דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. המלצה | סקירה I אוזניות בלוטוס דגם ליברטי NC4 של חברת soundcore ANKER סאונדקור – אנקר - מתעדכן כולל קישורים

המלצה | סקירה I אוזניות בלוטוס דגם ליברטי NC4 של חברת soundcore ANKER סאונדקור – אנקר - מתעדכן כולל קישורים

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
876 פוסטים 107 כותבים 67.3k צפיות 73 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מ מה זה משנה אה

    אפשר למצוא את האוזניות המקוריות במחיר של עד 200 ש"ח באליאקספרס?
    מצאתי משהו אבל אני מפחד שזה לא מקורי
    זה הקישור 197 ש"ח בדיל ברוך בואך

    א מנותק
    א מנותק
    א. ד. ג.
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #851

    @מה-זה-משנה-אה
    כאן יש לך ב 195 ש"ח, אבל לא לוקח אחריות אם זה מקורי או לא, מהתגובות זה נראה שזה מקורי - 354 עוקבים 96.1 % ביקורת חיובית

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • Z ztcebuck

      איך מעדכנים קושחה דרך האפליקציה?

      א מנותק
      א מנותק
      א. ד. ג.
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #852

      @ztcebuck
      בדרך כלל זה מציע לך לבד לעדכן בפעם הראשונה שאתה מחבר אותם,
      תנסה למחוק ולהתקין מחדש.

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • Z מנותק
        Z מנותק
        ztcebuck
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #853

        קניתי את אנקר ליברטי 4 NC מהחנות eufy Official Store הזו בעלי אקספרס שזה נראה מקורי וזה חנות הבת של אנקר וזה עושה לי רעשים כשאני מדבר בטלפון

        א תגובה 1 תגובה אחרונה
        😥
        0
        • Z ztcebuck

          קניתי את אנקר ליברטי 4 NC מהחנות eufy Official Store הזו בעלי אקספרס שזה נראה מקורי וזה חנות הבת של אנקר וזה עושה לי רעשים כשאני מדבר בטלפון

          א מנותק
          א מנותק
          א. ד. ג.
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #854

          @ztcebuck
          איזה פלאפון?
          ועדכון קושחה - פתח את האפליקציה בחר את המכשיר שלך מתוך רשימת המכשירים המופיעה במסך הראשי,לחץ על סמל גלגל השיניים (הגדרות) שנמצא בפינה הימנית או השמאלית העליונה של המסך.גלול למטה ולחץ על "Update Firmware" לחץ על Download במידה וקיים עדכון חדש זמין, והמתן לסיום ההתקנה.

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          3
          • Z מנותק
            Z מנותק
            ztcebuck
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #855

            נוקיה 225

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • מ מה זה משנה אה

              אפשר למצוא את האוזניות המקוריות במחיר של עד 200 ש"ח באליאקספרס?
              מצאתי משהו אבל אני מפחד שזה לא מקורי
              זה הקישור 197 ש"ח בדיל ברוך בואך

              31576863 מחובר
              31576863 מחובר
              3157686
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #856

              @מה-זה-משנה-אה
              כרגע בחנות המקורית לא זמין או שתמתין קצת אני מאמין שזה יחזור
              או שתקנה מחנות לא רישמית...

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • א מנותק
                א מנותק
                אלי 4
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #857

                מה אם ליברטי 5 פרו יש כבר קישורים למחירים נורמלים?

                י תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • א אלי 4

                  מה אם ליברטי 5 פרו יש כבר קישורים למחירים נורמלים?

                  י מחובר
                  י מחובר
                  יאיר2081
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #858

                  @אלי-4 הזמנתי כבר כמה כולם נתקעים במכס,
                  לא ברור האם זה מדיניות חדשה או לא יודע מה.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ח מחובר
                    ח מחובר
                    חיים יענקל 0
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #859

                    יש לי את ה4 פרו והאיכות של המיקרופון יורדת לי אחרי כמה חודשים של שימוש הזמנתי חדש וזה קרא לי שוב בחדש,
                    בדקתי לעומק וראיתי שהפתחים של המיקרופון בתחתית האוזנייה נסתמו מלכלוך.
                    אודה לעזרתכם 1) איך מנקים את ז בצורה יעילה שהלכלוך יצא החוצה לגמרי ולא ייכנס פנימה? 2) איך מונעים שזה לא יקרה?

                    יאיר דניאלי תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ח חיים יענקל 0

                      יש לי את ה4 פרו והאיכות של המיקרופון יורדת לי אחרי כמה חודשים של שימוש הזמנתי חדש וזה קרא לי שוב בחדש,
                      בדקתי לעומק וראיתי שהפתחים של המיקרופון בתחתית האוזנייה נסתמו מלכלוך.
                      אודה לעזרתכם 1) איך מנקים את ז בצורה יעילה שהלכלוך יצא החוצה לגמרי ולא ייכנס פנימה? 2) איך מונעים שזה לא יקרה?

                      יאיר דניאלי מנותק
                      יאיר דניאלי מנותק
                      יאיר דניאל
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #860

                      @חיים-יענקל-0 אתה צודק בהחלט - זה קרה לי יומיים אחרי שקניתי אותם 😞

                      עבדתי איתם בשיפוץ קטן עם שפכטל וזה קרה לי. ומאז הם מונחות בצד.
                      מחכה גם אני לעצה בנושא.
                      (האמת, רציתי להוסיף על כך אזהרה/הסתייגות מהם בפוסט הראשון ושכחתי)

                      yyrdnyl11@gmail.com

                      צול גאהצ ח 2 תגובות תגובה אחרונה
                      0
                      • יאיר דניאלי יאיר דניאל

                        @חיים-יענקל-0 אתה צודק בהחלט - זה קרה לי יומיים אחרי שקניתי אותם 😞

                        עבדתי איתם בשיפוץ קטן עם שפכטל וזה קרה לי. ומאז הם מונחות בצד.
                        מחכה גם אני לעצה בנושא.
                        (האמת, רציתי להוסיף על כך אזהרה/הסתייגות מהם בפוסט הראשון ושכחתי)

                        צול גאהצ מחובר
                        צול גאהצ מחובר
                        צול גאה
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #861

                        @יאיר-דניאל כתב:

                        (האמת, רציתי להוסיף על כך אזהרה/הסתייגות מהם בפוסט הראשון ושכחתי)

                        אז...

                        יאיר דניאלי תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • צול גאהצ צול גאה

                          @יאיר-דניאל כתב:

                          (האמת, רציתי להוסיף על כך אזהרה/הסתייגות מהם בפוסט הראשון ושכחתי)

                          אז...

                          יאיר דניאלי מנותק
                          יאיר דניאלי מנותק
                          יאיר דניאל
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #862

                          @צול-גאה אז עכשיו זה יקרה...

                          yyrdnyl11@gmail.com

                          צול גאהצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • יאיר דניאלי יאיר דניאל

                            @צול-גאה אז עכשיו זה יקרה...

                            צול גאהצ מחובר
                            צול גאהצ מחובר
                            צול גאה
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #863

                            @יאיר-דניאל מחכים

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • יאיר דניאלי יאיר דניאל

                              @חיים-יענקל-0 אתה צודק בהחלט - זה קרה לי יומיים אחרי שקניתי אותם 😞

                              עבדתי איתם בשיפוץ קטן עם שפכטל וזה קרה לי. ומאז הם מונחות בצד.
                              מחכה גם אני לעצה בנושא.
                              (האמת, רציתי להוסיף על כך אזהרה/הסתייגות מהם בפוסט הראשון ושכחתי)

                              ח מחובר
                              ח מחובר
                              חיים יענקל 0
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #864

                              @יאיר-דניאל
                              ממש עצוב לשמוע...

                              לעזרה ראשונה כבר מצאתי פיתרון, תחבתי בעדינות מחט תפירה עם שפיץ הכי קטן שהיה לי בכדי שייכנס לחורים ויסלק את הלכלוך,
                              זה עבד מעולה והאוזנייה חזרה לקדמותה ואז הוצאתי את הזוג הקודם ועשיתי גם עליו וזה גם עבד והחזרתי אותו לכביש...
                              אני מבקש פיתרון אחר כי אני מאמין שזה לא יחזיק לאורך זמן ואחרי כמה פעמים ייסתם הבפנים של המיקרופון.

                              יאיר דניאלי 2 תגובות תגובה אחרונה
                              2
                              • ח חיים יענקל 0

                                @יאיר-דניאל
                                ממש עצוב לשמוע...

                                לעזרה ראשונה כבר מצאתי פיתרון, תחבתי בעדינות מחט תפירה עם שפיץ הכי קטן שהיה לי בכדי שייכנס לחורים ויסלק את הלכלוך,
                                זה עבד מעולה והאוזנייה חזרה לקדמותה ואז הוצאתי את הזוג הקודם ועשיתי גם עליו וזה גם עבד והחזרתי אותו לכביש...
                                אני מבקש פיתרון אחר כי אני מאמין שזה לא יחזיק לאורך זמן ואחרי כמה פעמים ייסתם הבפנים של המיקרופון.

                                יאיר דניאלי מנותק
                                יאיר דניאלי מנותק
                                יאיר דניאל
                                כתב נערך לאחרונה על ידי יאיר דניאל
                                #865

                                @חיים-יענקל-0 כתב:

                                לעזרה ראשונה כבר מצאתי פיתרון, תחבתי בעדינות מחט תפירה עם שפיץ הכי קטן שהיה לי בכדי שייכנס לחורים ויסלק את הלכלוך,

                                חשבתי על זה - אבל פחדתי שהלכלוך יישאר בפנים.
                                אבל אם כבר ניסית וזה הלך - אני רץ לעשות את זה! 🏃‍♂️

                                @חיים-יענקל-0 כתב:

                                אני מבקש פיתרון אחר כי אני מאמין שזה לא יחזיק לאורך זמן ואחרי כמה פעמים ייסתם הבפנים של המיקרופון.

                                מה יכול להיות פתרון?
                                אולי להדביק מעל איזה חתיכת בד או משהו כזה... 🙂

                                yyrdnyl11@gmail.com

                                31576863 תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • יאיר דניאלי יאיר דניאל

                                  @חיים-יענקל-0 כתב:

                                  לעזרה ראשונה כבר מצאתי פיתרון, תחבתי בעדינות מחט תפירה עם שפיץ הכי קטן שהיה לי בכדי שייכנס לחורים ויסלק את הלכלוך,

                                  חשבתי על זה - אבל פחדתי שהלכלוך יישאר בפנים.
                                  אבל אם כבר ניסית וזה הלך - אני רץ לעשות את זה! 🏃‍♂️

                                  @חיים-יענקל-0 כתב:

                                  אני מבקש פיתרון אחר כי אני מאמין שזה לא יחזיק לאורך זמן ואחרי כמה פעמים ייסתם הבפנים של המיקרופון.

                                  מה יכול להיות פתרון?
                                  אולי להדביק מעל איזה חתיכת בד או משהו כזה... 🙂

                                  31576863 מחובר
                                  31576863 מחובר
                                  3157686
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי 3157686
                                  #866

                                  @יאיר-דניאל
                                  האמת יש לי את האוזניות העלו כבר כמעת שנה והכל עובד חלק
                                  ואני ממש חורש עליהם...

                                  @יאיר-דניאל כתב בהמלצה | סקירה I אוזניות בלוטוס דגם ליברטי NC4 של חברת soundcore ANKER סאונדקור – אנקר - מתעדכן כולל קישורים:

                                  אולי להדביק מעל איזה חתיכת בד או משהו כזה...

                                  זה עלול לסתום את המיקרופון...

                                  יאיר דניאלי 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  🤔
                                  1
                                  • 31576863 3157686

                                    @יאיר-דניאל
                                    האמת יש לי את האוזניות העלו כבר כמעת שנה והכל עובד חלק
                                    ואני ממש חורש עליהם...

                                    @יאיר-דניאל כתב בהמלצה | סקירה I אוזניות בלוטוס דגם ליברטי NC4 של חברת soundcore ANKER סאונדקור – אנקר - מתעדכן כולל קישורים:

                                    אולי להדביק מעל איזה חתיכת בד או משהו כזה...

                                    זה עלול לסתום את המיקרופון...

                                    יאיר דניאלי מנותק
                                    יאיר דניאלי מנותק
                                    יאיר דניאל
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #867

                                    @3157686 מעניין!
                                    תנסה להתסכל באור חזק על הרשת התחתונה - אתה רואה את כל החורים - או שיש רק שניים שלוש חורים במרכז?

                                    yyrdnyl11@gmail.com

                                    31576863 תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • H מנותק
                                      H מנותק
                                      hthrjbbhv
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #868

                                      אין לי אותם אבל למה שלא תנסו אם שואב אבק וטיפה לחות (קודם להעבי מגבון ואז שואב או לפור עם מחט ואז שואב)

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • 31576863 3157686

                                        @יאיר-דניאל
                                        האמת יש לי את האוזניות העלו כבר כמעת שנה והכל עובד חלק
                                        ואני ממש חורש עליהם...

                                        @יאיר-דניאל כתב בהמלצה | סקירה I אוזניות בלוטוס דגם ליברטי NC4 של חברת soundcore ANKER סאונדקור – אנקר - מתעדכן כולל קישורים:

                                        אולי להדביק מעל איזה חתיכת בד או משהו כזה...

                                        זה עלול לסתום את המיקרופון...

                                        יאיר דניאלי מנותק
                                        יאיר דניאלי מנותק
                                        יאיר דניאל
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #869

                                        @3157686 כתב:

                                        זה עלול לסתום את המיקרופון...

                                        למה? בד טוב הוא מספיק מאוורר ומרווח.
                                        אבל זה יראה... 🙂

                                        yyrdnyl11@gmail.com

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • יאיר דניאלי יאיר דניאל

                                          @3157686 מעניין!
                                          תנסה להתסכל באור חזק על הרשת התחתונה - אתה רואה את כל החורים - או שיש רק שניים שלוש חורים במרכז?

                                          31576863 מחובר
                                          31576863 מחובר
                                          3157686
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי 3157686
                                          #870

                                          @יאיר-דניאל
                                          מלאאאא חורים.
                                          הייתי מצלם אבל אין לי פה מצלמה מספיק טובה

                                          @יאיר-דניאל כתב בהמלצה | סקירה I אוזניות בלוטוס דגם ליברטי NC4 של חברת soundcore ANKER סאונדקור – אנקר - מתעדכן כולל קישורים:

                                          למה? בד טוב הוא מספיק מאוורר ומרווח.
                                          אבל זה יראה...

                                          מאוד משנה איזה בד...

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר