שיתוף | פרויקט פיתוח: Binny - עוזר קולי מבוסס AI לניהול Gmail, יומן והזמנת מוניות מהטלפון הכשר (מחפשים 100 משתמשי בטא)
-
@הישבשר-המלומד אולי למישהו מפה יש מספר ויראטואלי כדי לתת לנו לבדוק??
@לנציצ בוירטואלי הוא פתוח והוא אומר שהוא עדיין לא פתוח לקהל הרחב גם בהרשמה הוא אמר לי שאני נכנס לרשימת המתנה
-
@לנציצ בוירטואלי הוא פתוח והוא אומר שהוא עדיין לא פתוח לקהל הרחב גם בהרשמה הוא אמר לי שאני נכנס לרשימת המתנה
@מאיר-ציון-כהן גם אם הוא הוסיף כבר את המספר שלך
זה בעיתי כי את הוירטואלי שלך הוא לא הוסיף -
@מאיר-ציון-כהן גם אם הוא הוסיף כבר את המספר שלך
זה בעיתי כי את הוירטואלי שלך הוא לא הוסיף@לנציצ הוספתי עכשיו גם את הוירטואלי שלי ולא שינה כלום
-
@לנציצ הוספתי עכשיו גם את הוירטואלי שלי ולא שינה כלום
-
שלום לכל חברי הפורום,
רציתי לשתף אתכם בפרויקט טכנולוגי שפיתחתי לאחרונה, שנועד לפתור בעיית נגישות ופרודוקטיביות אמיתית עבור הציבור שלנו – חיבור המערכות הדיגיטליות המתקדמות ביותר ישירות לכל טלפון פשוט או כשר, ללא צורך באפליקציה, דפדפן או חיבור לאינטרנט במכשיר.
לפרויקט קוראים Binny, והוא למעשה עוזר קולי חכם מבוסס בינה מלאכותית.
במקום להסתמך על תפריטי IVR מיושנים ומסורבלים של פעם ("הקש 1 למחיקה, הקש 2 למענה..."), הממשק מבוסס על שיחה זורמת לחלוטין מול ה-AI בשפה חופשית.
️ מה המערכת יודעת לעשות כרגע?
ניהול Gmail מלא בקול: המערכת מסוגלת להקריא לכם מיילים חדשים, ותוכלו לענות להם בצורה קולית (ה-AI הופך את הדיבור שלכם למייל טקסט תקני ומנוסח היטב), למחוק, או להעביר לאנשי קשר.ניהול יומן (Google Calendar): שמיעת סדר היום שלכם, הוספת פגישות ואירועים בקול בצורה חופשית (לדוגמה: "תקבע לי חברותא למחר ב-8 בערב בבית המדרש" והאירוע מסתנכרן אוטומטית ביומן גוגל).
הזמנת מוניות ונסיעות (Gett): פיתוח ממשק ייעודי המאפשר להזמין מונית בשיחה קולית ללא אפליקציה וללא סמארטפון. ה-AI קולט את מיקומכם ואת היעד המבוקש, מוודא מולכם את מחיר הנסיעה, ומבצע את ההזמנה בפועל על חשבונכם הקיים במערכת.
עדכונים יזומים (Notifications): המערכת יודעת להוציא אליכם שיחה אוטומטית ברגע שמגיע מייל דחוף או חשוב (לפי פילטרים שאתם מגדירים מראש) או כשהמונית שהזמנתם קרובה להגעה.
🧪 מחפשים 100 משתמשי בטא (Closed Alpha/Beta)
המערכת נמצאת כעת בשלבי הרצה סופיים, ואנחנו פותחים בטא סגורה מוגבלת ל-100 משתמשים ראשונים כדי לעזור לנו לבדוק שהכל עובד כמו שצריך.
איך מצטרפים ואיך זה עובד?
החיבור של חשבון הגוגל שלכם מתבצע בצורה מאובטחת לחלוטין באמצעות פרוטוקול OAuth הרשמי והמאובטח של Google (המערכת לא חשופה לסיסמה שלכם בשום שלב).נכנסים לאתר, מתחברים עם גוגל:
כתובת האתר: binny.ioנשמח מאוד לשמוע את הפידבקים, ההערות או דיווחים על באגים.
@nissim_dev איך אפשר להצטרף לבטא?
-
@nissim_dev איך אפשר להצטרף לבטא?
@מטען-נייד ב-binny.io תלחץ על כניסה ותשאיר פרטים
-
@nissim_dev וואי מדהים
{לא בדקתי רק ממה שזה נראה}
זה שדרוג מטורף למה שהיה לי עד היום
{הסוכן AI אישי למייל והדרייב של @arish }
זה יהיה בתשלום?@צול-גאה כן בתשלום, המשטמשי בטה יקבלו כרדיט ברישום ואחר כך זה יוצה בסביבות ה 0.5 ש״ח לדקה תלוי בכמות התוקנים. מחפשים פיטרונות להוזיל את המחיר גם
-
@nissim_dev כבוד הרב, החבר'ה פה יותר טכנולוגיים מסתם אנשים. תן לנו את הפרטים של מאחורי הקלעים, מה שאפשר לספר,
על איזה מודל אתם מתבססים, לפי מה יהיה התשלום, חודשי או לפי שימוש?@אזולאי כרגע המודל הכי טוב שמצתי הוא haiku של anthropic מבחינת מהירות ודיוק
-
@nissim_dev
ברוך הבא לפורום!@שליו תודה!
-
@ניסן-ב כרגע יש רק חסימה מ-hot וזה לא מטעם וועד הרבנים. אנחנו עובדים בשיטוף פעולה איתם. עובדים על לסדר את הענייין עם hot כנראה הם חוסמים בברירת מחדל מספרים של קווים חדשים. עובד בסלקום
-
@nissim_dev נרשמתי לבטא אשמח אם תחבר אותי לניסוי שכוייח
@הישבשר-המלומד אני אוסיף את כל מי שנרשם לרשימת הבודקים של גוגל היום ותקבלו מייל
-
@nissim_dev אולי זה יכול לתת פיתרון לSMS בחשבון גוגל?
@106 כרגע המערכת עדיין לא תומכת ב-SMS, אבל זה לגמרי כיוון שאנחנו חושבים עליו להמשך (פיתוח של מערכת SMS קולית).
בינתיים, המערכת נותנת מענה דומה ומהיר דרך המייל: אפשר לשלוח מייל פשוט בפקודה קולית חופשית (למשל: "תשלח מייל לינקי שאני הולך לאחר"), ומהצד השני, המשתמש מקבל התראה קולית (Notification) מהמערכת ברגע שמגיע אליו מייל חדש.
-
קודם כל שישחרר את החסימה של המספר.
@הישבשר-המלומד כרגע יש קושי רק מול חברת הוט מובייל, וחשוב לי להבהיר שזה לא מטעם ועדת הרבנים – אנחנו עובדים איתם בשיתוף פעולה מלא.
אנחנו פועלים כרגע כדי לסדר את העניין מול הוט. ככל הנראה הם חוסמים כברירת מחדל מספרים של קווים חדשים. אגב, בחברות אחרות (כמו סלקום) המערכת עובדת מצוין וחלק.
-
@nissim_dev גם אני הצטרפתי. מן הסתם אתה מקדים את המאוחר העולם נראה צועד לשם עם הבינה על כל טלפון ועל כל מחשב
@מאיר-ציון-כהן תודה! לגמרי צודק, העולם טס לשם ואנחנו פה כדי להביא את ה-AI גם למכשירים הפשוטים. נשמח לשמוע איך הולך לך!
-
@ניסן-ב תתקשר למספר האמריקאי נשמע פתוח
רק שים לב שהמספר מתחיל עם 409 ולא נגמר עם 409
משום מה ה3 ספרות האלה הפוכותמסכן ההוא שבטעות חייגתי אליו בגלל זה
בטח הוא קיבל עוד כמה שיחות@לנציצ נכון, תודה, אני מתקן את זה
-
@nissim_dev
כתבת שלמשתמשי הבטא יהיה קרדיט, הצטרפתי ולא קיבלתי כלום

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות