולוציה זה במחשב עצמו.

              המחשב על 1080*1920

              שניהם מוגדרים כך?

              המסך אין לי מושג זה מה שאני שואל איך אני מגדיר את המסך שגם יהיה ככה

              A0533057932A תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • 1divid1 1divid

                @בנצי-20 אמר במסך שמחובר למחשב איך אני מעלה את האיכות שלו:

                @1divid אמר במסך שמחובר למחשב איך אני מעלה את האיכות שלו:

                @בנצי-20 אמר במסך שמחובר למחשב איך אני מעלה את האיכות שלו:

                @1divid כנ"ל, ההגדרה של הרזולוציה זה במחשב עצמו.

                המחשב על 1080*1920

                שניהם מוגדרים כך?

                המסך אין לי מושג זה מה שאני שואל איך אני מגדיר את המסך שגם יהיה ככה

                A0533057932A מנותק
                A0533057932A מנותק
                A0533057932
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #8

                @1divid מי אמר לך שהמסך תומך בזה?

                1divid1 2 תגובות תגובה אחרונה
                1
                • A0533057932A A0533057932

                  @1divid מי אמר לך שהמסך תומך בזה?

                  1divid1 מנותק
                  1divid1 מנותק
                  1divid
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #9

                  @A0533057932 אמר במסך שמחובר למחשב איך אני מעלה את האיכות שלו:

                  @1divid מי אמר לך שהמסך תומך בזה?

                  זהו לכן אני שואל איפה אני בודק את זה מה האיכות שלו[או שאולי זה קשור למחשב?]

                  ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • A0533057932A A0533057932

                    @1divid מי אמר לך שהמסך תומך בזה?

                    1divid1 מנותק
                    1divid1 מנותק
                    1divid
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #10

                    @A0533057932 אמר במסך שמחובר למחשב איך אני מעלה את האיכות שלו:

                    @1divid מי אמר לך שהמסך תומך בזה?

                    15965652071331416535748.jpg
                    זה כול מה שאני יודע עליו

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • 1divid1 1divid

                      @A0533057932 אמר במסך שמחובר למחשב איך אני מעלה את האיכות שלו:

                      @1divid מי אמר לך שהמסך תומך בזה?

                      זהו לכן אני שואל איפה אני בודק את זה מה האיכות שלו[או שאולי זה קשור למחשב?]

                      ב מנותק
                      ב מנותק
                      בנצי 20
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #11

                      @1divid באותו מקום בהגדרות

                      1divid1 תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • ב בנצי 20

                        @1divid באותו מקום בהגדרות

                        1divid1 מנותק
                        1divid1 מנותק
                        1divid
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #12

                        @בנצי-20 אמר במסך שמחובר למחשב איך אני מעלה את האיכות שלו:

                        @1divid באותו מקום בהגדרות

                        איזה הגדרות. של המחשב?

                        ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • 1divid1 1divid

                          @בנצי-20 אמר במסך שמחובר למחשב איך אני מעלה את האיכות שלו:

                          @1divid באותו מקום בהגדרות

                          איזה הגדרות. של המחשב?

                          ב מנותק
                          ב מנותק
                          בנצי 20
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #13

                          @1divid המסך הוא full hd
                          להגיע להגדרות , מקש ימני בשולחן עבודה > הגדרות תצוגה

                          1divid1 תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • ב בנצי 20

                            @1divid המסך הוא full hd
                            להגיע להגדרות , מקש ימני בשולחן עבודה > הגדרות תצוגה

                            1divid1 מנותק
                            1divid1 מנותק
                            1divid
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #14

                            @בנצי-20 אמר במסך שמחובר למחשב איך אני מעלה את האיכות שלו:

                            @1divid המסך הוא full hd
                            להגיע להגדרות , מקש ימני בשולחן עבודה > הגדרות תצוגה

                            שם הוא על 1080-1920

                            ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • משה מזרחימ מנותק
                              משה מזרחימ מנותק
                              משה מזרחי
                              מדריכים
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #15

                              גודל מסך : 21.5"
                              רזולוציה ‎1920 x 1080‎
                              מקור https://www.samsung.com/il/business/business-monitors/led-ls22d300by/

                              הסיסמה לקבצים הדחוסים שלי : 1234

                              1divid1 תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • 1divid1 1divid

                                @בנצי-20 אמר במסך שמחובר למחשב איך אני מעלה את האיכות שלו:

                                @1divid המסך הוא full hd
                                להגיע להגדרות , מקש ימני בשולחן עבודה > הגדרות תצוגה

                                שם הוא על 1080-1920

                                ב מנותק
                                ב מנותק
                                בנצי 20
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #16

                                @1divid אם גם השני מוגדר כך, אז מסתבר שהכרטיס מסך לא מספיק חזק.

                                1divid1 תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • ב בנצי 20

                                  @1divid אם גם השני מוגדר כך, אז מסתבר שהכרטיס מסך לא מספיק חזק.

                                  1divid1 מנותק
                                  1divid1 מנותק
                                  1divid
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי 1divid
                                  #17

                                  @בנצי-20 אמר במסך שמחובר למחשב איך אני מעלה את האיכות שלו:

                                  @1divid אם גם השני מוגדר כך, אז מסתבר שהכרטיס מסך לא מספיק חזק.

                                  זהו שאין לי מושג מה המסך מוגדר

                                  ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • משה מזרחימ משה מזרחי

                                    גודל מסך : 21.5"
                                    רזולוציה ‎1920 x 1080‎
                                    מקור https://www.samsung.com/il/business/business-monitors/led-ls22d300by/

                                    1divid1 מנותק
                                    1divid1 מנותק
                                    1divid
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי 1divid
                                    #18

                                    @משה-מזרחי אמר במסך שמחובר למחשב איך אני מעלה את האיכות שלו:

                                    גודל מסך : 21.5"
                                    רזולוציה ‎1920 x 1080‎
                                    מקור https://www.samsung.com/il/business/business-monitors/led-ls22d300by/

                                    איך בדקתה את זה? מה חיפשתה בגוגל?

                                    משה מזרחימ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • 1divid1 1divid

                                      @בנצי-20 אמר במסך שמחובר למחשב איך אני מעלה את האיכות שלו:

                                      @1divid אם גם השני מוגדר כך, אז מסתבר שהכרטיס מסך לא מספיק חזק.

                                      זהו שאין לי מושג מה המסך מוגדר

                                      ב מנותק
                                      ב מנותק
                                      בנצי 20
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #19

                                      @1divid לא מופיע לך גם המסך השני בהגדרות תצוגה?

                                      1divid1 תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • ב בנצי 20

                                        @1divid לא מופיע לך גם המסך השני בהגדרות תצוגה?

                                        1divid1 מנותק
                                        1divid1 מנותק
                                        1divid
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #20

                                        @בנצי-20 אמר במסך שמחובר למחשב איך אני מעלה את האיכות שלו:

                                        @1divid לא מופיע לך גם המסך השני בהגדרות תצוגה?

                                        1596565708885466157258.jpg

                                        ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • 1divid1 1divid

                                          @בנצי-20 אמר במסך שמחובר למחשב איך אני מעלה את האיכות שלו:

                                          @1divid לא מופיע לך גם המסך השני בהגדרות תצוגה?

                                          1596565708885466157258.jpg

                                          ב מנותק
                                          ב מנותק
                                          בנצי 20
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #21

                                          @1divid הגדרות תצוגה מתקדמות

                                          1divid1 תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר