בקשת מידע | אימלטור אנדרואיד למחשב
-
הכל מסובך ולא יציב.
הדרך הקלה להחזיק טאבלט ללא סים שמתחבר בWIFI לרשת בבית. יחסוך לך הרבה כאב ראש. -
-
-
-
-
איזה אמולטור אתה מתקין? (יש כל כך הרבה, מעניין אותי מה הכי ממליצים)
כל מי שביקש ממני וואטסאפ על המחשב התקנתי ldplayer
לא יודע אם זה הכי מומלץ ואין שני לו... יודע שזה נוסע... משתמש סביר בRAM מגיב טוב לסינונים.- אני מתקין מהאתר שלהם. יש לך פה עם תעודות, לא ניסיתי.
- מגדיר סיסמה (כמו שעושים סיסמה לטלפון).
- כותב בדפדפן 1.2.3.4 (בנטפרי)
- מוריד ומתקין את חמשת התעודות.
- מסיר את הסיסמה.
- משנה לעברית.
- סוגר את האימולטור, פותח, משחק קצת, מציץ למנהל המשימות>ביצועים, בודק מכל הכיוונים שהכל נראה בסדר.
- מחזיר ללקוח.
אני לא האיש לשאלות מורכבות על אימולטורים, מעולם לא הסתבכתי עם זה כך שלא צברתי נסיון, אם בכל זאת תרצה, אני כאן בשמחה
. -
איזה אמולטור אתה מתקין? (יש כל כך הרבה, מעניין אותי מה הכי ממליצים)
כל מי שביקש ממני וואטסאפ על המחשב התקנתי ldplayer
לא יודע אם זה הכי מומלץ ואין שני לו... יודע שזה נוסע... משתמש סביר בRAM מגיב טוב לסינונים.- אני מתקין מהאתר שלהם. יש לך פה עם תעודות, לא ניסיתי.
- מגדיר סיסמה (כמו שעושים סיסמה לטלפון).
- כותב בדפדפן 1.2.3.4 (בנטפרי)
- מוריד ומתקין את חמשת התעודות.
- מסיר את הסיסמה.
- משנה לעברית.
- סוגר את האימולטור, פותח, משחק קצת, מציץ למנהל המשימות>ביצועים, בודק מכל הכיוונים שהכל נראה בסדר.
- מחזיר ללקוח.
אני לא האיש לשאלות מורכבות על אימולטורים, מעולם לא הסתבכתי עם זה כך שלא צברתי נסיון, אם בכל זאת תרצה, אני כאן בשמחה
.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
