עזרה I בלוטוס במחשב לא פועל
-
@אביב-לוין
צודק זה מה שעשיתי
@ללמוד
תראה את זה פה מפורט
https://mitmachim.top/post/100843 -
@אביב-לוין
צודק זה מה שעשיתי
@ללמוד
תראה את זה פה מפורט
https://mitmachim.top/post/100843@משה-מזרחי תודה לכולם לי זה לא עזר
זה היה על ידני שניתי לאוטומטי ולא עזר

-
@משה-מזרחי אין אפשרות כזאת
ובמאפיינים הוא כותב כך

@ללמוד אמר בעזרה I בלוטוס במחשב לא פועל:
@משה-מזרחי אין אפשרות כזאת
ובמאפיינים הוא כותב כך

תנסה בלשונית מנהל התקן , תראה אם יש עדכון
ככה היה פה https://mitmachim.top/post/91036
-
@ללמוד אמר בעזרה I בלוטוס במחשב לא פועל:
@משה-מזרחי אין אפשרות כזאת
ובמאפיינים הוא כותב כך

תנסה בלשונית מנהל התקן , תראה אם יש עדכון
ככה היה פה https://mitmachim.top/post/91036
@משה-מזרחי ניסתי כבר הכל מעודכן
-
@משה-מזרחי ניסתי כבר הכל מעודכן
@ללמוד
ננסה משהו אחרון
בתמונה שהבאת פה https://mitmachim.top/assets/uploads/files/1595249273224-4a3ee54c-3d96-46f1-951f-e3c3545afa0e-image.png
תנסה ללחוץ לחיצה אחת על הבלוטוס של מייקרוסופט ותראה אם יש לך בשורה למעלה , ליד האיקס האדום , סימן של חץ ירוק -
@ללמוד
ננסה משהו אחרון
בתמונה שהבאת פה https://mitmachim.top/assets/uploads/files/1595249273224-4a3ee54c-3d96-46f1-951f-e3c3545afa0e-image.png
תנסה ללחוץ לחיצה אחת על הבלוטוס של מייקרוסופט ותראה אם יש לך בשורה למעלה , ליד האיקס האדום , סימן של חץ ירוק@משה-מזרחי ירוק
-
@משה-מזרחי ירוק
-
@משה-מזרחי וזה אומר שהכל מעודכן

-
@משה-מזרחי וזה אומר שהכל מעודכן

-
@משה-מזרחי !זה מה שמביא לי
c6b43950-e198-4ecc-a695-3dd225ee29e6-image.png -
@משה-מזרחי !זה מה שמביא לי
c6b43950-e198-4ecc-a695-3dd225ee29e6-image.png -
@משה-מזרחי טעות שלי
-
@משה-מזרחי טעות שלי
-
@מוטי-ברנד תודה רבה רבה זה עזר תודה רבה לך
ול @משה-מזרחי על כל העזרה -
@מוטי-ברנד תודה רבה רבה זה עזר תודה רבה לך
ול @משה-מזרחי על כל העזרה -
@אביב-לוין
עשה מה ש @מוטי-ברנד אמרזה הזמן ל @ללמוד , ללחוץ בכלי נושא , להעביר ללא נפתר , ללחוץ על השלוש נקודות ליד התשובה של @מוטי-ברנד ולסמן כתשובה נכונה
-
@אביב-לוין
עשה מה ש @מוטי-ברנד אמרזה הזמן ל @ללמוד , ללחוץ בכלי נושא , להעביר ללא נפתר , ללחוץ על השלוש נקודות ליד התשובה של @מוטי-ברנד ולסמן כתשובה נכונה
@משה-מזרחי ושוב תודה רבה לך החכמתני
-
אני גם לא מבין למה אין לי בלוטוס וגם אין לי בכלל אופציה להפעיל אותו והוא גם לא נמצא במנהל התקנים
כך זה נראה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
