דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. בקשת מידע | טאבלט תורני לכבד ראיה

בקשת מידע | טאבלט תורני לכבד ראיה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
19 פוסטים 4 כותבים 98 צפיות 4 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • M MAKRO

    @aiib
    נכון. בטקסט ההגדלה שם מוגבלת משום מה.
    אבל יתכן שניתן לבקש שיפור מצוות אוצריא @י.-פל. והחברים היקרים שעושים ימים ושעות בשבילנו.

    י. פל.י מנותק
    י. פל.י מנותק
    י. פל.
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #9

    @MAKRO
    בדקתי כעת במצב צר (לא באנדרואיד):
    1e732a3b-913e-4c15-a5ab-e011924e4883-image.jpeg

    גאה להיות חלק:
    otzaria.org

    A תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • י. פל.י י. פל.

      @MAKRO
      בדקתי כעת במצב צר (לא באנדרואיד):
      1e732a3b-913e-4c15-a5ab-e011924e4883-image.jpeg

      A מנותק
      A מנותק
      aiib
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #10

      @י.-פל. הגודל צריך להיות לפחות ככה:

      16e634fa-24ca-4bd4-a310-c75da4486041-image.jpeg
      וגם את זה צריך להצמיד לפרצוף...
      מה שמעלה לי בעיה עכשיו- אין ניתן לשלוט בטאבלט כשהוא מוצמד לפרצוף?...
      אולי שלט?
      אולי בכלל ללכת על משקפי מציאות רבודה?

      י. פל.י M S 3 תגובות תגובה אחרונה
      0
      • A aiib

        @י.-פל. הגודל צריך להיות לפחות ככה:

        16e634fa-24ca-4bd4-a310-c75da4486041-image.jpeg
        וגם את זה צריך להצמיד לפרצוף...
        מה שמעלה לי בעיה עכשיו- אין ניתן לשלוט בטאבלט כשהוא מוצמד לפרצוף?...
        אולי שלט?
        אולי בכלל ללכת על משקפי מציאות רבודה?

        י. פל.י מנותק
        י. פל.י מנותק
        י. פל.
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #11

        @aiib כתב:

        אולי בכלל ללכת על משקפי מציאות רבודה?

        או זה, או פשוט תקנה מסך טלוויזיה (כלומר, משהו בגודל 30-40 אינץ׳.
        גם אם היה אפשרות לכזה גודל, כל מילה הייתה תוספת את כל המסך בטאבלט - אז מה הטעם?

        גאה להיות חלק:
        otzaria.org

        A תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • י. פל.י י. פל.

          @aiib כתב:

          אולי בכלל ללכת על משקפי מציאות רבודה?

          או זה, או פשוט תקנה מסך טלוויזיה (כלומר, משהו בגודל 30-40 אינץ׳.
          גם אם היה אפשרות לכזה גודל, כל מילה הייתה תוספת את כל המסך בטאבלט - אז מה הטעם?

          A מנותק
          A מנותק
          aiib
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #12

          @י.-פל. כתב:

          או זה, או פשוט תקנה מסך טלוויזיה (כלומר, משהו בגודל 30-40 אינץ׳.

          מסך טלוויזיה הוא לא נגיש. הוא משתמש בפתרון דומה אבל הוא מחפש גם פתרון נייד

          גם אם היה אפשרות לכזה גודל, כל מילה הייתה תוספת את כל המסך בטאבלט - אז מה הטעם?

          מה לעשות?... שלא יקרא?... זה מה שחנן אותו השם...

          M תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • A aiib

            @י.-פל. כתב:

            או זה, או פשוט תקנה מסך טלוויזיה (כלומר, משהו בגודל 30-40 אינץ׳.

            מסך טלוויזיה הוא לא נגיש. הוא משתמש בפתרון דומה אבל הוא מחפש גם פתרון נייד

            גם אם היה אפשרות לכזה גודל, כל מילה הייתה תוספת את כל המסך בטאבלט - אז מה הטעם?

            מה לעשות?... שלא יקרא?... זה מה שחנן אותו השם...

            M מנותק
            M מנותק
            MAKRO
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #13

            @aiib
            כנראה שזה לא הפתרון בשבילו.
            בדקתי פעם קצת בשביל מישהו
            תברר על טמ''ס.

            יש הרבה סוגים וגדלים.
            ויש גם סבסוד מהמדינה אם הוא זכאי.

            A תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • M MAKRO

              @aiib
              כנראה שזה לא הפתרון בשבילו.
              בדקתי פעם קצת בשביל מישהו
              תברר על טמ''ס.

