בעיה | מייבש לא מחמם
-
@אברהם-0
זה ממש לא אמור להיות קשור לרצועה.
אבל אולי במהלך ההחלפה התנתק לך איזה חוט של הגוף חימום, אאל"ט הוא יושב ברוב המייבשים מאחורה.
אבל אני לא בטוח במיקום שלו - זה תלוי בחברות ככל הנראה. -
@אברהם-0
זה ממש לא אמור להיות קשור לרצועה.
אבל אולי במהלך ההחלפה התנתק לך איזה חוט של הגוף חימום, אאל"ט הוא יושב ברוב המייבשים מאחורה.
אבל אני לא בטוח במיקום שלו - זה תלוי בחברות ככל הנראה. -
יש בכל מייבש כפתור מאחורה שהוא החימום של המייבש
קורה שהוא קופץ ולכן זה מסתובב בלי לחם, חפש אותו ותלחץ עליו או תמשוך אותו
לפעמים זה מאחורי ברזל עם ברגים -
@יאיר-דניאל בכל מייבש שפתחתי, יש כפתור אדום שהוא בעצם השלטר של החימום במייבש, הוא לא קשור לפעילות הסיבובית שלו
ולכן אם זה לא מחמם, מאוד יכול להיות שזה קפץ לונפל השלטר
מקווה שהייתי ברור -
@יאיר-דניאל בכל מייבש שפתחתי, יש כפתור אדום שהוא בעצם השלטר של החימום במייבש, הוא לא קשור לפעילות הסיבובית שלו
ולכן אם זה לא מחמם, מאוד יכול להיות שזה קפץ לונפל השלטר
מקווה שהייתי ברור@יאיר-י. אני לא נתקלתי אצל בדבר כזה.
אבל כן - היית ברור.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות