בקשת מידע | טאבלט תורני לכבד ראיה
-
התבקשתי לעזור לת"ח כבד ראיה שזקוק לטאבלט לקריאת ספרים.
השאלות שעולות בראשי כעת:
תוכנות תורניות
- האם התוכנות התורניות הקיימות כיום (החינמיות שמסתובבות כאן בפורום) תואמות לאנדרואיד/טאבלט אפל?
- האם ניתן להגדיל את המערכת ההפעלה באנדרואיד/טאבלט אפל בצורה משמעותית? (כדי שיוכל לנווט בעצמו בין התוכנות)
- בתוך התוכנות, האם ניתן להגדיל משמעותית את תוכן הספרים? (בטקסט ובצילום דפים)
- תפריט התוכנה והשימוש בה כיום מאד מפורט וממילא מאד קטן, האם יש דרך להגדיר תפריט מונגש שיהיו רק את האייקונים ההכרחיים (כגון הקלדת ספר ותפריט ספרים פתוחים וחיפוש) ותו לא ולהגדיל אותם בצורה משמעותית?
- במידה והתשובה לשאלה האחרונה שלילית אשמח לתיוג של יוצרי התוכנות האמורות כדי להבין האם ניתן לגרום לזה לקרות לטובת ציבור המבוגרים וכבדי הראיה בצורה קלה יחסית.
טאבלט מומלץ
הכבד ראיה המדובר ממש נזקק להגדלה משמעותית וגם אז הוא מצמיד את המכשיר לעיניים:
האם יש איזה מכשיר מומלץ לצורך הזה? חברה? דגם? גודל מסך? מערכת הפעלה וכו'?
לכאורה תקציב הוא לא בעיה כאן אבל צריך שיפתור את הצרכים....@aiib .
מכשיר מתאים
נוח לקריאה.
https://onyxboox.co.il/product/go-10-3-gen-ii-lumi/
יש גם יותר גדול. מפרט קצת שונה.האם התוכנות התורניות הקיימות כיום (החינמיות שמסתובבות כאן בפורום) תואמות לאנדרואיד/טאבלט אפל?
אוצריא לאנדרואיד. זית לאפל.
האם ניתן להגדיל את המערכת ההפעלה באנדרואיד/טאבלט אפל בצורה משמעותית? (כדי שיוכל לנווט בעצמו בין התוכנות)
אנדרואיד, כן.
במכשיר הנ''ל למרות שהוא אנדרואיד, זה אפשרי אבל קצת יותר מורכב מהרגיל.בתוך התוכנות, האם ניתן להגדיל משמעותית את תוכן הספרים? (בטקסט ובצילום דפים)
כן.
בטקסט כן. לא מידי הרבה.
בצילום - ככל שקובץ המקור שלך איכותי מספיק.
מצ'ב תמונות ב10.5 אינצ'.

-
@aiib .
מכשיר מתאים
נוח לקריאה.
https://onyxboox.co.il/product/go-10-3-gen-ii-lumi/
יש גם יותר גדול. מפרט קצת שונה.האם התוכנות התורניות הקיימות כיום (החינמיות שמסתובבות כאן בפורום) תואמות לאנדרואיד/טאבלט אפל?
אוצריא לאנדרואיד. זית לאפל.
האם ניתן להגדיל את המערכת ההפעלה באנדרואיד/טאבלט אפל בצורה משמעותית? (כדי שיוכל לנווט בעצמו בין התוכנות)
אנדרואיד, כן.
במכשיר הנ''ל למרות שהוא אנדרואיד, זה אפשרי אבל קצת יותר מורכב מהרגיל.בתוך התוכנות, האם ניתן להגדיל משמעותית את תוכן הספרים? (בטקסט ובצילום דפים)
כן.
בטקסט כן. לא מידי הרבה.
בצילום - ככל שקובץ המקור שלך איכותי מספיק.
מצ'ב תמונות ב10.5 אינצ'.

-
@aiib .
מכשיר מתאים
נוח לקריאה.
https://onyxboox.co.il/product/go-10-3-gen-ii-lumi/
יש גם יותר גדול. מפרט קצת שונה.האם התוכנות התורניות הקיימות כיום (החינמיות שמסתובבות כאן בפורום) תואמות לאנדרואיד/טאבלט אפל?
אוצריא לאנדרואיד. זית לאפל.
האם ניתן להגדיל את המערכת ההפעלה באנדרואיד/טאבלט אפל בצורה משמעותית? (כדי שיוכל לנווט בעצמו בין התוכנות)
אנדרואיד, כן.
במכשיר הנ''ל למרות שהוא אנדרואיד, זה אפשרי אבל קצת יותר מורכב מהרגיל.בתוך התוכנות, האם ניתן להגדיל משמעותית את תוכן הספרים? (בטקסט ובצילום דפים)
כן.
בטקסט כן. לא מידי הרבה.
בצילום - ככל שקובץ המקור שלך איכותי מספיק.
מצ'ב תמונות ב10.5 אינצ'.

-
מכשיר מתאים
נוח לקריאה.
https://onyxboox.co.il/product/go-10-3-gen-ii-lumi/מה גורם לזה להיות תואם הצרכים שפירטתי?
-
-
-
-
@י.-פל. הגודל צריך להיות לפחות ככה:

וגם את זה צריך להצמיד לפרצוף...
מה שמעלה לי בעיה עכשיו- אין ניתן לשלוט בטאבלט כשהוא מוצמד לפרצוף?...
אולי שלט?
אולי בכלל ללכת על משקפי מציאות רבודה? -
-
-
@aiib
כנראה שזה לא הפתרון בשבילו.
בדקתי פעם קצת בשביל מישהו
תברר על טמ''ס.יש הרבה סוגים וגדלים.
ויש גם סבסוד מהמדינה אם הוא זכאי. -
@י.-פל. הגודל צריך להיות לפחות ככה:

וגם את זה צריך להצמיד לפרצוף...
מה שמעלה לי בעיה עכשיו- אין ניתן לשלוט בטאבלט כשהוא מוצמד לפרצוף?...
אולי שלט?
אולי בכלל ללכת על משקפי מציאות רבודה?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
