דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. בקשת מידע | קניית מחשב נייד לימודי AI

בקשת מידע | קניית מחשב נייד לימודי AI

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
17 פוסטים 10 כותבים 195 צפיות 12 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ע עומר

    @avu2020
    אני מצטרף לשאלה החשובה של @י.-פל.
    אם הכוונה להריץ מודל על המחשב: אתה זקוק למחשב סופר מקצועי בתקציב גבוה בהרבה.
    אם הכוונה להשתמש במודל בענן: זה לא יקרא "מחשב לAI" אלא מחשב לגלישה והרצת קוד.

    הדרישה ל16 RAM קצת מבלבלת אותי.
    זה מספיק רק להרצת מודלים קטנים. מודל בינוני ידרוש בעצמו כ-7 RAM עוד לפני מערכת ההפעלה וכל הבאלגן.
    מאידך, בשביל להשתמש בשירותי ענן, ניתן להסתפק בפחות.

    אני מניח @י.-פל. שהן מתכוונות להתבסס על שירותי ענן ורק לצורך הלמידה להריץ מודלים קטנים על המחשב עצמו.

    @avu2020 האם בדרישות היה אזכור ל "GPU" / "כרטיס מסך" / "כרטיס גרפי" / "מאיץ גרפי"?

    A מנותק
    A מנותק
    avu2020
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #8

    @עומר לא הוזכר עוד שום דבר ואין לי מושג יותר.

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • י. פל.י י. פל.

      @avu2020 כתב:

      ללמוד AI

      מה זה?
      ללמוד אימון מודלים? ללמוד קלוד-קוד? ההבדל ביניהם הוא כמרחק שמים מגרביים...

      א.מ.ד.א מנותק
      א.מ.ד.א מנותק
      א.מ.ד.
      מדריכים
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #9

      @י.-פל. ייתכן שמדובר על אימון מודלים והכל, אבל גם ככה עושים את זה על גוגל קולאב וכדומה, או אימון של מודלים זעירים על CPU בשביל להבין את העיקרון. אבל כמו שכתבו, בדרך כלל הכוונה ללימוד הפרודקשן.

      מפתח אפליקציות אנדרואיד ויישומי ומודלי AI

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • י מנותק
        י מנותק
        ישראל123
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #10

        זה לא אמור להיות מחשב מיוחד פשוט היום הדרישה המינימלית היא 16 ראם

        צול גאהצ תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • י ישראל123

          זה לא אמור להיות מחשב מיוחד פשוט היום הדרישה המינימלית היא 16 ראם

          צול גאהצ מנותק
          צול גאהצ מנותק
          צול גאה
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #11

          @ישראל123 כתב:

          פשוט היום הדרישה המינימלית היא 16 ראם

          הלכתי על זה כמעט מכות 😉 עם @יוסף-מאיר-וייס הוא חולק עלינו בזה
          לא מוצא את הנושא הזה עכשיו אבל מתייג אותו שיענה על זה

          י תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • צול גאהצ צול גאה

            @ישראל123 כתב:

            פשוט היום הדרישה המינימלית היא 16 ראם

            הלכתי על זה כמעט מכות 😉 עם @יוסף-מאיר-וייס הוא חולק עלינו בזה
            לא מוצא את הנושא הזה עכשיו אבל מתייג אותו שיענה על זה

            י מנותק
            י מנותק
            ישראל123
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #12

            @צול-גאה מה הוא טוען?

            צול גאהצ תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • י ישראל123

              @צול-גאה מה הוא טוען?

              צול גאהצ מנותק
              צול גאהצ מנותק
              צול גאה
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #13

              @ישראל123 לגבי כללי שלא צריך 16 אלא 8
              כאן צריך 16 כי זה מה שביקשו אבל אני דיברתי על זה שאמרת שמינימום 16{אני גם מאמין בזה רק ש @יוסף-מאיר-וייס שיש לו המון ניסיון חושב אחרת}

              י תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • צול גאהצ צול גאה

                @ישראל123 לגבי כללי שלא צריך 16 אלא 8
                כאן צריך 16 כי זה מה שביקשו אבל אני דיברתי על זה שאמרת שמינימום 16{אני גם מאמין בזה רק ש @יוסף-מאיר-וייס שיש לו המון ניסיון חושב אחרת}

                י מנותק
                י מנותק
                ישראל123
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #14

                @צול-גאה כל אחד שרוצה יכול לראות שב-8 מספיק שפתחת 2 פרופילים בכרום ובכל אחד 5-8 כרטיסיות (מצוי אצל מי שהמחשב משמש מספר אנשים או שמשתמש במספר חשבונות כדי לקבל הטבות כפולות...) ותוך רגע המזכרון מנוצל
                אפילו בDDR5 זה לא מספיק 8 ראם

                צול גאהצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • י ישראל123

                  @צול-גאה כל אחד שרוצה יכול לראות שב-8 מספיק שפתחת 2 פרופילים בכרום ובכל אחד 5-8 כרטיסיות (מצוי אצל מי שהמחשב משמש מספר אנשים או שמשתמש במספר חשבונות כדי לקבל הטבות כפולות...) ותוך רגע המזכרון מנוצל
                  אפילו בDDR5 זה לא מספיק 8 ראם

                  צול גאהצ מנותק
                  צול גאהצ מנותק
                  צול גאה
                  כתב נערך לאחרונה על ידי צול גאה
                  #15

                  @ישראל123

                  צול-גאה כתב:

                  אמרת שמינימום 16 אני גם מאמין בזה

                  רק שמה לעשות ו @יוסף-מאיר-וייס יש לו הרבה ניסיון ואני סומך על מילה שלו
                  אבל שוב יש עוד מומחים כאן הוא לא היחיד
                  נשמע מה אומרים

                  י תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • צול גאהצ צול גאה

                    @ישראל123

                    צול-גאה כתב:

                    אמרת שמינימום 16 אני גם מאמין בזה

                    רק שמה לעשות ו @יוסף-מאיר-וייס יש לו הרבה ניסיון ואני סומך על מילה שלו
                    אבל שוב יש עוד מומחים כאן הוא לא היחיד
                    נשמע מה אומרים

                    י מנותק
                    י מנותק
                    ישראל123
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #16

                    @צול-גאה אתה סתם סומך על אנשים במקום שאתה יכול לבדוק בעצמך!!

                    צול גאהצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • י ישראל123

                      @צול-גאה אתה סתם סומך על אנשים במקום שאתה יכול לבדוק בעצמך!!

                      צול גאהצ מנותק
                      צול גאהצ מנותק
                      צול גאה
                      כתב נערך לאחרונה על ידי צול גאה
                      #17

                      @ישראל123 אישית אני יקנה לפי התקציב שיהיה לי
                      לא קשור למה מינימום
                      אתה צודק ש8 זה לא מספיק {בווינדוס 11 לפחות}
                      אבל אני חושב שגם 16 לא יספיק לשימוש כמו שלי
                      אני מנצל כמה שיש
                      ושוב כל אחד והשימוש שלו

                      אבל סטינו זה לא קשור לכאן
                      כאן מדובר על מחשב שכבר דרשו מינימום 16 אז מה הוויכוח בכלל?

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1

                      שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                      נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                      בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                      הרשמה התחברות

                      • התחברות

                      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                      • פוסט ראשון
                        פוסט אחרון
                      0
                      • חוקי הפורום
                      • פופולרי
                      • לא נפתר
                      • משתמשים
                      • חיפוש גוגל בפורום
                      • צור קשר