שנוי תפריט 208
-
@גיחצי אמור להיות
@שלמה-ווייס בכבוד
-
-
@גיחצי מצויין כבר באמצע...
-
-
-
-
@שלמה-ווייס אמר בשנוי תפריט 208:
@קטונתי אמר בשנוי תפריט 208:
@גיחצי נו עובד?
עובד מצוין ממש תודה רבה
דרך אגב שאני יבין אתם מכנים את זה לבד
ואם כן אז איך
יש כאן מדריך לזה? -
@שלמה-ווייס אמר בשנוי תפריט 208:
@קטונתי אמר בשנוי תפריט 208:
@גיחצי נו עובד?
עובד מצוין ממש תודה רבה
דרך אגב שאני יבין אתם מכנים את זה לבד
ואם כן אז איך
יש כאן מדריך לזה? -
@שלמה-ווייס אמר בשנוי תפריט 208:
@גיחצי התודה כולו ל @קטונתי שהדריך אותי... וכן מאד פשוט לעשות את זה
אפשר הדרכה בבקשה
-
תודה לכוווולם

זה היה בשבילי
ותודה ל @גיחצי
על ההענות והעזרה. -
@משתמש-חדש מה לא הצלחת?
-
@משתמש-חדש מה לא הצלחת?
@שלמה-ווייס אמר בשנוי תפריט 208:
@משתמש-חדש מה לא הצלחת?
לא הצלחתי להיכנס לזיכרון של הפאלפון דרך תוכנת מובימב
-
@שלמה-ווייס אמר בשנוי תפריט 208:
@משתמש-חדש מה לא הצלחת?
לא הצלחתי להיכנס לזיכרון של הפאלפון דרך תוכנת מובימב
@משתמש-חדש אז תלחץ כוכבית סולמית 0000 סולמית ותגיד לי מה הדגם (שורה ראשונה) ומה ה RM
-
@שלמה-ווייס אמר בשנוי תפריט 208:
@משתמש-חדש מה לא הצלחת?
לא הצלחתי להיכנס לזיכרון של הפאלפון דרך תוכנת מובימב
@משתמש-חדש אני רואה ש @קטונתי נמצא כאן.. זה סימן טוב
-
@משתמש-חדש אז תלחץ כוכבית סולמית 0000 סולמית ותגיד לי מה הדגם (שורה ראשונה) ומה ה RM
@שלמה-ווייס אמור להיות שם את כל הדגמים המצויים כנראה זה דרייברים.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

