שנוי תפריט 208
-
@שלמה-ווייס אני חושש שהמדבקה מפוברקת
@קטונתי אמר בשנוי תפריט 208:
@שלמה-ווייס אני חושש שהמדבקה מפוברקת
אז אם אני יעשה *#0000# זה יעזור??????
-
@גיחצי סליחה נתקלתי בקצת בעיה כי 872 מופיע בדגם 206 ASHA כבר מנסה לעשות משהו
@גיחצי כן בהחלט
-
@קטונתי אמר בשנוי תפריט 208:
@שלמה-ווייס אני חושש שהמדבקה מפוברקת
אז אם אני יעשה *#0000# זה יעזור??????
-
@גיחצי אמור להיות
-
-
@גיחצי אמור להיות
@שלמה-ווייס בכבוד
-
-
@גיחצי מצויין כבר באמצע...
-
-
-
-
@שלמה-ווייס אמר בשנוי תפריט 208:
@קטונתי אמר בשנוי תפריט 208:
@גיחצי נו עובד?
עובד מצוין ממש תודה רבה
דרך אגב שאני יבין אתם מכנים את זה לבד
ואם כן אז איך
יש כאן מדריך לזה? -
@שלמה-ווייס אמר בשנוי תפריט 208:
@קטונתי אמר בשנוי תפריט 208:
@גיחצי נו עובד?
עובד מצוין ממש תודה רבה
דרך אגב שאני יבין אתם מכנים את זה לבד
ואם כן אז איך
יש כאן מדריך לזה? -
@שלמה-ווייס אמר בשנוי תפריט 208:
@גיחצי התודה כולו ל @קטונתי שהדריך אותי... וכן מאד פשוט לעשות את זה
אפשר הדרכה בבקשה
-
תודה לכוווולם

זה היה בשבילי
ותודה ל @גיחצי
על ההענות והעזרה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות