דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. המלצה | הכונן החיצוני שלי "מת" — וקלאוד קוד החזיר אותו לחיים ב-30 שניות

המלצה | הכונן החיצוני שלי "מת" — וקלאוד קוד החזיר אותו לחיים ב-30 שניות

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
27 פוסטים 11 כותבים 248 צפיות 14 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • צדיק תמיםצ מנותק
    צדיק תמיםצ מנותק
    צדיק תמים
    מדריכים
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #8

    אתה צריך לברך הגומל שהוא לא הרס לך את הכונן בטעות. זה חוסר אחריות לתת לקלוד לבצע שינוי כזה על חומר קריטי

    רוצה לזכור קריאת שמע בזמן? לחץ כאן! || אתר שכולו מדריכים

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    🙏
    6
    • S מנותק
      S מנותק
      shalomke
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #9

      הוא עשה את זה בזהירות מירבית

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      🤦
      0
      • S מנותק
        S מנותק
        shalomke
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #10

        אם הכונן מתקתק זה מסוכן להשאיר אותו דולק וגם זה לא יעזור

        ע תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • S shalomke

          אם הכונן מתקתק זה מסוכן להשאיר אותו דולק וגם זה לא יעזור

          ע מנותק
          ע מנותק
          עומר
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #11

          @shalomke כתב:

          אם הכונן מתקתק זה מסוכן להשאיר אותו דולק וגם זה לא יעזור

          כן כן אני יודע
          אין לי צורך בחומר
          אני רק יושב עליו שבעה וחולם שקלוד יחולל נס גם עבורי

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • S shalomke

            חיברתי את הכונן החיצוני שלי 4 טרהבייט עם המון דברים חשובים: גיבויים, הקלטות, פרויקטים של שנים. ובמקום שייפתח, ווינדוס זרק לי את ההודעה המוכרת:
            "צריך לפרמט את הכונן לפני שאפשר להשתמש בו."
            הדבר האינסטינקטיבי הוא להיכנס לפאניקה ולהתחיל בתהליך הקלאסי: להוריד תוכנת שחזור (EaseUS / R-Studio / DiskDrill / Testdisk), להריץ סריקה עמוקה של שעות, ואז לקוות שהיא תמצא את הקבצים ותעתיק אותם לכונן אחר. תהליך ארוך, מתיש, ולפעמים בתשלום.
            אבל רגע — לפני שמתחילים שחזור ארוך, כדאי לעצור ולשאול: מה באמת נשבר?
            במקום להריץ תוכנה, פניתי לקלאוד קוד וביקשתי שיבדוק מה קרה לכונן. תוך כמה שניות הוא:
            זיהה שהדיסק הפיזי בריא לחלוטין והפרטישן תקין — אז זו לא תקלת חומרה.
            קרא את סקטור האתחול הראשי ומצא שהוא אופס לגמרי — 512 בייטים של אפסים. זו כל הבעיה: "תמרור הכניסה" של מערכת הקבצים נמחק, כנראה בגלל ניתוק לא תקין תוך כדי כתיבה.
            ב-NTFS יש תמיד עותק גיבוי של סקטור האתחול בסוף הפרטישן.
            העתיק 512 בייטים מהגיבוי חזרה לסקטור 0.
            זהו. הכונן קם לתחייה — כל ה 4 טרה של המידע חזרו במלואם. בלי סריקת שחזור, בלי להעתיק טרהבייטים, בלי לאבד כלום.

            מתכנת חובבמ מנותק
            מתכנת חובבמ מנותק
            מתכנת חובב
            מדריכים
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #12

            @shalomke תכלס הוא עשה לך בדיוק את מה שאיש מקצוע היה עושה
            במידה והוא נגע רק שם אין הרבה חשש לנזק בפרט שמלכתחילה זה היה מאופס אבל שים לב שאף פעם לא כדאי לעבוד על המקור גם אם אתה בן אנוש שיודע מה הוא עושה וכש"כ בינה מלאכותית שחכמה ככל שתהיה אחיזת ההקשר שלה עלולה להתרופף לפעמים
            @עומר לכונן שלך אין סיכוי במצב כזה...

            צריך עזרה בשחזור מידע? ייעוץ? egozkokus1@gmail.com

            צול גאהצ S 2 תגובות תגובה אחרונה
            1
            • מתכנת חובבמ מתכנת חובב

              @shalomke תכלס הוא עשה לך בדיוק את מה שאיש מקצוע היה עושה
              במידה והוא נגע רק שם אין הרבה חשש לנזק בפרט שמלכתחילה זה היה מאופס אבל שים לב שאף פעם לא כדאי לעבוד על המקור גם אם אתה בן אנוש שיודע מה הוא עושה וכש"כ בינה מלאכותית שחכמה ככל שתהיה אחיזת ההקשר שלה עלולה להתרופף לפעמים
              @עומר לכונן שלך אין סיכוי במצב כזה...

              צול גאהצ מנותק
              צול גאהצ מנותק
              צול גאה
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #13

              @מתכנת-חובב מה העלות של תיקון כונן מתקתק?
              אפשרי בכלל?
              {HDD לא SSD כמובן}

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • מתכנת חובבמ מתכנת חובב

                @shalomke תכלס הוא עשה לך בדיוק את מה שאיש מקצוע היה עושה
                במידה והוא נגע רק שם אין הרבה חשש לנזק בפרט שמלכתחילה זה היה מאופס אבל שים לב שאף פעם לא כדאי לעבוד על המקור גם אם אתה בן אנוש שיודע מה הוא עושה וכש"כ בינה מלאכותית שחכמה ככל שתהיה אחיזת ההקשר שלה עלולה להתרופף לפעמים
                @עומר לכונן שלך אין סיכוי במצב כזה...

                S מנותק
                S מנותק
                shalomke
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #14

                @מתכנת-חובב אפשר להשתמש בעבודה על תמונת דיסק/חסימת כתיבה חומרתית/תוכנתית/שכפול חכם

                מתכנת חובבמ צול גאהצ 2 תגובות תגובה אחרונה
                0
                • S shalomke

                  @מתכנת-חובב אפשר להשתמש בעבודה על תמונת דיסק/חסימת כתיבה חומרתית/תוכנתית/שכפול חכם

                  מתכנת חובבמ מנותק
                  מתכנת חובבמ מנותק
                  מתכנת חובב
                  מדריכים
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #15

                  @shalomke לא הבנתי מה כתבת
                  @צול-גאה אני לא מתעסק בזה אבל סביבות ה 3K - 10K

                  צריך עזרה בשחזור מידע? ייעוץ? egozkokus1@gmail.com

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • S shalomke

                    @מתכנת-חובב אפשר להשתמש בעבודה על תמונת דיסק/חסימת כתיבה חומרתית/תוכנתית/שכפול חכם

                    צול גאהצ מנותק
                    צול גאהצ מנותק
                    צול גאה
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #16

                    @shalomke בדיוק לזה הוא התכוון
                    {אגב לא יעזור למתקתק כי בזה גם אין איך לשאוב את התמונה}

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • S מנותק
                      S מנותק
                      shalomke
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #17

                      תכלס בניתי תוכנה של שחזור שמשלבת את הבדיקות הפשוטות לפני הכל
                      עם אופציה לשחזור מאסיבי ועצירה באמצע ושמירה של הפרויקט להמשך בעתיד כולל שמירה לפי תיקיות מתלבט אם להעלות את הקוד הפתוח לכאן
                      4df5edf8-fb8d-4e99-ae81-231f4af1893a-image.jpeg

                      A תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • S shalomke

                        תכלס בניתי תוכנה של שחזור שמשלבת את הבדיקות הפשוטות לפני הכל
                        עם אופציה לשחזור מאסיבי ועצירה באמצע ושמירה של הפרויקט להמשך בעתיד כולל שמירה לפי תיקיות מתלבט אם להעלות את הקוד הפתוח לכאן
                        4df5edf8-fb8d-4e99-ae81-231f4af1893a-image.jpeg

                        A מנותק
                        A מנותק
                        asseal
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #18

                        @shalomke נשמח אם תעלה בנתיים את התוכנה גם ללא הקוד

                        S תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • A asseal

                          @shalomke נשמח אם תעלה בנתיים את התוכנה גם ללא הקוד

                          S מנותק
                          S מנותק
                          shalomke
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #19

                          @asseal רק שלא יהרגו אותי פה

                          צול גאהצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • S shalomke

                            @asseal רק שלא יהרגו אותי פה

                            צול גאהצ מנותק
                            צול גאהצ מנותק
                            צול גאה
                            כתב נערך לאחרונה על ידי צול גאה
                            #20

                            @shalomke לא הורגים כזה מהר
                            מקסימום לא ישתמשו לפני שתילה את המקור
                            חוץ מזה ש @מתכנת-חובב פשוט יהנדס לאחור אז זה לא נורא 😉

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • S מנותק
                              S מנותק
                              shalomke
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #21

                              אני מעלה
                              בהמשך אני יוסיף אפשרות לשכפל תמונת דיסק כדי לבצע את השחזור בצורה בטוחה

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • S מנותק
                                S מנותק
                                shalomke
                                כתב נערך לאחרונה על ידי shalomke
                                #22

                                https://github.com/shalomfr/DiskRescue
                                זה הפרויקט בגיטהאב
                                ניתן להוריד שם
                                6fb0fe2c-c709-4e7f-bac7-67d35384a19e-image.jpeg

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2
                                • S מנותק
                                  S מנותק
                                  shalomke
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #23

                                  ניתן באמצע שחזור עמוק לעצור ולשמור את הפרויקט
                                  fb3ef8d1-6584-4f73-b0d5-ab6aef33bd48-image.jpeg

                                  דאבלד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • S shalomke

                                    ניתן באמצע שחזור עמוק לעצור ולשמור את הפרויקט
                                    fb3ef8d1-6584-4f73-b0d5-ab6aef33bd48-image.jpeg

                                    דאבלד מנותק
                                    דאבלד מנותק
                                    דאבל
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #24

                                    @shalomke רעיון יפה, כמו שכתב מתכנת חובב מי שיודע מה הוא עושה לא משתמש רק בסריקה דיפולטיבית...
                                    בכ"א עבדתי בעבר על פרויקט דומה כשלמדתי על מערכות קבצים (לא השלמתי אותו כמובן) אולי אתן לך רעיונות נוספים אם יהיה לי זמן לעבור על זה קצת, בכ"א אין עניין לדעתי בשחזור לפי סוגי קבצים וכו', יש מספיק פתרונות אחרים ואתה לא יכול להתחרות בתוכנות מקצועיות, פשוט תתמקד ברעיון המקורי...

                                    arcivaty@gmail.com

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • S מנותק
                                      S מנותק
                                      shalomke
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #25

                                      הוספתי
                                      5. שכפול דיסק (Imaging) + SMART — לכוננים גוססים
                                      קריאת SMART: בריאות, חיזוי כשל, טמפרטורה, שגיאות קריאה, בלאי, שעות פעולה.
                                      שכפול בסגנון ddrescue: מעבר ראשון מהיר חוטף את כל הקריא ומדלג על סקטורים פגומים; מעבר שני סורק את האזורים הפגומים בגרנולריות עדינה.
                                      מפת התקדמות (.drmap) — השהיה/המשך, ועצירה אוטומטית אם SMART מנבא כשל.
                                      לאחר השכפול: הרצת השחזור (דפדפן/עמוק) על קובץ התמונה, לא על הכונן המקורי.
                                      העיקרון: קודם משכפלים, אחר כך משחזרים מהעותק.

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • י מנותק
                                        י מנותק
                                        יונימדיה
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #26

                                        @צול-גאה @עומר כונן HDD (1TB) מתקתק עלה לשחזר כ - 3.5K, ואמרו כאן שהכונן עצמו הולך לפח...

                                        דאבלד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • י יונימדיה

                                          @צול-גאה @עומר כונן HDD (1TB) מתקתק עלה לשחזר כ - 3.5K, ואמרו כאן שהכונן עצמו הולך לפח...

                                          דאבלד מנותק
                                          דאבלד מנותק
                                          דאבל
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #27

                                          @יונימדיה תלוי מה בדיוק הייתה הבעיה, יש כוננים שדורשים יותר עבודה ויש שמספיק להחליף ראשים, כמובן לא מתקנים דברים כאלו... רק לצורך חילוץ מידע.

                                          arcivaty@gmail.com

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר