שיתוף | להכשיר (כמעט) כל אנדרואיד לוויז ומייל בלבד – קיידרואיד 0.9.8 גרסת בטא ציבורית!
-
פוסט זה נמחק!
-
צ צור נעל נושא זה
-
ש שניאור שמח ביטל את נעילת נושא זה
-
תרגום:
למה kdroidFilter?
שם שכבר מוכר בעולם הקוד הפתוח (OSS) של Kotlin — ובקרוב, משהו גדול הרבה יותר.kdroidFilter הוא כבר שם מוכר באקוסיסטם של Kotlin בקוד פתוח. בשנת 2027, הוא יהפוך גם לשמה של אפליקציית בקרת הורים — נייטיב (Native) בכל פלטפורמה, שנבנתה כדי להציב סטנדרט חדש לבטיחות דיגיטלית. הנוכחות בעולם הקוד הפתוח היא הבסיס. המוצר הוא היעד.
-
תרגום:
למה kdroidFilter?
שם שכבר מוכר בעולם הקוד הפתוח (OSS) של Kotlin — ובקרוב, משהו גדול הרבה יותר.kdroidFilter הוא כבר שם מוכר באקוסיסטם של Kotlin בקוד פתוח. בשנת 2027, הוא יהפוך גם לשמה של אפליקציית בקרת הורים — נייטיב (Native) בכל פלטפורמה, שנבנתה כדי להציב סטנדרט חדש לבטיחות דיגיטלית. הנוכחות בעולם הקוד הפתוח היא הבסיס. המוצר הוא היעד.
@aass הלוואי!
@לא-מתייאש מחכים! -
@מיישה אני לא הייתי מעז לצחוק על מישהו שהיה לו את ETH ציריך כלקוח, כשה־ETH (המכון הפדרלי לטכנולוגיה של ציריך) נחשב לאחת האוניברסיטאות היוקרתיות בעולם בתחומי ההנדסה והמחקר. הוא גם קיבל תמיכה מ־JetBrains ואף הלך עד כדי יצירת פריימוורק משלו.
נראה שהיום, אפילו עם כל ה־AI, אף אחד בפורום הזה עדיין לא הגיע לרמה שלו מ־2023. -
@מיישה אני לא הייתי מעז לצחוק על מישהו שהיה לו את ETH ציריך כלקוח, כשה־ETH (המכון הפדרלי לטכנולוגיה של ציריך) נחשב לאחת האוניברסיטאות היוקרתיות בעולם בתחומי ההנדסה והמחקר. הוא גם קיבל תמיכה מ־JetBrains ואף הלך עד כדי יצירת פריימוורק משלו.
נראה שהיום, אפילו עם כל ה־AI, אף אחד בפורום הזה עדיין לא הגיע לרמה שלו מ־2023. -
ניסיתי בכמה מחשבים וכל פעם קיידרואיד לא מצליח להעניק הרשאה!!
המכשיר זה F22 פרו מי שקר לו פעם זה דחוף אשמח לעזרה!! -
ניסיתי בכמה מחשבים וכל פעם קיידרואיד לא מצליח להעניק הרשאה!!
המכשיר זה F22 פרו מי שקר לו פעם זה דחוף אשמח לעזרה!!@חייא-שיאומי תעשה את הפתרון הזה ויעבוד לך
-
@חייא-שיאומי תעשה את הפתרון הזה ויעבוד לך
@שניאור-שמח רשום שם שצריך להוריד רוט ואין לי וגם אני לא מבין מה אני צריך לעשות עם הקובץ הלא מזוהה שצריך להוריד משם...
-
@שניאור-שמח רשום שם שצריך להוריד רוט ואין לי וגם אני לא מבין מה אני צריך לעשות עם הקובץ הלא מזוהה שצריך להוריד משם...
@חייא-שיאומי בדרך כלל יש רוט מובנה..
תנסה להפעיל את הסקריפט הזה דרך מנהל mt -
@חייא-שיאומי בדרך כלל יש רוט מובנה..
תנסה להפעיל את הסקריפט הזה דרך מנהל mt@שניאור-שמח אין לי אני על חדר מחשבים ויש לי עוד 5 דקות יש משהו זריז....
תודה על העזרה -
@שניאור-שמח אין לי אני על חדר מחשבים ויש לי עוד 5 דקות יש משהו זריז....
תודה על העזרה@חייא-שיאומי אז תוריד, יש פה הרבה בפורום..
חיפוש קצר יתן לך הרבה תוצאות -
רציתי לדעת מה ההבדל בין קיידרואיד לבין כל האלה שחוסמים לך לבד כגון @מגנוס-קרלסן ?
-
רציתי לדעת מה ההבדל בין קיידרואיד לבין כל האלה שחוסמים לך לבד כגון @מגנוס-קרלסן ?
@מטען-נייד מה הכוונה חוסמים לך לבד?
תסביר -
@מטען-נייד מה הכוונה חוסמים לך לבד?
תסביר@חייא-שיאומי יש כל מיני פרסומים על חסימת נגנים וכדו'
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
