דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. עזרה הדדית - אנדרואיד
  4. שיתוף | להכשיר (כמעט) כל אנדרואיד לוויז ומייל בלבד – קיידרואיד 0.9.8 גרסת בטא ציבורית!

שיתוף | להכשיר (כמעט) כל אנדרואיד לוויז ומייל בלבד – קיידרואיד 0.9.8 גרסת בטא ציבורית!

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - אנדרואיד
5.9k פוסטים 401 כותבים 1.6m צפיות 261 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מ משה ויס

    @שניאור-שמח אני מנסה לפתוח את האפליקציה במחשב בשביל להתקין וזה לא נפתח מה יכול להיות הבעיה?

    שניאור שמחש מחובר
    שניאור שמחש מחובר
    שניאור שמח
    צוות פיקוח מדריכים
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #5930

    @משה-ויס כתב:

    @שניאור-שמח אני מנסה לפתוח את האפליקציה במחשב בשביל להתקין וזה לא נפתח מה יכול להיות הבעיה?

    את האפליקציה או התוכנה? נראה שגיאה? אם כן, תעלה צילום מסך

    "אם לא תנסה, איך תדע?"

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ש מנותק
      ש מנותק
      שם כלשהו
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #5931

      @שניאור-שמח

      גרסה 1 עדיין לא יצא?

      זכור לי שהתאריך יציאה שלה היה בסוכות לא זוכר אם שנה שעברה או לפני

      התעכב עוד?

      חס ושלום לא בנימה של טרוניה אני שואל כי לא עקבתי כבר זמן ארוך מאד

      שניאור שמחש EBAE 2 תגובות תגובה אחרונה
      0
      • ש שם כלשהו

        @שניאור-שמח

        גרסה 1 עדיין לא יצא?

        זכור לי שהתאריך יציאה שלה היה בסוכות לא זוכר אם שנה שעברה או לפני

        התעכב עוד?

        חס ושלום לא בנימה של טרוניה אני שואל כי לא עקבתי כבר זמן ארוך מאד

        שניאור שמחש מחובר
        שניאור שמחש מחובר
        שניאור שמח
        צוות פיקוח מדריכים
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #5932

        @שם-כלשהו לצערי ולצערנו כולנו מחכים לגרסה 1.0 (בעצם זה הוחלף ל2.0) שעדיין לא יצא..

        "אם לא תנסה, איך תדע?"

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • ש שם כלשהו

          @שניאור-שמח

          גרסה 1 עדיין לא יצא?

          זכור לי שהתאריך יציאה שלה היה בסוכות לא זוכר אם שנה שעברה או לפני

          התעכב עוד?

          חס ושלום לא בנימה של טרוניה אני שואל כי לא עקבתי כבר זמן ארוך מאד

          EBAE מנותק
          EBAE מנותק
          EBA
          מדריכים
          כתב נערך לאחרונה על ידי EBA
          #5933

          @שם-כלשהו כתב:

          גרסה 1 עדיין לא יצא?

          לא.

          זכור לי שהתאריך יציאה שלה היה בסוכות לא זוכר אם שנה שעברה או לפני

          נכון, לא סוכות האחרון אלא זה שלפניו.

          חס ושלום לא בנימה של טרוניה אני שואל כי לא עקבתי כבר זמן ארוך מאד

          אפשר גם בנימה של טרוניה, ואפשר פשוט להתעלם מהאירוע המאכזב הזה ולעבור לחסימות טובות יותר שמתעדכנות באופן יומיומי בדברים מדהימים.
          קיידרואיד אמנם התחיל יפה והיה נראה כבשורה גדולה מאוד, אבל התברר שזה דיבורים כמו חול ואין מה לאכול.

          ואל תגידו לי "הוא לא חייב לך כלום", כי הוא כן חייב לי!! ארגנתי לו תרומה נכבדה (מאוד!) כדי לזרז את הפרוייקט, ובשנה וחצי האחרונות היחס שאני וכולם מקבלים הוא תגובות מתנשאות בסגנון "בגלל שבלבלתם לי במוח אני לא טורח לעדכן אתכם איפה אני אוחז, שבו בשקט".

          התקנת מולטימדיות, חסימות וסימים מוזלים
          050-4133851

          א מיישהמ א 3 תגובות תגובה אחרונה
          6
          • EBAE EBA

            @שם-כלשהו כתב:

            גרסה 1 עדיין לא יצא?

            לא.

            זכור לי שהתאריך יציאה שלה היה בסוכות לא זוכר אם שנה שעברה או לפני

            נכון, לא סוכות האחרון אלא זה שלפניו.

            חס ושלום לא בנימה של טרוניה אני שואל כי לא עקבתי כבר זמן ארוך מאד

            אפשר גם בנימה של טרוניה, ואפשר פשוט להתעלם מהאירוע המאכזב הזה ולעבור לחסימות טובות יותר שמתעדכנות באופן יומיומי בדברים מדהימים.
            קיידרואיד אמנם התחיל יפה והיה נראה כבשורה גדולה מאוד, אבל התברר שזה דיבורים כמו חול ואין מה לאכול.

            ואל תגידו לי "הוא לא חייב לך כלום", כי הוא כן חייב לי!! ארגנתי לו תרומה נכבדה (מאוד!) כדי לזרז את הפרוייקט, ובשנה וחצי האחרונות היחס שאני וכולם מקבלים הוא תגובות מתנשאות בסגנון "בגלל שבלבלתם לי במוח אני לא טורח לעדכן אתכם איפה אני אוחז, שבו בשקט".

            א מנותק
            א מנותק
            א.ל 0
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #5934

            @EBA כתב:

            אפשר גם בנימה של טרוניה, ואפשר פשוט להתעלם מהאירוע המאכזב הזה ולעבור לחסימות טובות יותר שמתעדכנות באופן יומיומי בדברים מדהימים.

            אפשר לדעת מה הבעיה בקיידרואיד?
            התקנתי אותו לא מזמן ובנתיים על מכשיר אחד והוא עובד מצויין
            אני שואל כי ברצוני לדעת האם אתה מדבר מבחינת זה שאפשר לפרוץ אותו, או שיש בעיות אחרות?

            ח תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • א א.ל 0

              @EBA כתב:

              אפשר גם בנימה של טרוניה, ואפשר פשוט להתעלם מהאירוע המאכזב הזה ולעבור לחסימות טובות יותר שמתעדכנות באופן יומיומי בדברים מדהימים.

              אפשר לדעת מה הבעיה בקיידרואיד?
              התקנתי אותו לא מזמן ובנתיים על מכשיר אחד והוא עובד מצויין
              אני שואל כי ברצוני לדעת האם אתה מדבר מבחינת זה שאפשר לפרוץ אותו, או שיש בעיות אחרות?

              ח מנותק
              ח מנותק
              חייא שיאומי
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #5935

              @א.ל-0 הוא אומר מיבחינת זה שהוא לא מיתקדם למרות שאני לא מבין מה חסר? ולמה צריך להתקדם...

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • EBAE EBA

                @שם-כלשהו כתב:

                גרסה 1 עדיין לא יצא?

                לא.

                זכור לי שהתאריך יציאה שלה היה בסוכות לא זוכר אם שנה שעברה או לפני

                נכון, לא סוכות האחרון אלא זה שלפניו.

                חס ושלום לא בנימה של טרוניה אני שואל כי לא עקבתי כבר זמן ארוך מאד

                אפשר גם בנימה של טרוניה, ואפשר פשוט להתעלם מהאירוע המאכזב הזה ולעבור לחסימות טובות יותר שמתעדכנות באופן יומיומי בדברים מדהימים.
                קיידרואיד אמנם התחיל יפה והיה נראה כבשורה גדולה מאוד, אבל התברר שזה דיבורים כמו חול ואין מה לאכול.

                ואל תגידו לי "הוא לא חייב לך כלום", כי הוא כן חייב לי!! ארגנתי לו תרומה נכבדה (מאוד!) כדי לזרז את הפרוייקט, ובשנה וחצי האחרונות היחס שאני וכולם מקבלים הוא תגובות מתנשאות בסגנון "בגלל שבלבלתם לי במוח אני לא טורח לעדכן אתכם איפה אני אוחז, שבו בשקט".

                מיישהמ מנותק
                מיישהמ מנותק
                מיישה
                מדריכים
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #5936

                @EBA כתב:

                אפשר גם בנימה של טרוניה, ואפשר פשוט להתעלם מהאירוע המאכזב הזה ולעבור לחסימות טובות יותר שמתעדכנות באופן יומיומי בדברים מדהימים.

                אני לא מבין מה כולם תקועים על זה...
                תתקדמו!!!!
                יש את החסימה המצויינת של @אפרים-ד , יש את החסימה המעולה של @iosi-poli ועוד היד נטוייה!
                כמובן בל נשכח את חסדו של הרב בעל הקיידרואיד שהעלה את הרעיון לאוויר העולם, אבל בואו נתקדם הלאה.

                שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • EBAE EBA

                  @שם-כלשהו כתב:

                  גרסה 1 עדיין לא יצא?

                  לא.

                  זכור לי שהתאריך יציאה שלה היה בסוכות לא זוכר אם שנה שעברה או לפני

                  נכון, לא סוכות האחרון אלא זה שלפניו.

                  חס ושלום לא בנימה של טרוניה אני שואל כי לא עקבתי כבר זמן ארוך מאד

                  אפשר גם בנימה של טרוניה, ואפשר פשוט להתעלם מהאירוע המאכזב הזה ולעבור לחסימות טובות יותר שמתעדכנות באופן יומיומי בדברים מדהימים.
                  קיידרואיד אמנם התחיל יפה והיה נראה כבשורה גדולה מאוד, אבל התברר שזה דיבורים כמו חול ואין מה לאכול.

                  ואל תגידו לי "הוא לא חייב לך כלום", כי הוא כן חייב לי!! ארגנתי לו תרומה נכבדה (מאוד!) כדי לזרז את הפרוייקט, ובשנה וחצי האחרונות היחס שאני וכולם מקבלים הוא תגובות מתנשאות בסגנון "בגלל שבלבלתם לי במוח אני לא טורח לעדכן אתכם איפה אני אוחז, שבו בשקט".

                  א מנותק
                  א מנותק
                  אליהו הלל
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #5937

                  @EBA
                  ייתכן שאתה צודק ועוד אנשים גם צודקים
                  אבל בסופו של דבר לא נראה לי מכובד ויפה לצאת ככה על מישהו שבסך הכל בא לעזור אמנם דאגת לו סידרת לו ועזרת לו אבל מדובר בפרוייקט כבד מאוד במיוחד שלא מתייאש לא מחפף דברים והוא מאוד פרפקציוניסט ולכן אני חושב שזו הסיבה שעד היום לא יצא
                  אתם צודקים שאפשר להתקדם ויש עוד חסימות
                  אבל וכאן מגיע אבל מגיע ללא מתייאש שנתנהג קצת ברגישות וכבוד הוא לא עשה כלום לאף אחד וגם תרומה ככל שתיהיה אני בטוח שמה שהוא עשה עד היום שווה יותר מזה אמנם יש מלא תחליפים אבל בסופו של דבר שלו בין האמינים ביותר והרציניים ומסודרים שיש
                  ( לא בא להעיר חס וחלילה לאף אחד אך אני הייתי מוחק ביקורת הפרום נועד לעזור ולסייע ולא חלילה להוציא כעס על מישהו צודק ככל שיהיה)

                  מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • א אליהו הלל

                    @EBA
                    ייתכן שאתה צודק ועוד אנשים גם צודקים
                    אבל בסופו של דבר לא נראה לי מכובד ויפה לצאת ככה על מישהו שבסך הכל בא לעזור אמנם דאגת לו סידרת לו ועזרת לו אבל מדובר בפרוייקט כבד מאוד במיוחד שלא מתייאש לא מחפף דברים והוא מאוד פרפקציוניסט ולכן אני חושב שזו הסיבה שעד היום לא יצא
                    אתם צודקים שאפשר להתקדם ויש עוד חסימות
                    אבל וכאן מגיע אבל מגיע ללא מתייאש שנתנהג קצת ברגישות וכבוד הוא לא עשה כלום לאף אחד וגם תרומה ככל שתיהיה אני בטוח שמה שהוא עשה עד היום שווה יותר מזה אמנם יש מלא תחליפים אבל בסופו של דבר שלו בין האמינים ביותר והרציניים ומסודרים שיש
                    ( לא בא להעיר חס וחלילה לאף אחד אך אני הייתי מוחק ביקורת הפרום נועד לעזור ולסייע ולא חלילה להוציא כעס על מישהו צודק ככל שיהיה)

                    מיישהמ מנותק
                    מיישהמ מנותק
                    מיישה
                    מדריכים
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #5938

                    @אליהו-הלל
                    אני לא יודע כמה אתה באזור, אבל אני אישית כואב על הנושא, זה הנושא הכי מבוקש כאן בפורום שאנשים מחכים ומאמינים להבטחות, ולא קורה כלום.
                    אם אין אפשרות או זמן לעשות את זה, אפשר להודיע על כך, זה לא בעיה.

                    שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                    א תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • מיישהמ מיישה

                      @אליהו-הלל
                      אני לא יודע כמה אתה באזור, אבל אני אישית כואב על הנושא, זה הנושא הכי מבוקש כאן בפורום שאנשים מחכים ומאמינים להבטחות, ולא קורה כלום.
                      אם אין אפשרות או זמן לעשות את זה, אפשר להודיע על כך, זה לא בעיה.

                      א מנותק
                      א מנותק
                      אליהו הלל
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #5939

                      @מיישה כתב:

                      אני לא יודע כמה אתה באזור,

                      הייתי באיזור תקופה ארוכה וכשראיתי שזה לא מתקדם המשכתי כמו שאמרת וגם עדיין נעזרתי בקיים תלוי באיזה דברים ועדיין אני חושב את מה שכתבתי

                      אבל אני אישית כואב על הנושא, זה הנושא הכי מבוקש כאן בפורום שאנשים מחכים ומאמינים להבטחות, ולא קורה כלום.

                      אדרבה זה שזה הכי מבוקש זה מראה כמה העבודה קשה בסופו של דבר מדובר באברך בן תורה רציני שיושב ולומד יום שלם
                      מה שלא יהיה הדגש שרציתי לומר שאפשר אולי להתלונן אבל ברגישות לזולת ולנסות גם להבין את הצד השני ולא רק מה ציפיתי ומה רציתי

                      מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • א אליהו הלל

                        @מיישה כתב:

                        אני לא יודע כמה אתה באזור,

                        הייתי באיזור תקופה ארוכה וכשראיתי שזה לא מתקדם המשכתי כמו שאמרת וגם עדיין נעזרתי בקיים תלוי באיזה דברים ועדיין אני חושב את מה שכתבתי

                        אבל אני אישית כואב על הנושא, זה הנושא הכי מבוקש כאן בפורום שאנשים מחכים ומאמינים להבטחות, ולא קורה כלום.

                        אדרבה זה שזה הכי מבוקש זה מראה כמה העבודה קשה בסופו של דבר מדובר באברך בן תורה רציני שיושב ולומד יום שלם
                        מה שלא יהיה הדגש שרציתי לומר שאפשר אולי להתלונן אבל ברגישות לזולת ולנסות גם להבין את הצד השני ולא רק מה ציפיתי ומה רציתי

                        מיישהמ מנותק
                        מיישהמ מנותק
                        מיישה
                        מדריכים
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #5940

                        @אליהו-הלל כתב:

                        אפשר אולי להתלונן אבל ברגישות

                        מסכים.
                        אני אישית מעולם לא התלוננתי, אבל אני יכול להבין את @eba שתרם לו הרבה כסף.
                        אני רק אומר כל הזמן דבר אחד, לא להיתקע, להתקדם, רואים שלא זז העניין וממשיכים לשאול כל הזמן מתי גרסה 1.0...

                        שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0

                        שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                        נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                        בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                        הרשמה התחברות

                        • התחברות

                        • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                        • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                        • פוסט ראשון
                          פוסט אחרון
                        0
                        • חוקי הפורום
                        • פופולרי
                        • לא נפתר
                        • משתמשים
                        • חיפוש גוגל בפורום
                        • צור קשר