להורדה | גירסה כשרה לנגן m393pro החדש
-
מה חסום בגרסא?
WIFI ואין רדיו
מחקתי את כל האפשרויות להתחבר לאינטרנט
השארתי אפשריות מפתחים ושירותי גוגל
יש נעילת frp מי שרוצה להוסיף חסימה בשביל לחסום התקנות וכ"וכמה באגים שתוקנו
שפה עברית
זמן לשינה (אף פעם)
בוטל הקוד האוניברסלי
חסמתי את הבאג של ה adb פתוח תמיד
האפליקצייה של הטסט לא נפתחת מההגדרות
אפשר להתקין שירותי דיבור של גוגל
3 אפליקציות אחרונות קרדיט ל @עדלאידע
הוספתי מנהל קבצים פלוס וגלריה כשרה @בניית-גרסאותחובה לפתוח בוטלאודר מדריך
אחרי שתראו את ההתראה באנגלית תכלו לצרוב את הגירסה
סידרתי גם את הlk שאחרי זה לא יהיה את ההתראהתודה ל @רפי1 על המקום בדרייב
חברים יקרים לפני שאתם מורידים רציתי שתדעו אני לא רציתי להעלות את הגירסה בגלל כמה או משתמשים או חבר'ה שלא בפורום שמורידים את הגירסאות שלי וצורבים לאנשים בתשלום זה ממש מציק אחרי שאתה עובד על משהו הרבה זמן אנשים עושים עליך כסף אז אני מודיע שמי שצורב את הגירסאות שלי או מי שלוקח איזה קובץ מהגירסה שלי זה גזל גמור גם אם הוא צורב למישהו בתשלום או שמזמין נגנים וצורב ומוכר
הגירסאות שלי מיועדות לאנשים שצורבים לעצמם בלבד או לחברים בחינם נטו לזיכוי הרביםהגירסה ללא אינטרנט בכלל אבל יש אפשרות לוידיאו והתקנות
https://drive.google.com/drive/u/0/mobile/folders/1FgI23NvCUCH@@@@OR1uHjqyzPHHGI_SP8eu0?usp=sharing
להוריד @@@@
-
מה חסום בגרסא?
WIFI ואין רדיו
מחקתי את כל האפשרויות להתחבר לאינטרנט
השארתי אפשריות מפתחים ושירותי גוגל
יש נעילת frp מי שרוצה להוסיף חסימה בשביל לחסום התקנות וכ"וכמה באגים שתוקנו
שפה עברית
זמן לשינה (אף פעם)
בוטל הקוד האוניברסלי
חסמתי את הבאג של ה adb פתוח תמיד
האפליקצייה של הטסט לא נפתחת מההגדרות
אפשר להתקין שירותי דיבור של גוגל
3 אפליקציות אחרונות קרדיט ל @עדלאידע
הוספתי מנהל קבצים פלוס וגלריה כשרה @בניית-גרסאותחובה לפתוח בוטלאודר מדריך
אחרי שתראו את ההתראה באנגלית תכלו לצרוב את הגירסה
סידרתי גם את הlk שאחרי זה לא יהיה את ההתראהתודה ל @רפי1 על המקום בדרייב
חברים יקרים לפני שאתם מורידים רציתי שתדעו אני לא רציתי להעלות את הגירסה בגלל כמה או משתמשים או חבר'ה שלא בפורום שמורידים את הגירסאות שלי וצורבים לאנשים בתשלום זה ממש מציק אחרי שאתה עובד על משהו הרבה זמן אנשים עושים עליך כסף אז אני מודיע שמי שצורב את הגירסאות שלי או מי שלוקח איזה קובץ מהגירסה שלי זה גזל גמור גם אם הוא צורב למישהו בתשלום או שמזמין נגנים וצורב ומוכר
הגירסאות שלי מיועדות לאנשים שצורבים לעצמם בלבד או לחברים בחינם נטו לזיכוי הרביםהגירסה ללא אינטרנט בכלל אבל יש אפשרות לוידיאו והתקנות
https://drive.google.com/drive/u/0/mobile/folders/1FgI23NvCUCH@@@@OR1uHjqyzPHHGI_SP8eu0?usp=sharing
להוריד @@@@
-
מה חסום בגרסא?
WIFI ואין רדיו
מחקתי את כל האפשרויות להתחבר לאינטרנט
השארתי אפשריות מפתחים ושירותי גוגל
יש נעילת frp מי שרוצה להוסיף חסימה בשביל לחסום התקנות וכ"וכמה באגים שתוקנו
שפה עברית
זמן לשינה (אף פעם)
בוטל הקוד האוניברסלי
חסמתי את הבאג של ה adb פתוח תמיד
האפליקצייה של הטסט לא נפתחת מההגדרות
אפשר להתקין שירותי דיבור של גוגל
3 אפליקציות אחרונות קרדיט ל @עדלאידע
הוספתי מנהל קבצים פלוס וגלריה כשרה @בניית-גרסאותחובה לפתוח בוטלאודר מדריך
אחרי שתראו את ההתראה באנגלית תכלו לצרוב את הגירסה
סידרתי גם את הlk שאחרי זה לא יהיה את ההתראהתודה ל @רפי1 על המקום בדרייב
חברים יקרים לפני שאתם מורידים רציתי שתדעו אני לא רציתי להעלות את הגירסה בגלל כמה או משתמשים או חבר'ה שלא בפורום שמורידים את הגירסאות שלי וצורבים לאנשים בתשלום זה ממש מציק אחרי שאתה עובד על משהו הרבה זמן אנשים עושים עליך כסף אז אני מודיע שמי שצורב את הגירסאות שלי או מי שלוקח איזה קובץ מהגירסה שלי זה גזל גמור גם אם הוא צורב למישהו בתשלום או שמזמין נגנים וצורב ומוכר
הגירסאות שלי מיועדות לאנשים שצורבים לעצמם בלבד או לחברים בחינם נטו לזיכוי הרביםהגירסה ללא אינטרנט בכלל אבל יש אפשרות לוידיאו והתקנות
https://drive.google.com/drive/u/0/mobile/folders/1FgI23NvCUCH@@@@OR1uHjqyzPHHGI_SP8eu0?usp=sharing
להוריד @@@@
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
