דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. צילום
  4. עזרה הדדית - צילום
  5. בקשת מידע | איזה סמארטפון הכי טוב לצילום?

בקשת מידע | איזה סמארטפון הכי טוב לצילום?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לא נפתר עזרה הדדית - צילום
17 פוסטים 10 כותבים 249 צפיות 8 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ט טופ שבמתמחים

    @הילה-קלאס אייפון 17
    או גלקסי S26

    שניאור שמחש מנותק
    שניאור שמחש מנותק
    שניאור שמח
    צוות פיקוח מדריכים
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #3

    @טופ-שבמתמחים כתב בבקשת מידע | איזה סמארטפון הכי טוב לצילום?:

    @הילה-קלאס אייפון 17
    או גלקסי S26

    יש גם עוד דגמים של שיאומי או וואן פלוס עם תוצאות מטורפות, לא רק החברות הדגל..

    "אם לא תנסה, איך תדע?"

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ב מנותק
      ב מנותק
      בינארי חכם
      כתב נערך לאחרונה על ידי בינארי חכם
      #4

      אם זה רק לצילום יש טלפון שעשוי לצילום מיקצועי אני לא זוכר את השם אבל המעלה היחידה שלו זה המצלמה
      וזה חברהלא ידועה

      ה מ 2 תגובות תגובה אחרונה
      -1
      • ב בינארי חכם

        אם זה רק לצילום יש טלפון שעשוי לצילום מיקצועי אני לא זוכר את השם אבל המעלה היחידה שלו זה המצלמה
        וזה חברהלא ידועה

        ה מנותק
        ה מנותק
        הילה קלאס
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #5

        @בינארי-חכם vivo x300 אולי?

        ב תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ה הילה קלאס

          @בינארי-חכם vivo x300 אולי?

          ב מנותק
          ב מנותק
          בינארי חכם
          כתב נערך לאחרונה על ידי בינארי חכם
          #6

          @הילה-קלאס
          יכול להיות יש לו גלגלת זום כמו המצלמה רגילה?

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ב בינארי חכם

            אם זה רק לצילום יש טלפון שעשוי לצילום מיקצועי אני לא זוכר את השם אבל המעלה היחידה שלו זה המצלמה
            וזה חברהלא ידועה

            מ מנותק
            מ מנותק
            מעלה ומוריד
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #7

            @בינארי-חכם Poco 8 אאל"ט

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ה הילה קלאס

              איזה סמארטפון הכי טוב לצילום מקצועי?

              י מנותק
              י מנותק
              יוסף3
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #8

              @הילה-קלאס
              Xiaomi 17 Ultra
              עם חיישן של 1 אינץ הוא בהחלט מתחרה במצלמות מקצועיות.
              המחיר בהתאם כמובן.

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ה הילה קלאס

                איזה סמארטפון הכי טוב לצילום מקצועי?

                א.מ.א מנותק
                א.מ.א מנותק
                א.מ.
                מדריכים
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #9

                @הילה-קלאס יש בזה המון שיקולים, כל אחד לפי שימשו הוא, רוב המבחנים של איכות המצלמה של הטלפונים נמדדת בשימוש עם הגדרות מיוחדות ותנאים מיוחדים ושקלול של המון דברים שאינם נפוצים ביום יום, לשימוש היום יומי הפשוט כנראה ש-Xiaomi 17 Ultra (עם ערכת הצלום שלו) הוא הטוב ביותר כיום.
                לפי DxOMark הטלפון עם המצלמה הטובה ביותר כיום הוא Huawei Pura 80 Ultra.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • ה הילה קלאס

                  איזה סמארטפון הכי טוב לצילום מקצועי?

                  י מנותק
                  י מנותק
                  יונימדיה
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #10

                  @הילה-קלאס אומרים שהצלמים של שידורי כדורגל משתמשים באייפון 17. (כמובן עם תוספת עדשה ענקית... וכן לא ידוע לי איזה דגמים - פרו / אולטרה / מקס).

                  מדובר על צילום המשחק שהיה בטדי האחרון. אני לא מייבין בכדורגל, רק במצלמה...

                  ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • י יונימדיה

                    @הילה-קלאס אומרים שהצלמים של שידורי כדורגל משתמשים באייפון 17. (כמובן עם תוספת עדשה ענקית... וכן לא ידוע לי איזה דגמים - פרו / אולטרה / מקס).

                    מדובר על צילום המשחק שהיה בטדי האחרון. אני לא מייבין בכדורגל, רק במצלמה...

                    ב מנותק
                    ב מנותק
                    בינארי חכם
                    כתב נערך לאחרונה על ידי בינארי חכם
                    #11

                    @יונימדיה
                    לכאורה זה בשביל היציבות בצילומי ווידיאו זה לא אומר שזה הכי טוב בשביל תמונות וגם על החיישן...

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • י מנותק
                      י מנותק
                      יודע ומייבין
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #12

                      זה נקרא שאייפון 17 הכי טוב יש לזה איכות מטורפתתתתתתת

                      ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • י יודע ומייבין

                        זה נקרא שאייפון 17 הכי טוב יש לזה איכות מטורפתתתתתתת

                        ב מנותק
                        ב מנותק
                        בינארי חכם
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #13

                        @יודע-ומייבין כתב:

                        זה נקרא שאייפון 17 הכי טוב יש לזה איכות מטורפתתתתתתת

                        זה לא
                        זה אומר שאתה פשוט שרוף על אייפון

                        ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ב בינארי חכם

                          @יודע-ומייבין כתב:

                          זה נקרא שאייפון 17 הכי טוב יש לזה איכות מטורפתתתתתתת

                          זה לא
                          זה אומר שאתה פשוט שרוף על אייפון

                          ט מנותק
                          ט מנותק
                          טופ שבמתמחים
                          כתב נערך לאחרונה על ידי טופ שבמתמחים
                          #14

                          @יודע-ומייבין היום גם בגלקסי S26 יש מצלמות איכותיות מאוד

                          ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ט טופ שבמתמחים

                            @יודע-ומייבין היום גם בגלקסי S26 יש מצלמות איכותיות מאוד

                            ב מנותק
                            ב מנותק
                            בינארי חכם
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #15

                            @טופ-שבמתמחים
                            נכון בתמונות זה אכן יותר טוב וגם בווידיוא יש לו הרבה מעלות רק שביציבות (נראה שזה רק בתנודות קטנות) אייפון עוקף

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • י מנותק
                              י מנותק
                              יודע ומייבין
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #16

                              לא נראה לי שמגיע לאייפון 17 אבל לא יודע

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ה הילה קלאס

                                איזה סמארטפון הכי טוב לצילום מקצועי?

                                ע מנותק
                                ע מנותק
                                עומר
                                כתב נערך לאחרונה על ידי עומר
                                #17

                                @הילה-קלאס כתב:

                                איזה סמארטפון הכי טוב לצילום מקצועי?

                                לא יודע אם עדיין רלוונטי.
                                לדעתי S26 אגדה בגלל הAI שמשפר משמעותית את התמונה בזמן ולאחר הצילום.
                                הם השקיעו בNPU ובמודלים מקומיים מטורפים לצילום.
                                תוסיף לזה מצלמת שגם ככה היא דגל, במחיר אושר עד, כנראה התמורה הטובה ביותר.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0

                                שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                הרשמה התחברות

                                • התחברות

                                • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                • פוסט ראשון
                                  פוסט אחרון
                                0
                                • חוקי הפורום
                                • פופולרי
                                • לא נפתר
                                • משתמשים
                                • חיפוש גוגל בפורום
                                • צור קשר