בירור | היכן נמצאת האנטנה בשיומי QIN S1?
-
לפלאפון נהיה קליטה גרועה מאוד (כל הזמן נפלה הקליטה בזמן שלאשתי באותו בית ואותה חברה עבד מצויין)
הלכתי לחנות והוא חיזק לי ביד את האנטנה בדקה, וכעת אחרי חודש בערך שוב הקליטה נחלשה ואני מעוניין לדעת לעשות את הפעולה הזאת לבד
אשמח אם מישהו שיודע יסמן לי איפה בתמונה ממוקמת האנטנה?
תודה רבה!

-
לפלאפון נהיה קליטה גרועה מאוד (כל הזמן נפלה הקליטה בזמן שלאשתי באותו בית ואותה חברה עבד מצויין)
הלכתי לחנות והוא חיזק לי ביד את האנטנה בדקה, וכעת אחרי חודש בערך שוב הקליטה נחלשה ואני מעוניין לדעת לעשות את הפעולה הזאת לבד
אשמח אם מישהו שיודע יסמן לי איפה בתמונה ממוקמת האנטנה?
תודה רבה!

-
לפלאפון נהיה קליטה גרועה מאוד (כל הזמן נפלה הקליטה בזמן שלאשתי באותו בית ואותה חברה עבד מצויין)
הלכתי לחנות והוא חיזק לי ביד את האנטנה בדקה, וכעת אחרי חודש בערך שוב הקליטה נחלשה ואני מעוניין לדעת לעשות את הפעולה הזאת לבד
אשמח אם מישהו שיודע יסמן לי איפה בתמונה ממוקמת האנטנה?
תודה רבה!

@4567 האנטנה היא החוט השחור שאתה רואה - בתמונה שלך זה נמצא בחלק העליון של התמונה - זה בצד ימין של הבטריה, רק קצת מוזר לי העניין שהוא חיזק את זה ביד וזה עזר, זה אמור להיות די שחור לבן - עם אנטנה זה עובד, בלי אנטנה, לא עובד בכלל.
בכל מקרה תשקול להחליף אולי את הכבל של האנטנה, יכול להיות שהוא תקול. -
רק לדייק ולהמחיש את תשובת @יאיר-דניאל,
האנטנה שרגילים להחליף בחנויות זה למעשה כבל שמקשר בין הלוח אם לבין האנטנה עצמה,
שמורכבת ליד הרמקול וההטענה.אז תבדוק שבשני המקומות הוא מורכב כמו שצריך.
הכבל:
חלק אחד על הלוח, מסומן באדום בצד שמאל.
חלק שני מתחת לאיפה שמסומן בצד ימין, תרים טיפה ותציץ, או שתחזק עם משהו דק ושטוח.
אם כבר פתחת את הפלאפון,
זה נראה שיש לך גם בעייה עם סמל האוזנייה.
תשקול לפעול לפי המדריך הזה -
רק לדייק ולהמחיש את תשובת @יאיר-דניאל,
האנטנה שרגילים להחליף בחנויות זה למעשה כבל שמקשר בין הלוח אם לבין האנטנה עצמה,
שמורכבת ליד הרמקול וההטענה.אז תבדוק שבשני המקומות הוא מורכב כמו שצריך.
הכבל:
חלק אחד על הלוח, מסומן באדום בצד שמאל.
חלק שני מתחת לאיפה שמסומן בצד ימין, תרים טיפה ותציץ, או שתחזק עם משהו דק ושטוח.
אם כבר פתחת את הפלאפון,
זה נראה שיש לך גם בעייה עם סמל האוזנייה.
תשקול לפעול לפי המדריך הזה -
צר לי לחלוק אבל האנטנה נמצאת בחלק שמאל למטה של התמונה שיש שם שני זוגות של גשרים של מגעים
פשוט תכופף אותם כלפי מעלה כדי שיהיה מגע יותר טוב עם האנטנה שנמצאת על המכסה שהוצאת
ואולי גם בשלושת המגעים בצד ימין למעלה
ויש עוד מקומות שלא כ"כ זיהיתי אותם אבל בכללי האנטנה נמצאת על המכסה שהוצאת (נראה לי שהאנטנה עם המחבר זה של הבלוטוס)
תחםש איפה כתוב על הלוח LTE או GSM או משהו דומה לזה -
צר לי לחלוק אבל האנטנה נמצאת בחלק שמאל למטה של התמונה שיש שם שני זוגות של גשרים של מגעים
פשוט תכופף אותם כלפי מעלה כדי שיהיה מגע יותר טוב עם האנטנה שנמצאת על המכסה שהוצאת
ואולי גם בשלושת המגעים בצד ימין למעלה
ויש עוד מקומות שלא כ"כ זיהיתי אותם אבל בכללי האנטנה נמצאת על המכסה שהוצאת (נראה לי שהאנטנה עם המחבר זה של הבלוטוס)
תחםש איפה כתוב על הלוח LTE או GSM או משהו דומה לזהולא פליגי.
יש פעמים באמת שיש לי בעיות קליטה, וכל מה שנדרש זה להדק איזה קליפס בפאנל שהשתחרר.
מאיפה הגעת למסקנה הזאת בצילום מסך לא מופיע סמל אוזניה
חיכיתי שמישהו ירים לי להנחתה
...יש לו SA בסטטוס בר, זה סמל של אפליקציית התיקון לבעייה הזו.
-
זה נראה שיש לך גם בעייה עם סמל האוזנייה
מאיפה הגעת למסקנה הזאת בצילום מסך לא מופיע סמל אוזניה
פוסט זה נמחק! -
לפלאפון נהיה קליטה גרועה מאוד (כל הזמן נפלה הקליטה בזמן שלאשתי באותו בית ואותה חברה עבד מצויין)
הלכתי לחנות והוא חיזק לי ביד את האנטנה בדקה, וכעת אחרי חודש בערך שוב הקליטה נחלשה ואני מעוניין לדעת לעשות את הפעולה הזאת לבד
אשמח אם מישהו שיודע יסמן לי איפה בתמונה ממוקמת האנטנה?
תודה רבה!

@4567
העיגולים הכחולים: אלו מגעים (פינים) שמתחברים לפלסטיקה של המכשיר. על הפלסטיקה הזו יושבים הרכיבים עצמם (כמו רמקול, אנטנות וכו').הסימון הצהוב: אלו המגעים של אנטנת דור 4 (4G).
הסימון האדום: המגעים של אנטנת דור 2 (2G).
כמה דגשים מניסיון, אם אתה מנסה לפתור בעיית קליטה אחרי פירוק:
תקינות הפינים: תוודא שהפינים הקפיציים עולים חזרה למעלה ולא נתקעו למטה בגלל לכלוך או קורוזיה.
ניקוי: כדאי לעבור עם קצת אלכוהול (איזופרופנול) לניקוי גם על הפינים בלוח וגם על הפדים (משטחי הנחושת) שעל הפלסטיקה.
הידוק: זה השלב הכי חשוב – תוודא שסגרת והידקת את הברגים של הפלסטיקה עד הסוף. אם אין מספיק לחץ בין הלוח לפלסטיקה, פשוט לא יהיה מגע לאנטנות ותאבד קליטה.
בהצלחה!

-
צר לי לחלוק אבל האנטנה נמצאת בחלק שמאל למטה של התמונה שיש שם שני זוגות של גשרים של מגעים
פשוט תכופף אותם כלפי מעלה כדי שיהיה מגע יותר טוב עם האנטנה שנמצאת על המכסה שהוצאת
ואולי גם בשלושת המגעים בצד ימין למעלה
ויש עוד מקומות שלא כ"כ זיהיתי אותם אבל בכללי האנטנה נמצאת על המכסה שהוצאת (נראה לי שהאנטנה עם המחבר זה של הבלוטוס)
תחםש איפה כתוב על הלוח LTE או GSM או משהו דומה לזה@אהרון-שלום ממש חבל שאתה חולק...
אה מכיר את המכשיר הזה?
כי אני מתעסק עם המכשירים האלו 5 שנים.
בכ"א אתה צודק שזה האנטנה- כלומר מבחינה לשונית אתה צודק, אבל הכבל שמחבר בין המכשיר לאנטנה - 99% מהמקרים הבעיה היא בו.
כמעט לא קורה שהמגעים אם האנטנה במכסה האחורי זזים. -
@אהרון-שלום ממש חבל שאתה חולק...
אה מכיר את המכשיר הזה?
כי אני מתעסק עם המכשירים האלו 5 שנים.
בכ"א אתה צודק שזה האנטנה- כלומר מבחינה לשונית אתה צודק, אבל הכבל שמחבר בין המכשיר לאנטנה - 99% מהמקרים הבעיה היא בו.
כמעט לא קורה שהמגעים אם האנטנה במכסה האחורי זזים.ממש חבל שאתה חולק...
למה חבל הפורום נועד לעזור ליהודים
99% מהמקרים הבעיה היא בו.
יש לי מעבדה רוב ככל הבעיות לפחות אצלי זה החיבור לפאנל כלומר או המגעים שעל הלוח או ניקוי על הפלסטיקה או וזה הכי הזוי במכשירים האלו נפל או משהו הפלסטיק יצא קצת וזהו זה לא עובד כלומר לחיצה קטנה על הפלסטיק הכל מסתדר
-
ממש חבל שאתה חולק...
למה חבל הפורום נועד לעזור ליהודים
99% מהמקרים הבעיה היא בו.
יש לי מעבדה רוב ככל הבעיות לפחות אצלי זה החיבור לפאנל כלומר או המגעים שעל הלוח או ניקוי על הפלסטיקה או וזה הכי הזוי במכשירים האלו נפל או משהו הפלסטיק יצא קצת וזהו זה לא עובד כלומר לחיצה קטנה על הפלסטיק הכל מסתדר
@Tיו_ שומע.
אני חלא נתקלתי בכאילו בעיות.
תמיד טוב ללמוד דברים.
@אהרון-שלום חוזר בי... -
ממש חבל שאתה חולק...
למה חבל הפורום נועד לעזור ליהודים
99% מהמקרים הבעיה היא בו.
יש לי מעבדה רוב ככל הבעיות לפחות אצלי זה החיבור לפאנל כלומר או המגעים שעל הלוח או ניקוי על הפלסטיקה או וזה הכי הזוי במכשירים האלו נפל או משהו הפלסטיק יצא קצת וזהו זה לא עובד כלומר לחיצה קטנה על הפלסטיק הכל מסתדר
-
-
@יאיר-דניאל
אתה צודק שמה שסימנת של הדור 2
עכשיו הגדלתי את התמונה וכתוב שם GSM
אבל שמתקנים קליטה הבעיה במגעים האחרים ולא באנטנה בדרך כלל
וכמו שהדגיש @tיו_ לנקות מגעים רק עם אלכוהול איזופרופיל על כל השמות שלו זה טעות שלהרבה אנשים שעושים נזקים עם חומרים אחרים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות