אדובי שלא נפתח
-
@רחל-הרבסט הוא אומר שקובץ מערכת של התוכנה כלשהו לא נמצא והוא טוען שהתקנה מחדש אמורה לפתור את הבעיה
-
@רחל-הרבסט ' תנסי מפה
אולי יעזור לך@אביב-לוין הוא אומר שם בדיוק את מה שאמרתי רק באנגלית וביותר אריכות שצריך להתקין מחדש את התוכנה
-
@אביב-לוין הוא אומר שם בדיוק את מה שאמרתי רק באנגלית וביותר אריכות שצריך להתקין מחדש את התוכנה
@איציק-דייטש וגם מביא ישר את הקובץ, אם לא יעזור התקנה מחדש
-
@איציק-דייטש וגם מביא ישר את הקובץ, אם לא יעזור התקנה מחדש
@אביב-לוין זהו שלא הפעלה מחדש יעזור אלא התקנה מחדש
-
@איציק-דייטש וגם מביא ישר את הקובץ, אם לא יעזור התקנה מחדש
@אביב-לוין אמר באדובי שלא נפתח:
אם לא יעזור התקנה מחדש
זה קובץ שמגיע עם התוכנה ואם קרה שנמחק בדרך כלשהו אז התקנה מחדש צריך לעזור
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
ח תוכנות אדובי ועולה הודעה כזאת?