דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. סלולרי
  3. דיון כללי
  4. שיתוף | פרויקט פיתוח: Binny - עוזר קולי מבוסס AI לניהול Gmail, יומן והזמנת מוניות מהטלפון הכשר (מחפשים 100 משתמשי בטא)

שיתוף | פרויקט פיתוח: Binny - עוזר קולי מבוסס AI לניהול Gmail, יומן והזמנת מוניות מהטלפון הכשר (מחפשים 100 משתמשי בטא)

מתוזמן נעוץ נעול הועבר דיון כללי
39 פוסטים 12 כותבים 205 צפיות 12 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • הישבשר המלומדה הישבשר המלומד

    @לנציצ אותך צירפו?

    ל מנותק
    ל מנותק
    לנציצ
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #19

    @הישבשר-המלומד לא
    אבל המספר האמריקאי פתוח בועדת הרבנים
    והוא מדבר על זה שאני לא מחובר לAPI או משהו כזה
    (אגב לכאורה יחסם בימים הקרובים אבל את זה עוד נראה)

    הישבשר המלומדה תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ל לנציצ

      @הישבשר-המלומד לא
      אבל המספר האמריקאי פתוח בועדת הרבנים
      והוא מדבר על זה שאני לא מחובר לAPI או משהו כזה
      (אגב לכאורה יחסם בימים הקרובים אבל את זה עוד נראה)

      הישבשר המלומדה מנותק
      הישבשר המלומדה מנותק
      הישבשר המלומד
      מדריכים
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #20

      @לנציצ אני מנסה להבין את הראש שלו מה הוא חשב שלא יחסמו את זה??? או שהוא סומך עלינו שנדע לעקופ את זה 😊

      ל תגובה 1 תגובה אחרונה
      🤦
      0
      • הישבשר המלומדה הישבשר המלומד

        @לנציצ אני מנסה להבין את הראש שלו מה הוא חשב שלא יחסמו את זה??? או שהוא סומך עלינו שנדע לעקופ את זה 😊

        ל מנותק
        ל מנותק
        לנציצ
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #21

        @הישבשר-המלומד אולי למישהו מפה יש מספר ויראטואלי כדי לתת לנו לבדוק??

        הישבשר המלומדה מ 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • ל לנציצ

          @הישבשר-המלומד אולי למישהו מפה יש מספר ויראטואלי כדי לתת לנו לבדוק??

          הישבשר המלומדה מנותק
          הישבשר המלומדה מנותק
          הישבשר המלומד
          מדריכים
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #22

          @לנציצ יש לי אני בודק...

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ל לנציצ

            @הישבשר-המלומד אולי למישהו מפה יש מספר ויראטואלי כדי לתת לנו לבדוק??

            מ מנותק
            מ מנותק
            מאיר ציון כהן
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #23

            @לנציצ בוירטואלי הוא פתוח והוא אומר שהוא עדיין לא פתוח לקהל הרחב גם בהרשמה הוא אמר לי שאני נכנס לרשימת המתנה

            ל תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • מ מאיר ציון כהן

              @לנציצ בוירטואלי הוא פתוח והוא אומר שהוא עדיין לא פתוח לקהל הרחב גם בהרשמה הוא אמר לי שאני נכנס לרשימת המתנה

              ל מנותק
              ל מנותק
              לנציצ
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #24

              @מאיר-ציון-כהן גם אם הוא הוסיף כבר את המספר שלך
              זה בעיתי כי את הוירטואלי שלך הוא לא הוסיף

              מ תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ל לנציצ

                @מאיר-ציון-כהן גם אם הוא הוסיף כבר את המספר שלך
                זה בעיתי כי את הוירטואלי שלך הוא לא הוסיף

                מ מנותק
                מ מנותק
                מאיר ציון כהן
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #25

                @לנציצ הוספתי עכשיו גם את הוירטואלי שלי ולא שינה כלום

                ל תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • מ מאיר ציון כהן

                  @לנציצ הוספתי עכשיו גם את הוירטואלי שלי ולא שינה כלום

                  ל מנותק
                  ל מנותק
                  לנציצ
                  כתב נערך לאחרונה על ידי לנציצ
                  #26

                  @מאיר-ציון-כהן כתב:

                  הוספתי עכשיו גם את הוירטואלי שלי ולא שינה כלום

                  לא הבנת מה אמרתי
                  אני באתי לומר שיכול להיות שלפני כמה שעות הוא עדיין היה פעיל
                  והוא צירף רק את המספרים הראשונים שפנו

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • N nissim_dev

                    שלום לכל חברי הפורום,

                    רציתי לשתף אתכם בפרויקט טכנולוגי שפיתחתי לאחרונה, שנועד לפתור בעיית נגישות ופרודוקטיביות אמיתית עבור הציבור שלנו – חיבור המערכות הדיגיטליות המתקדמות ביותר ישירות לכל טלפון פשוט או כשר, ללא צורך באפליקציה, דפדפן או חיבור לאינטרנט במכשיר.

                    לפרויקט קוראים Binny, והוא למעשה עוזר קולי חכם מבוסס בינה מלאכותית.
                    במקום להסתמך על תפריטי IVR מיושנים ומסורבלים של פעם ("הקש 1 למחיקה, הקש 2 למענה..."), הממשק מבוסס על שיחה זורמת לחלוטין מול ה-AI בשפה חופשית.

                    🛠️ מה המערכת יודעת לעשות כרגע?
                    ניהול Gmail מלא בקול: המערכת מסוגלת להקריא לכם מיילים חדשים, ותוכלו לענות להם בצורה קולית (ה-AI הופך את הדיבור שלכם למייל טקסט תקני ומנוסח היטב), למחוק, או להעביר לאנשי קשר.

                    ניהול יומן (Google Calendar): שמיעת סדר היום שלכם, הוספת פגישות ואירועים בקול בצורה חופשית (לדוגמה: "תקבע לי חברותא למחר ב-8 בערב בבית המדרש" והאירוע מסתנכרן אוטומטית ביומן גוגל).

                    הזמנת מוניות ונסיעות (Gett): פיתוח ממשק ייעודי המאפשר להזמין מונית בשיחה קולית ללא אפליקציה וללא סמארטפון. ה-AI קולט את מיקומכם ואת היעד המבוקש, מוודא מולכם את מחיר הנסיעה, ומבצע את ההזמנה בפועל על חשבונכם הקיים במערכת.

                    עדכונים יזומים (Notifications): המערכת יודעת להוציא אליכם שיחה אוטומטית ברגע שמגיע מייל דחוף או חשוב (לפי פילטרים שאתם מגדירים מראש) או כשהמונית שהזמנתם קרובה להגעה.

                    🧪 מחפשים 100 משתמשי בטא (Closed Alpha/Beta)
                    המערכת נמצאת כעת בשלבי הרצה סופיים, ואנחנו פותחים בטא סגורה מוגבלת ל-100 משתמשים ראשונים כדי לעזור לנו לבדוק שהכל עובד כמו שצריך.

                    🌐 איך מצטרפים ואיך זה עובד?
                    החיבור של חשבון הגוגל שלכם מתבצע בצורה מאובטחת לחלוטין באמצעות פרוטוקול OAuth הרשמי והמאובטח של Google (המערכת לא חשופה לסיסמה שלכם בשום שלב).

                    נכנסים לאתר, מתחברים עם גוגל:
                    🔗 כתובת האתר: binny.io

                    נשמח מאוד לשמוע את הפידבקים, ההערות או דיווחים על באגים.

                    מטען ניידמ מנותק
                    מטען ניידמ מנותק
                    מטען נייד
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #27

                    @nissim_dev איך אפשר להצטרף לבטא?

                    N תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • מטען ניידמ מטען נייד

                      @nissim_dev איך אפשר להצטרף לבטא?

                      N מנותק
                      N מנותק
                      nissim_dev
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #28

                      @מטען-נייד ב-binny.io תלחץ על כניסה ותשאיר פרטים

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • צול גאהצ צול גאה

                        @nissim_dev וואי מדהים
                        {לא בדקתי רק ממה שזה נראה}
                        זה שדרוג מטורף למה שהיה לי עד היום
                        {הסוכן AI אישי למייל והדרייב של @arish }
                        זה יהיה בתשלום?

                        N מנותק
                        N מנותק
                        nissim_dev
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #29

                        @צול-גאה כן בתשלום, המשטמשי בטה יקבלו כרדיט ברישום ואחר כך זה יוצה בסביבות ה 0.5 ש״ח לדקה תלוי בכמות התוקנים. מחפשים פיטרונות להוזיל את המחיר גם

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • אזולאיא אזולאי

                          @nissim_dev כבוד הרב, החבר'ה פה יותר טכנולוגיים מסתם אנשים. תן לנו את הפרטים של מאחורי הקלעים, מה שאפשר לספר,
                          על איזה מודל אתם מתבססים, לפי מה יהיה התשלום, חודשי או לפי שימוש?

                          N מנותק
                          N מנותק
                          nissim_dev
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #30

                          @אזולאי כרגע המודל הכי טוב שמצתי הוא haiku של anthropic מבחינת מהירות ודיוק

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ש שליו

                            @nissim_dev
                            ברוך הבא לפורום!

                            N מנותק
                            N מנותק
                            nissim_dev
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #31

                            @שליו תודה!

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • נ ניסן ב

                              רק חבל שהמספר חסום...

                              N מנותק
                              N מנותק
                              nissim_dev
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #32

                              @ניסן-ב כרגע יש רק חסימה מ-hot וזה לא מטעם וועד הרבנים. אנחנו עובדים בשיטוף פעולה איתם. עובדים על לסדר את הענייין עם hot כנראה הם חוסמים בברירת מחדל מספרים של קווים חדשים. עובד בסלקום

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • הישבשר המלומדה הישבשר המלומד

                                @nissim_dev נרשמתי לבטא אשמח אם תחבר אותי לניסוי שכוייח

                                N מנותק
                                N מנותק
                                nissim_dev
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #33

                                @הישבשר-המלומד אני אוסיף את כל מי שנרשם לרשימת הבודקים של גוגל היום ותקבלו מייל

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • 1 106

                                  @nissim_dev אולי זה יכול לתת פיתרון לSMS בחשבון גוגל?

                                  N מנותק
                                  N מנותק
                                  nissim_dev
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #34

                                  @106 כרגע המערכת עדיין לא תומכת ב-SMS, אבל זה לגמרי כיוון שאנחנו חושבים עליו להמשך (פיתוח של מערכת SMS קולית).

                                  בינתיים, המערכת נותנת מענה דומה ומהיר דרך המייל: אפשר לשלוח מייל פשוט בפקודה קולית חופשית (למשל: "תשלח מייל לינקי שאני הולך לאחר"), ומהצד השני, המשתמש מקבל התראה קולית (Notification) מהמערכת ברגע שמגיע אליו מייל חדש.

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • הישבשר המלומדה הישבשר המלומד

                                    קודם כל שישחרר את החסימה של המספר.

                                    N מנותק
                                    N מנותק
                                    nissim_dev
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #35

                                    @הישבשר-המלומד כרגע יש קושי רק מול חברת הוט מובייל, וחשוב לי להבהיר שזה לא מטעם ועדת הרבנים – אנחנו עובדים איתם בשיתוף פעולה מלא.

                                    אנחנו פועלים כרגע כדי לסדר את העניין מול הוט. ככל הנראה הם חוסמים כברירת מחדל מספרים של קווים חדשים. אגב, בחברות אחרות (כמו סלקום) המערכת עובדת מצוין וחלק.

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • מ מאיר ציון כהן

                                      @nissim_dev גם אני הצטרפתי. מן הסתם אתה מקדים את המאוחר העולם נראה צועד לשם עם הבינה על כל טלפון ועל כל מחשב

                                      N מנותק
                                      N מנותק
                                      nissim_dev
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #36

                                      @מאיר-ציון-כהן תודה! לגמרי צודק, העולם טס לשם ואנחנו פה כדי להביא את ה-AI גם למכשירים הפשוטים. נשמח לשמוע איך הולך לך!

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ל לנציצ

                                        @ניסן-ב תתקשר למספר האמריקאי נשמע פתוח
                                        רק שים לב שהמספר מתחיל עם 409 ולא נגמר עם 409
                                        משום מה ה3 ספרות האלה הפוכות

                                        מסכן ההוא שבטעות חייגתי אליו בגלל זה
                                        בטח הוא קיבל עוד כמה שיחות

                                        N מנותק
                                        N מנותק
                                        nissim_dev
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #37

                                        @לנציצ נכון, תודה, אני מתקן את זה

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • א מנותק
                                          א מנותק
                                          אהרן
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #38

                                          מי רואה את הנתונים שלי? הוא יכול לראותאת כל המיילים שלי או רק מה ששלחתי דרכו?

                                          ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר