דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. עזרה הדדית - אנדרואיד
  4. בקשת מידע | אימלטור אנדרואיד למחשב

בקשת מידע | אימלטור אנדרואיד למחשב

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - אנדרואיד
24 פוסטים 9 כותבים 108 צפיות 10 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • M מנותק
    M מנותק
    mdy
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #14

    הכל מסובך ולא יציב.
    הדרך הקלה להחזיק טאבלט ללא סים שמתחבר בWIFI לרשת בבית. יחסוך לך הרבה כאב ראש.

    ע תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • M mdy

      הכל מסובך ולא יציב.
      הדרך הקלה להחזיק טאבלט ללא סים שמתחבר בWIFI לרשת בבית. יחסוך לך הרבה כאב ראש.

      ע מנותק
      ע מנותק
      עומר
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #15

      @mdy כתב:

      הכל מסובך ולא יציב

      אנ מבין שיש מי שמתקשה עם התקנות, תעודות אבטחה ושימוש נרחב באימולטור.
      עדיין יש לזכור שזה רק אתגר קל למתחילים, רבים משתמשים בקביעות מרוצים ונהנים.

      אני אישית לא משתמש בזה, אך התקנתי לאולי 15 אנשים כולם מרוצים כולם נהנים.

      מטען ניידמ ד 2 תגובות תגובה אחרונה
      0
      • ע עומר

        @mdy כתב:

        הכל מסובך ולא יציב

        אנ מבין שיש מי שמתקשה עם התקנות, תעודות אבטחה ושימוש נרחב באימולטור.
        עדיין יש לזכור שזה רק אתגר קל למתחילים, רבים משתמשים בקביעות מרוצים ונהנים.

        אני אישית לא משתמש בזה, אך התקנתי לאולי 15 אנשים כולם מרוצים כולם נהנים.

        מטען ניידמ מנותק
        מטען ניידמ מנותק
        מטען נייד
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #16

        @עומר איך התקנת להם?

        ש תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ע עומר

          @mdy כתב:

          הכל מסובך ולא יציב

          אנ מבין שיש מי שמתקשה עם התקנות, תעודות אבטחה ושימוש נרחב באימולטור.
          עדיין יש לזכור שזה רק אתגר קל למתחילים, רבים משתמשים בקביעות מרוצים ונהנים.

          אני אישית לא משתמש בזה, אך התקנתי לאולי 15 אנשים כולם מרוצים כולם נהנים.

          ד מנותק
          ד מנותק
          דניאל לוי
          מדריכים
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #17

          @עומר כתב:

          אך התקנתי לאולי 15 אנשים כולם מרוצים כולם נהנים

          איזה אמולטור אתה מתקין? (יש כל כך הרבה, מעניין אותי מה הכי ממליצים)

          ע תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מטען ניידמ מטען נייד

            @עומר איך התקנת להם?

            ש מנותק
            ש מנותק
            שמואל הסיני
            כתב נערך לאחרונה על ידי שמואל הסיני
            #18

            @מטען-נייד https://mitmachim.top/post/859705

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ר מנותק
              ר מנותק
              רוטב שום
              כתב נערך לאחרונה על ידי רוטב שום
              #19
              פוסט זה נמחק!
              ש תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ר רוטב שום

                פוסט זה נמחק!

                ש מנותק
                ש מנותק
                שמואל הסיני
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #20

                @רוטב-שום 🙄 👯

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • י מנותק
                  י מנותק
                  ישראלש
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #21

                  מה יותר מומלץ, אמולטור או להתקין אנדרואיד (Blis Os) על המחשב ביחד עם ווינדוס?

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ד דניאל לוי

                    @עומר כתב:

                    אך התקנתי לאולי 15 אנשים כולם מרוצים כולם נהנים

                    איזה אמולטור אתה מתקין? (יש כל כך הרבה, מעניין אותי מה הכי ממליצים)

                    ע מנותק
                    ע מנותק
                    עומר
                    כתב נערך לאחרונה על ידי עומר
                    #22

                    @דניאל-לוי כתב:

                    איזה אמולטור אתה מתקין? (יש כל כך הרבה, מעניין אותי מה הכי ממליצים)

                    כל מי שביקש ממני וואטסאפ על המחשב התקנתי ldplayer
                    לא יודע אם זה הכי מומלץ ואין שני לו... יודע שזה נוסע... משתמש סביר בRAM מגיב טוב לסינונים.

                    • אני מתקין מהאתר שלהם. יש לך פה עם תעודות, לא ניסיתי.
                    • מגדיר סיסמה (כמו שעושים סיסמה לטלפון).
                    • כותב בדפדפן 1.2.3.4 (בנטפרי)
                    • מוריד ומתקין את חמשת התעודות.
                    • מסיר את הסיסמה.
                    • משנה לעברית.
                    • סוגר את האימולטור, פותח, משחק קצת, מציץ למנהל המשימות>ביצועים, בודק מכל הכיוונים שהכל נראה בסדר.
                    • מחזיר ללקוח.

                    אני לא האיש לשאלות מורכבות על אימולטורים, מעולם לא הסתבכתי עם זה כך שלא צברתי נסיון, אם בכל זאת תרצה, אני כאן בשמחה 😊.

                    מטען ניידמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ע עומר

                      @דניאל-לוי כתב:

                      איזה אמולטור אתה מתקין? (יש כל כך הרבה, מעניין אותי מה הכי ממליצים)

                      כל מי שביקש ממני וואטסאפ על המחשב התקנתי ldplayer
                      לא יודע אם זה הכי מומלץ ואין שני לו... יודע שזה נוסע... משתמש סביר בRAM מגיב טוב לסינונים.

                      • אני מתקין מהאתר שלהם. יש לך פה עם תעודות, לא ניסיתי.
                      • מגדיר סיסמה (כמו שעושים סיסמה לטלפון).
                      • כותב בדפדפן 1.2.3.4 (בנטפרי)
                      • מוריד ומתקין את חמשת התעודות.
                      • מסיר את הסיסמה.
                      • משנה לעברית.
                      • סוגר את האימולטור, פותח, משחק קצת, מציץ למנהל המשימות>ביצועים, בודק מכל הכיוונים שהכל נראה בסדר.
                      • מחזיר ללקוח.

                      אני לא האיש לשאלות מורכבות על אימולטורים, מעולם לא הסתבכתי עם זה כך שלא צברתי נסיון, אם בכל זאת תרצה, אני כאן בשמחה 😊.

                      מטען ניידמ מנותק
                      מטען ניידמ מנותק
                      מטען נייד
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #23

                      @עומר אבל האנטי וירוס לא נותן לי להוריד

                      ע תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • מטען ניידמ מטען נייד

                        @עומר אבל האנטי וירוס לא נותן לי להוריד

                        ע מנותק
                        ע מנותק
                        עומר
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #24

                        @מטען-נייד כתב:

                        אבל האנטי וירוס לא נותן לי להוריד

                        תשבית אותו
                        מי זה הקוץ?

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0

                        שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                        נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                        בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                        הרשמה התחברות

                        • התחברות

                        • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                        • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                        • פוסט ראשון
                          פוסט אחרון
                        0
                        • חוקי הפורום
                        • פופולרי
                        • לא נפתר
                        • משתמשים
                        • חיפוש גוגל בפורום
                        • צור קשר