              יש הרבה סוגים וגדלים.
              ויש גם סבסוד מהמדינה אם הוא זכאי.

              A מנותק
              A מנותק
              aiib
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #14

              @MAKRO כתב:

              תברר על טמ''ס.

              יש לו טמ"ס שולחני.
              הוא מחפש משהו נייד יותר לזמנים שהוא לא יכול להיות צמוד לשולחני.

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • A aiib

                @י.-פל. הגודל צריך להיות לפחות ככה:

                16e634fa-24ca-4bd4-a310-c75da4486041-image.jpeg
                וגם את זה צריך להצמיד לפרצוף...
                מה שמעלה לי בעיה עכשיו- אין ניתן לשלוט בטאבלט כשהוא מוצמד לפרצוף?...
                אולי שלט?
                אולי בכלל ללכת על משקפי מציאות רבודה?

                M מנותק
                M מנותק
                MAKRO
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #15

                @aiib כתב:

                מה שמעלה לי בעיה עכשיו- אין ניתן לשלוט בטאבלט כשהוא מוצמד לפרצוף?...
                אולי שלט?

                ספציפית לboox הנ''ל יש שלט עם כפתורים שכנראה ניתנים להגדרה.

                https://shop.boox.com/products/boox-tappy-wireless-pageturner?ref=lHOq7VyfFOljY1&variant=47631436841190

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • A aiib

                  @י.-פל. הגודל צריך להיות לפחות ככה:

                  16e634fa-24ca-4bd4-a310-c75da4486041-image.jpeg
                  וגם את זה צריך להצמיד לפרצוף...
                  מה שמעלה לי בעיה עכשיו- אין ניתן לשלוט בטאבלט כשהוא מוצמד לפרצוף?...
                  אולי שלט?
                  אולי בכלל ללכת על משקפי מציאות רבודה?

                  S מנותק
                  S מנותק
                  shishko
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #16

                  @aiib כתב:

                  אולי בכלל ללכת על משקפי מציאות רבודה?

                  רעיון פצצה, למה לא ללכת על זה (במקום שלא נעים לשים משקפי מציאות מדומה גם לא נעים להצמיד טאבלט לעיניים)

                  A תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • S shishko

                    @aiib כתב:

                    אולי בכלל ללכת על משקפי מציאות רבודה?

                    רעיון פצצה, למה לא ללכת על זה (במקום שלא נעים לשים משקפי מציאות מדומה גם לא נעים להצמיד טאבלט לעיניים)

                    A מנותק
                    A מנותק
                    aiib
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #17

                    @shishko כתב:

                    רעיון פצצה, למה לא ללכת על זה (במקום שלא נעים לשים משקפי מציאות מדומה גם לא נעים להצמיד טאבלט לעיניים)

                    עדיין נשמע לי פחות נעים ללכת עם משקפיים מאשר להצמיד. אבל זה מרגיש לי פחות נוח לשימוש ארוך.

                    S תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • A aiib

                      @shishko כתב:

                      רעיון פצצה, למה לא ללכת על זה (במקום שלא נעים לשים משקפי מציאות מדומה גם לא נעים להצמיד טאבלט לעיניים)

                      עדיין נשמע לי פחות נעים ללכת עם משקפיים מאשר להצמיד. אבל זה מרגיש לי פחות נוח לשימוש ארוך.

                      S מנותק
                      S מנותק
                      shishko
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #18

                      @aiib המעלה שאפשר להגדיל בהרבה וזה כמו מסך טלווזיה שממוקם איפה שאתה בוחר במרחב, האמת שלפעמים מסחרר להשתמש במציאות מדומה אבל לא בטוח שגם ברבודה, אולי אם מישהו השתמש פעם לאורך זמן במציאות רבודה הוא ידע לומר לנו

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • י. פל.י מנותק
                        י. פל.י מנותק
                        י. פל.
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #19

                        מהמצב של אפל נראה שזה לא כ״כ הולך.
                        מצד שני נשמע שמטא מצליחה על שלה...
                        לא ניסיתי מעולם, אין לי חוויה אישית.

                        גאה להיות חלק:
                        otzaria.org

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0

                        שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                        נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                        בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                        הרשמה התחברות

                        • התחברות

                        • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                        • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                        • פוסט ראשון
                          פוסט אחרון
                        0
                        • חוקי הפורום
                        • פופולרי
                        • לא נפתר
                        • משתמשים
                        • חיפוש גוגל בפורום
                        • צור קשר