המלצה | סקירה I אוזניות בלוטוס דגם ליברטי NC4 של חברת soundcore ANKER סאונדקור – אנקר - מתעדכן כולל קישורים
-
אפשר למצוא את האוזניות המקוריות במחיר של עד 200 ש"ח באליאקספרס?
מצאתי משהו אבל אני מפחד שזה לא מקורי
זה הקישור 197 ש"ח בדיל ברוך בואך@מה-זה-משנה-אה
כרגע בחנות המקורית לא זמין או שתמתין קצת אני מאמין שזה יחזור
או שתקנה מחנות לא רישמית... -
יש לי את ה4 פרו והאיכות של המיקרופון יורדת לי אחרי כמה חודשים של שימוש הזמנתי חדש וזה קרא לי שוב בחדש,
בדקתי לעומק וראיתי שהפתחים של המיקרופון בתחתית האוזנייה נסתמו מלכלוך.
אודה לעזרתכם 1) איך מנקים את ז בצורה יעילה שהלכלוך יצא החוצה לגמרי ולא ייכנס פנימה? 2) איך מונעים שזה לא יקרה? -
יש לי את ה4 פרו והאיכות של המיקרופון יורדת לי אחרי כמה חודשים של שימוש הזמנתי חדש וזה קרא לי שוב בחדש,
בדקתי לעומק וראיתי שהפתחים של המיקרופון בתחתית האוזנייה נסתמו מלכלוך.
אודה לעזרתכם 1) איך מנקים את ז בצורה יעילה שהלכלוך יצא החוצה לגמרי ולא ייכנס פנימה? 2) איך מונעים שזה לא יקרה?@חיים-יענקל-0 אתה צודק בהחלט - זה קרה לי יומיים אחרי שקניתי אותם

עבדתי איתם בשיפוץ קטן עם שפכטל וזה קרה לי. ומאז הם מונחות בצד.
מחכה גם אני לעצה בנושא.
(האמת, רציתי להוסיף על כך אזהרה/הסתייגות מהם בפוסט הראשון ושכחתי) -
@חיים-יענקל-0 אתה צודק בהחלט - זה קרה לי יומיים אחרי שקניתי אותם

עבדתי איתם בשיפוץ קטן עם שפכטל וזה קרה לי. ומאז הם מונחות בצד.
מחכה גם אני לעצה בנושא.
(האמת, רציתי להוסיף על כך אזהרה/הסתייגות מהם בפוסט הראשון ושכחתי) -
(האמת, רציתי להוסיף על כך אזהרה/הסתייגות מהם בפוסט הראשון ושכחתי)
אז...
@צול-גאה אז עכשיו זה יקרה...
-
@צול-גאה אז עכשיו זה יקרה...
@יאיר-דניאל מחכים
-
@חיים-יענקל-0 אתה צודק בהחלט - זה קרה לי יומיים אחרי שקניתי אותם

עבדתי איתם בשיפוץ קטן עם שפכטל וזה קרה לי. ומאז הם מונחות בצד.
מחכה גם אני לעצה בנושא.
(האמת, רציתי להוסיף על כך אזהרה/הסתייגות מהם בפוסט הראשון ושכחתי)@יאיר-דניאל
ממש עצוב לשמוע...לעזרה ראשונה כבר מצאתי פיתרון, תחבתי בעדינות מחט תפירה עם שפיץ הכי קטן שהיה לי בכדי שייכנס לחורים ויסלק את הלכלוך,
זה עבד מעולה והאוזנייה חזרה לקדמותה ואז הוצאתי את הזוג הקודם ועשיתי גם עליו וזה גם עבד והחזרתי אותו לכביש...
אני מבקש פיתרון אחר כי אני מאמין שזה לא יחזיק לאורך זמן ואחרי כמה פעמים ייסתם הבפנים של המיקרופון. -
@יאיר-דניאל
ממש עצוב לשמוע...לעזרה ראשונה כבר מצאתי פיתרון, תחבתי בעדינות מחט תפירה עם שפיץ הכי קטן שהיה לי בכדי שייכנס לחורים ויסלק את הלכלוך,
זה עבד מעולה והאוזנייה חזרה לקדמותה ואז הוצאתי את הזוג הקודם ועשיתי גם עליו וזה גם עבד והחזרתי אותו לכביש...
אני מבקש פיתרון אחר כי אני מאמין שזה לא יחזיק לאורך זמן ואחרי כמה פעמים ייסתם הבפנים של המיקרופון.לעזרה ראשונה כבר מצאתי פיתרון, תחבתי בעדינות מחט תפירה עם שפיץ הכי קטן שהיה לי בכדי שייכנס לחורים ויסלק את הלכלוך,
חשבתי על זה - אבל פחדתי שהלכלוך יישאר בפנים.
אבל אם כבר ניסית וזה הלך - אני רץ לעשות את זה!
אני מבקש פיתרון אחר כי אני מאמין שזה לא יחזיק לאורך זמן ואחרי כמה פעמים ייסתם הבפנים של המיקרופון.
מה יכול להיות פתרון?
אולי להדביק מעל איזה חתיכת בד או משהו כזה...
-
לעזרה ראשונה כבר מצאתי פיתרון, תחבתי בעדינות מחט תפירה עם שפיץ הכי קטן שהיה לי בכדי שייכנס לחורים ויסלק את הלכלוך,
חשבתי על זה - אבל פחדתי שהלכלוך יישאר בפנים.
אבל אם כבר ניסית וזה הלך - אני רץ לעשות את זה!
אני מבקש פיתרון אחר כי אני מאמין שזה לא יחזיק לאורך זמן ואחרי כמה פעמים ייסתם הבפנים של המיקרופון.
מה יכול להיות פתרון?
אולי להדביק מעל איזה חתיכת בד או משהו כזה...
@יאיר-דניאל
האמת יש לי את האוזניות העלו כבר כמעת שנה והכל עובד חלק
ואני ממש חורש עליהם...@יאיר-דניאל כתב בהמלצה | סקירה I אוזניות בלוטוס דגם ליברטי NC4 של חברת soundcore ANKER סאונדקור – אנקר - מתעדכן כולל קישורים:
אולי להדביק מעל איזה חתיכת בד או משהו כזה...
זה עלול לסתום את המיקרופון...
-
@יאיר-דניאל
האמת יש לי את האוזניות העלו כבר כמעת שנה והכל עובד חלק
ואני ממש חורש עליהם...@יאיר-דניאל כתב בהמלצה | סקירה I אוזניות בלוטוס דגם ליברטי NC4 של חברת soundcore ANKER סאונדקור – אנקר - מתעדכן כולל קישורים:
אולי להדביק מעל איזה חתיכת בד או משהו כזה...
זה עלול לסתום את המיקרופון...
@3157686 מעניין!
תנסה להתסכל באור חזק על הרשת התחתונה - אתה רואה את כל החורים - או שיש רק שניים שלוש חורים במרכז? -
@יאיר-דניאל
האמת יש לי את האוזניות העלו כבר כמעת שנה והכל עובד חלק
ואני ממש חורש עליהם...@יאיר-דניאל כתב בהמלצה | סקירה I אוזניות בלוטוס דגם ליברטי NC4 של חברת soundcore ANKER סאונדקור – אנקר - מתעדכן כולל קישורים:
אולי להדביק מעל איזה חתיכת בד או משהו כזה...
זה עלול לסתום את המיקרופון...
-
@3157686 מעניין!
תנסה להתסכל באור חזק על הרשת התחתונה - אתה רואה את כל החורים - או שיש רק שניים שלוש חורים במרכז?@יאיר-דניאל
מלאאאא חורים.
הייתי מצלם אבל אין לי פה מצלמה מספיק טובה@יאיר-דניאל כתב בהמלצה | סקירה I אוזניות בלוטוס דגם ליברטי NC4 של חברת soundcore ANKER סאונדקור – אנקר - מתעדכן כולל קישורים:
למה? בד טוב הוא מספיק מאוורר ומרווח.
אבל זה יראה...מאוד משנה איזה בד...
-
@יאיר-דניאל
ממש עצוב לשמוע...לעזרה ראשונה כבר מצאתי פיתרון, תחבתי בעדינות מחט תפירה עם שפיץ הכי קטן שהיה לי בכדי שייכנס לחורים ויסלק את הלכלוך,
זה עבד מעולה והאוזנייה חזרה לקדמותה ואז הוצאתי את הזוג הקודם ועשיתי גם עליו וזה גם עבד והחזרתי אותו לכביש...
אני מבקש פיתרון אחר כי אני מאמין שזה לא יחזיק לאורך זמן ואחרי כמה פעמים ייסתם הבפנים של המיקרופון.לעזרה ראשונה כבר מצאתי פיתרון, תחבתי בעדינות מחט תפירה עם שפיץ הכי קטן שהיה לי בכדי שייכנס לחורים ויסלק את הלכלוך,
זה עבד מעולה והאוזנייה חזרה לקדמותה ואז הוצאתי את הזוג הקודם ועשיתי גם עליו וזה גם עבד והחזרתי אותו לכביש...הי רבנו!
אל תעשה את זה שוב!
בעזרת המחט הרמתי את הכיסוי ברזל - הוא סה"כ תקוע עם שני פינים זעירים ומעט דבק מסביב.
יש מתחתיו רשת בד - ומתחתיה המיקרופונים - הם ממש צמודים, ולא כדאי לדחוף אליהם לכלוכים/מחטים!מה שכן - תוכל לעשות כמוני אבל אני כמובן לא לוקח אחריות, תוכל פשוט להרים בעדינות את הרשת ברזל, לנקות טוב את הרשת בד מתחת, ולהחזיר למקום.
עשיתי ניסוי... הפלתי את האוזניה מגובה חצי מטר - בשביל לבדוק אם הרשת מתנתקת בגלל זה - והיא בסדר - היא לא נופלת...
מה שכן יכול להיות, ואף מסתבר מעט, שזה מוריד את האחוזי אטימות של האוזניה ללחות ומים אז כנראה שלי היא כבר לא IPX5 אל 4
-
לעזרה ראשונה כבר מצאתי פיתרון, תחבתי בעדינות מחט תפירה עם שפיץ הכי קטן שהיה לי בכדי שייכנס לחורים ויסלק את הלכלוך,
זה עבד מעולה והאוזנייה חזרה לקדמותה ואז הוצאתי את הזוג הקודם ועשיתי גם עליו וזה גם עבד והחזרתי אותו לכביש...הי רבנו!
אל תעשה את זה שוב!
בעזרת המחט הרמתי את הכיסוי ברזל - הוא סה"כ תקוע עם שני פינים זעירים ומעט דבק מסביב.
יש מתחתיו רשת בד - ומתחתיה המיקרופונים - הם ממש צמודים, ולא כדאי לדחוף אליהם לכלוכים/מחטים!מה שכן - תוכל לעשות כמוני אבל אני כמובן לא לוקח אחריות, תוכל פשוט להרים בעדינות את הרשת ברזל, לנקות טוב את הרשת בד מתחת, ולהחזיר למקום.
עשיתי ניסוי... הפלתי את האוזניה מגובה חצי מטר - בשביל לבדוק אם הרשת מתנתקת בגלל זה - והיא בסדר - היא לא נופלת...
מה שכן יכול להיות, ואף מסתבר מעט, שזה מוריד את האחוזי אטימות של האוזניה ללחות ומים אז כנראה שלי היא כבר לא IPX5 אל 4
@יאיר-דניאל
עיקר חסר מן הספר...
עזר או לא?
ניסיתי להוציא שיחה ולבדוק האם כן שומעים אותך טוב?
ואיך הרמת את הרשת, עם מחט? -
@יאיר-דניאל
עיקר חסר מן הספר...
עזר או לא?
ניסיתי להוציא שיחה ולבדוק האם כן שומעים אותך טוב?
ואיך הרמת את הרשת, עם מחט?ואיך הרמת את הרשת, עם מחט?
כן - מהצד.
ניסיתי להוציא שיחה ולבדוק האם כן שומעים אותך טוב?
רק הרגע ניסיתי - ולא שומעים כמעט! אבדוק שוב כעת. ממש מוזר.
עריכה:
פתחתי שוב - הסרתי גם את הרשת בד.
א. הדיבורית נמצאת ממש בפנים - יש חור קטן שמוביל אליה, אתה יכול לדחוף מחט. זה בסדר - אין לך סיכוי לפגוע במיקרופון.ב. לא עובד אצלי בקושי - גם בלי רשת בד. לא יודע מה נדפק לי בהם.
ה' יעזור לי, חבל על 200 ש"ח
-
ואיך הרמת את הרשת, עם מחט?
כן - מהצד.
ניסיתי להוציא שיחה ולבדוק האם כן שומעים אותך טוב?
רק הרגע ניסיתי - ולא שומעים כמעט! אבדוק שוב כעת. ממש מוזר.
עריכה:
פתחתי שוב - הסרתי גם את הרשת בד.
א. הדיבורית נמצאת ממש בפנים - יש חור קטן שמוביל אליה, אתה יכול לדחוף מחט. זה בסדר - אין לך סיכוי לפגוע במיקרופון.ב. לא עובד אצלי בקושי - גם בלי רשת בד. לא יודע מה נדפק לי בהם.
ה' יעזור לי, חבל על 200 ש"ח
@יאיר-דניאל מוזר מאוד!
אולי תנסה לאפס אותם? -
@יאיר-דניאל מוזר מאוד!
אולי תנסה לאפס אותם?@חיים-יענקל-0 אני כעת מנסה באמת.
כי זה כבר ממש לא אמור להיות קשור.עריכה:
איפסתי - לא עזר.זה משהו טכני באוזניות כנראה. לא יודע איך הצלחתי להרוס אותם...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות