דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. המלצה | הכונן החיצוני שלי "מת" — וקלאוד קוד החזיר אותו לחיים ב-30 שניות

המלצה | הכונן החיצוני שלי "מת" — וקלאוד קוד החזיר אותו לחיים ב-30 שניות

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
27 פוסטים 11 כותבים 248 צפיות 14 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • S shalomke

    חיברתי את הכונן החיצוני שלי 4 טרהבייט עם המון דברים חשובים: גיבויים, הקלטות, פרויקטים של שנים. ובמקום שייפתח, ווינדוס זרק לי את ההודעה המוכרת:
    "צריך לפרמט את הכונן לפני שאפשר להשתמש בו."
    הדבר האינסטינקטיבי הוא להיכנס לפאניקה ולהתחיל בתהליך הקלאסי: להוריד תוכנת שחזור (EaseUS / R-Studio / DiskDrill / Testdisk), להריץ סריקה עמוקה של שעות, ואז לקוות שהיא תמצא את הקבצים ותעתיק אותם לכונן אחר. תהליך ארוך, מתיש, ולפעמים בתשלום.
    אבל רגע — לפני שמתחילים שחזור ארוך, כדאי לעצור ולשאול: מה באמת נשבר?
    במקום להריץ תוכנה, פניתי לקלאוד קוד וביקשתי שיבדוק מה קרה לכונן. תוך כמה שניות הוא:
    זיהה שהדיסק הפיזי בריא לחלוטין והפרטישן תקין — אז זו לא תקלת חומרה.
    קרא את סקטור האתחול הראשי ומצא שהוא אופס לגמרי — 512 בייטים של אפסים. זו כל הבעיה: "תמרור הכניסה" של מערכת הקבצים נמחק, כנראה בגלל ניתוק לא תקין תוך כדי כתיבה.
    ב-NTFS יש תמיד עותק גיבוי של סקטור האתחול בסוף הפרטישן.
    העתיק 512 בייטים מהגיבוי חזרה לסקטור 0.
    זהו. הכונן קם לתחייה — כל ה 4 טרה של המידע חזרו במלואם. בלי סריקת שחזור, בלי להעתיק טרהבייטים, בלי לאבד כלום.

    EBAE מנותק
    EBAE מנותק
    EBA
    מדריכים
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #4

    @מתכנת-חובב @משחזר-מידע יהיה מעניין לשמוע את תגובתכם.

    התקנת מולטימדיות, חסימות וסימים מוזלים
    050-4133851

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    4
    • D מנותק
      D מנותק
      d.a1
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #5

      מדהים!!!
      המידע הזה שווה הון! איפה העולם שלפני 4 שנים ואיפה היום...
      אחד משיתופי המידע החשובים ביותר והמועילים ביותר!!

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • S shalomke

        חיברתי את הכונן החיצוני שלי 4 טרהבייט עם המון דברים חשובים: גיבויים, הקלטות, פרויקטים של שנים. ובמקום שייפתח, ווינדוס זרק לי את ההודעה המוכרת:
        "צריך לפרמט את הכונן לפני שאפשר להשתמש בו."
        הדבר האינסטינקטיבי הוא להיכנס לפאניקה ולהתחיל בתהליך הקלאסי: להוריד תוכנת שחזור (EaseUS / R-Studio / DiskDrill / Testdisk), להריץ סריקה עמוקה של שעות, ואז לקוות שהיא תמצא את הקבצים ותעתיק אותם לכונן אחר. תהליך ארוך, מתיש, ולפעמים בתשלום.
        אבל רגע — לפני שמתחילים שחזור ארוך, כדאי לעצור ולשאול: מה באמת נשבר?
        במקום להריץ תוכנה, פניתי לקלאוד קוד וביקשתי שיבדוק מה קרה לכונן. תוך כמה שניות הוא:
        זיהה שהדיסק הפיזי בריא לחלוטין והפרטישן תקין — אז זו לא תקלת חומרה.
        קרא את סקטור האתחול הראשי ומצא שהוא אופס לגמרי — 512 בייטים של אפסים. זו כל הבעיה: "תמרור הכניסה" של מערכת הקבצים נמחק, כנראה בגלל ניתוק לא תקין תוך כדי כתיבה.
        ב-NTFS יש תמיד עותק גיבוי של סקטור האתחול בסוף הפרטישן.
        העתיק 512 בייטים מהגיבוי חזרה לסקטור 0.
        זהו. הכונן קם לתחייה — כל ה 4 טרה של המידע חזרו במלואם. בלי סריקת שחזור, בלי להעתיק טרהבייטים, בלי לאבד כלום.

        ה מנותק
        ה מנותק
        החפץ בעילום שם 0
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #6

        @shalomke אשמח עם תשתף איך בודקים האם זה הבעיה ואיך פותרים אותה עם קלוד קוד

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • S shalomke

          חיברתי את הכונן החיצוני שלי 4 טרהבייט עם המון דברים חשובים: גיבויים, הקלטות, פרויקטים של שנים. ובמקום שייפתח, ווינדוס זרק לי את ההודעה המוכרת:
          "צריך לפרמט את הכונן לפני שאפשר להשתמש בו."
          הדבר האינסטינקטיבי הוא להיכנס לפאניקה ולהתחיל בתהליך הקלאסי: להוריד תוכנת שחזור (EaseUS / R-Studio / DiskDrill / Testdisk), להריץ סריקה עמוקה של שעות, ואז לקוות שהיא תמצא את הקבצים ותעתיק אותם לכונן אחר. תהליך ארוך, מתיש, ולפעמים בתשלום.
          אבל רגע — לפני שמתחילים שחזור ארוך, כדאי לעצור ולשאול: מה באמת נשבר?
          במקום להריץ תוכנה, פניתי לקלאוד קוד וביקשתי שיבדוק מה קרה לכונן. תוך כמה שניות הוא:
          זיהה שהדיסק הפיזי בריא לחלוטין והפרטישן תקין — אז זו לא תקלת חומרה.
          קרא את סקטור האתחול הראשי ומצא שהוא אופס לגמרי — 512 בייטים של אפסים. זו כל הבעיה: "תמרור הכניסה" של מערכת הקבצים נמחק, כנראה בגלל ניתוק לא תקין תוך כדי כתיבה.
          ב-NTFS יש תמיד עותק גיבוי של סקטור האתחול בסוף הפרטישן.
          העתיק 512 בייטים מהגיבוי חזרה לסקטור 0.
          זהו. הכונן קם לתחייה — כל ה 4 טרה של המידע חזרו במלואם. בלי סריקת שחזור, בלי להעתיק טרהבייטים, בלי לאבד כלום.

          ע מנותק
          ע מנותק
          עומר
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #7

          @shalomke נו... אולי שיציל לי את הHDD 3.5 אינץ, שמתקתק במקום לעבוד 😭

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • צדיק תמיםצ מנותק
            צדיק תמיםצ מנותק
            צדיק תמים
            מדריכים
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #8

            אתה צריך לברך הגומל שהוא לא הרס לך את הכונן בטעות. זה חוסר אחריות לתת לקלוד לבצע שינוי כזה על חומר קריטי

            רוצה לזכור קריאת שמע בזמן? לחץ כאן! || אתר שכולו מדריכים

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            🙏
            6
            • S מנותק
              S מנותק
              shalomke
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #9

              הוא עשה את זה בזהירות מירבית

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              🤦
              0
              • S מנותק
                S מנותק
                shalomke
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #10

                אם הכונן מתקתק זה מסוכן להשאיר אותו דולק וגם זה לא יעזור

                ע תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • S shalomke

                  אם הכונן מתקתק זה מסוכן להשאיר אותו דולק וגם זה לא יעזור

                  ע מנותק
                  ע מנותק
                  עומר
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #11

                  @shalomke כתב:

                  אם הכונן מתקתק זה מסוכן להשאיר אותו דולק וגם זה לא יעזור

                  כן כן אני יודע
                  אין לי צורך בחומר
                  אני רק יושב עליו שבעה וחולם שקלוד יחולל נס גם עבורי

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • S shalomke

                    חיברתי את הכונן החיצוני שלי 4 טרהבייט עם המון דברים חשובים: גיבויים, הקלטות, פרויקטים של שנים. ובמקום שייפתח, ווינדוס זרק לי את ההודעה המוכרת:
                    "צריך לפרמט את הכונן לפני שאפשר להשתמש בו."
                    הדבר האינסטינקטיבי הוא להיכנס לפאניקה ולהתחיל בתהליך הקלאסי: להוריד תוכנת שחזור (EaseUS / R-Studio / DiskDrill / Testdisk), להריץ סריקה עמוקה של שעות, ואז לקוות שהיא תמצא את הקבצים ותעתיק אותם לכונן אחר. תהליך ארוך, מתיש, ולפעמים בתשלום.
                    אבל רגע — לפני שמתחילים שחזור ארוך, כדאי לעצור ולשאול: מה באמת נשבר?
                    במקום להריץ תוכנה, פניתי לקלאוד קוד וביקשתי שיבדוק מה קרה לכונן. תוך כמה שניות הוא:
                    זיהה שהדיסק הפיזי בריא לחלוטין והפרטישן תקין — אז זו לא תקלת חומרה.
                    קרא את סקטור האתחול הראשי ומצא שהוא אופס לגמרי — 512 בייטים של אפסים. זו כל הבעיה: "תמרור הכניסה" של מערכת הקבצים נמחק, כנראה בגלל ניתוק לא תקין תוך כדי כתיבה.
                    ב-NTFS יש תמיד עותק גיבוי של סקטור האתחול בסוף הפרטישן.
                    העתיק 512 בייטים מהגיבוי חזרה לסקטור 0.
                    זהו. הכונן קם לתחייה — כל ה 4 טרה של המידע חזרו במלואם. בלי סריקת שחזור, בלי להעתיק טרהבייטים, בלי לאבד כלום.

                    מתכנת חובבמ מנותק
                    מתכנת חובבמ מנותק
                    מתכנת חובב
                    מדריכים
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #12

                    @shalomke תכלס הוא עשה לך בדיוק את מה שאיש מקצוע היה עושה
                    במידה והוא נגע רק שם אין הרבה חשש לנזק בפרט שמלכתחילה זה היה מאופס אבל שים לב שאף פעם לא כדאי לעבוד על המקור גם אם אתה בן אנוש שיודע מה הוא עושה וכש"כ בינה מלאכותית שחכמה ככל שתהיה אחיזת ההקשר שלה עלולה להתרופף לפעמים
                    @עומר לכונן שלך אין סיכוי במצב כזה...

                    צריך עזרה בשחזור מידע? ייעוץ? egozkokus1@gmail.com

                    צול גאהצ S 2 תגובות תגובה אחרונה
                    1
                    • מתכנת חובבמ מתכנת חובב

                      @shalomke תכלס הוא עשה לך בדיוק את מה שאיש מקצוע היה עושה
                      במידה והוא נגע רק שם אין הרבה חשש לנזק בפרט שמלכתחילה זה היה מאופס אבל שים לב שאף פעם לא כדאי לעבוד על המקור גם אם אתה בן אנוש שיודע מה הוא עושה וכש"כ בינה מלאכותית שחכמה ככל שתהיה אחיזת ההקשר שלה עלולה להתרופף לפעמים
                      @עומר לכונן שלך אין סיכוי במצב כזה...

                      צול גאהצ מנותק
                      צול גאהצ מנותק
                      צול גאה
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #13

                      @מתכנת-חובב מה העלות של תיקון כונן מתקתק?
                      אפשרי בכלל?
                      {HDD לא SSD כמובן}

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • מתכנת חובבמ מתכנת חובב

                        @shalomke תכלס הוא עשה לך בדיוק את מה שאיש מקצוע היה עושה
                        במידה והוא נגע רק שם אין הרבה חשש לנזק בפרט שמלכתחילה זה היה מאופס אבל שים לב שאף פעם לא כדאי לעבוד על המקור גם אם אתה בן אנוש שיודע מה הוא עושה וכש"כ בינה מלאכותית שחכמה ככל שתהיה אחיזת ההקשר שלה עלולה להתרופף לפעמים
                        @עומר לכונן שלך אין סיכוי במצב כזה...

                        S מנותק
                        S מנותק
                        shalomke
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #14

                        @מתכנת-חובב אפשר להשתמש בעבודה על תמונת דיסק/חסימת כתיבה חומרתית/תוכנתית/שכפול חכם

                        מתכנת חובבמ צול גאהצ 2 תגובות תגובה אחרונה
                        0
                        • S shalomke

                          @מתכנת-חובב אפשר להשתמש בעבודה על תמונת דיסק/חסימת כתיבה חומרתית/תוכנתית/שכפול חכם

                          מתכנת חובבמ מנותק
                          מתכנת חובבמ מנותק
                          מתכנת חובב
                          מדריכים
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #15

                          @shalomke לא הבנתי מה כתבת
                          @צול-גאה אני לא מתעסק בזה אבל סביבות ה 3K - 10K

                          צריך עזרה בשחזור מידע? ייעוץ? egozkokus1@gmail.com

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • S shalomke

                            @מתכנת-חובב אפשר להשתמש בעבודה על תמונת דיסק/חסימת כתיבה חומרתית/תוכנתית/שכפול חכם

                            צול גאהצ מנותק
                            צול גאהצ מנותק
                            צול גאה
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #16

                            @shalomke בדיוק לזה הוא התכוון
                            {אגב לא יעזור למתקתק כי בזה גם אין איך לשאוב את התמונה}

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • S מנותק
                              S מנותק
                              shalomke
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #17

                              תכלס בניתי תוכנה של שחזור שמשלבת את הבדיקות הפשוטות לפני הכל
                              עם אופציה לשחזור מאסיבי ועצירה באמצע ושמירה של הפרויקט להמשך בעתיד כולל שמירה לפי תיקיות מתלבט אם להעלות את הקוד הפתוח לכאן
                              4df5edf8-fb8d-4e99-ae81-231f4af1893a-image.jpeg

                              A תגובה 1 תגובה אחרונה
                              2
                              • S shalomke

                                תכלס בניתי תוכנה של שחזור שמשלבת את הבדיקות הפשוטות לפני הכל
                                עם אופציה לשחזור מאסיבי ועצירה באמצע ושמירה של הפרויקט להמשך בעתיד כולל שמירה לפי תיקיות מתלבט אם להעלות את הקוד הפתוח לכאן
                                4df5edf8-fb8d-4e99-ae81-231f4af1893a-image.jpeg

                                A מנותק
                                A מנותק
                                asseal
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #18

                                @shalomke נשמח אם תעלה בנתיים את התוכנה גם ללא הקוד

                                S תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • A asseal

                                  @shalomke נשמח אם תעלה בנתיים את התוכנה גם ללא הקוד

                                  S מנותק
                                  S מנותק
                                  shalomke
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #19

                                  @asseal רק שלא יהרגו אותי פה

                                  צול גאהצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • S shalomke

                                    @asseal רק שלא יהרגו אותי פה

                                    צול גאהצ מנותק
                                    צול גאהצ מנותק
                                    צול גאה
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי צול גאה
                                    #20

                                    @shalomke לא הורגים כזה מהר
                                    מקסימום לא ישתמשו לפני שתילה את המקור
                                    חוץ מזה ש @מתכנת-חובב פשוט יהנדס לאחור אז זה לא נורא 😉

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • S מנותק
                                      S מנותק
                                      shalomke
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #21

                                      אני מעלה
                                      בהמשך אני יוסיף אפשרות לשכפל תמונת דיסק כדי לבצע את השחזור בצורה בטוחה

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • S מנותק
                                        S מנותק
                                        shalomke
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי shalomke
                                        #22

                                        https://github.com/shalomfr/DiskRescue
                                        זה הפרויקט בגיטהאב
                                        ניתן להוריד שם
                                        6fb0fe2c-c709-4e7f-bac7-67d35384a19e-image.jpeg

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        2
                                        • S מנותק
                                          S מנותק
                                          shalomke
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #23

                                          ניתן באמצע שחזור עמוק לעצור ולשמור את הפרויקט
                                          fb3ef8d1-6584-4f73-b0d5-ab6aef33bd48-image.jpeg

                                          דאבלד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר