דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. סלולרי
  3. דיון כללי
  4. בירור | היכן נמצאת האנטנה בשיומי QIN S1?

בירור | היכן נמצאת האנטנה בשיומי QIN S1?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר דיון כללי
15 פוסטים 8 כותבים 137 צפיות 8 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • 4 מנותק
    4 מנותק
    4567
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    לפלאפון נהיה קליטה גרועה מאוד (כל הזמן נפלה הקליטה בזמן שלאשתי באותו בית ואותה חברה עבד מצויין)
    הלכתי לחנות והוא חיזק לי ביד את האנטנה בדקה, וכעת אחרי חודש בערך שוב הקליטה נחלשה ואני מעוניין לדעת לעשות את הפעולה הזאת לבד
    אשמח אם מישהו שיודע יסמן לי איפה בתמונה ממוקמת האנטנה?
    תודה רבה!122833.jpeg 122835.jpeg

    י יאיר דניאלי T 3 תגובות תגובה אחרונה
    1
    • 4 4567

      לפלאפון נהיה קליטה גרועה מאוד (כל הזמן נפלה הקליטה בזמן שלאשתי באותו בית ואותה חברה עבד מצויין)
      הלכתי לחנות והוא חיזק לי ביד את האנטנה בדקה, וכעת אחרי חודש בערך שוב הקליטה נחלשה ואני מעוניין לדעת לעשות את הפעולה הזאת לבד
      אשמח אם מישהו שיודע יסמן לי איפה בתמונה ממוקמת האנטנה?
      תודה רבה!122833.jpeg 122835.jpeg

      י מנותק
      י מנותק
      יוסי1212
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @4567 אשתך משתמשת באותו דגם טלפון

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • 4 4567

        לפלאפון נהיה קליטה גרועה מאוד (כל הזמן נפלה הקליטה בזמן שלאשתי באותו בית ואותה חברה עבד מצויין)
        הלכתי לחנות והוא חיזק לי ביד את האנטנה בדקה, וכעת אחרי חודש בערך שוב הקליטה נחלשה ואני מעוניין לדעת לעשות את הפעולה הזאת לבד
        אשמח אם מישהו שיודע יסמן לי איפה בתמונה ממוקמת האנטנה?
        תודה רבה!122833.jpeg 122835.jpeg

        יאיר דניאלי מנותק
        יאיר דניאלי מנותק
        יאיר דניאל
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @4567 האנטנה היא החוט השחור שאתה רואה - בתמונה שלך זה נמצא בחלק העליון של התמונה - זה בצד ימין של הבטריה, רק קצת מוזר לי העניין שהוא חיזק את זה ביד וזה עזר, זה אמור להיות די שחור לבן - עם אנטנה זה עובד, בלי אנטנה, לא עובד בכלל.
        בכל מקרה תשקול להחליף אולי את הכבל של האנטנה, יכול להיות שהוא תקול.

        yyrdnyl11@gmail.com

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • מיגו להוציאמ מנותק
          מיגו להוציאמ מנותק
          מיגו להוציא
          כתב נערך לאחרונה על ידי מיגו להוציא
          #4

          רק לדייק ולהמחיש את תשובת @יאיר-דניאל,
          האנטנה שרגילים להחליף בחנויות זה למעשה כבל שמקשר בין הלוח אם לבין האנטנה עצמה,
          שמורכבת ליד הרמקול וההטענה.

          אז תבדוק שבשני המקומות הוא מורכב כמו שצריך.

          הכבל:
          חלק אחד על הלוח, מסומן באדום בצד שמאל.
          חלק שני מתחת לאיפה שמסומן בצד ימין, תרים טיפה ותציץ, או שתחזק עם משהו דק ושטוח.

          de25f4b3-9068-46bd-af24-a6ca42aca3ba-image.jpeg

          אם כבר פתחת את הפלאפון,
          זה נראה שיש לך גם בעייה עם סמל האוזנייה.
          תשקול לפעול לפי המדריך הזה

          M תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • מיגו להוציאמ מיגו להוציא

            רק לדייק ולהמחיש את תשובת @יאיר-דניאל,
            האנטנה שרגילים להחליף בחנויות זה למעשה כבל שמקשר בין הלוח אם לבין האנטנה עצמה,
            שמורכבת ליד הרמקול וההטענה.

            אז תבדוק שבשני המקומות הוא מורכב כמו שצריך.

            הכבל:
            חלק אחד על הלוח, מסומן באדום בצד שמאל.
            חלק שני מתחת לאיפה שמסומן בצד ימין, תרים טיפה ותציץ, או שתחזק עם משהו דק ושטוח.

            de25f4b3-9068-46bd-af24-a6ca42aca3ba-image.jpeg

            אם כבר פתחת את הפלאפון,
            זה נראה שיש לך גם בעייה עם סמל האוזנייה.
            תשקול לפעול לפי המדריך הזה

            M מנותק
            M מנותק
            motiz22
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @מיגו-להוציא כתב:

            זה נראה שיש לך גם בעייה עם סמל האוזנייה

            מאיפה הגעת למסקנה הזאת בצילום מסך לא מופיע סמל אוזניה

            מיגו להוציאמ תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • א מנותק
              א מנותק
              אהרון שלום
              כתב נערך לאחרונה על ידי אהרון שלום
              #6

              צר לי לחלוק אבל האנטנה נמצאת בחלק שמאל למטה של התמונה שיש שם שני זוגות של גשרים של מגעים
              פשוט תכופף אותם כלפי מעלה כדי שיהיה מגע יותר טוב עם האנטנה שנמצאת על המכסה שהוצאת
              ואולי גם בשלושת המגעים בצד ימין למעלה
              ויש עוד מקומות שלא כ"כ זיהיתי אותם אבל בכללי האנטנה נמצאת על המכסה שהוצאת (נראה לי שהאנטנה עם המחבר זה של הבלוטוס)
              תחםש איפה כתוב על הלוח LTE או GSM או משהו דומה לזה

              מיגו להוציאמ יאיר דניאלי 2 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • א אהרון שלום

                צר לי לחלוק אבל האנטנה נמצאת בחלק שמאל למטה של התמונה שיש שם שני זוגות של גשרים של מגעים
                פשוט תכופף אותם כלפי מעלה כדי שיהיה מגע יותר טוב עם האנטנה שנמצאת על המכסה שהוצאת
                ואולי גם בשלושת המגעים בצד ימין למעלה
                ויש עוד מקומות שלא כ"כ זיהיתי אותם אבל בכללי האנטנה נמצאת על המכסה שהוצאת (נראה לי שהאנטנה עם המחבר זה של הבלוטוס)
                תחםש איפה כתוב על הלוח LTE או GSM או משהו דומה לזה

                מיגו להוציאמ מנותק
                מיגו להוציאמ מנותק
                מיגו להוציא
                כתב נערך לאחרונה על ידי מיגו להוציא
                #7

                @אהרון-שלום

                ולא פליגי.
                יש פעמים באמת שיש לי בעיות קליטה, וכל מה שנדרש זה להדק איזה קליפס בפאנל שהשתחרר.


                @motiz22 כתב:

                מאיפה הגעת למסקנה הזאת בצילום מסך לא מופיע סמל אוזניה

                חיכיתי שמישהו ירים לי להנחתה 😉...

                יש לו SA בסטטוס בר, זה סמל של אפליקציית התיקון לבעייה הזו.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • M motiz22

                  @מיגו-להוציא כתב:

                  זה נראה שיש לך גם בעייה עם סמל האוזנייה

                  מאיפה הגעת למסקנה הזאת בצילום מסך לא מופיע סמל אוזניה

                  מיגו להוציאמ מנותק
                  מיגו להוציאמ מנותק
                  מיגו להוציא
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #8
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • 4 4567

                    לפלאפון נהיה קליטה גרועה מאוד (כל הזמן נפלה הקליטה בזמן שלאשתי באותו בית ואותה חברה עבד מצויין)
                    הלכתי לחנות והוא חיזק לי ביד את האנטנה בדקה, וכעת אחרי חודש בערך שוב הקליטה נחלשה ואני מעוניין לדעת לעשות את הפעולה הזאת לבד
                    אשמח אם מישהו שיודע יסמן לי איפה בתמונה ממוקמת האנטנה?
                    תודה רבה!122833.jpeg 122835.jpeg

                    T מנותק
                    T מנותק
                    Tיו_
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #9

                    @4567
                    העיגולים הכחולים: אלו מגעים (פינים) שמתחברים לפלסטיקה של המכשיר. על הפלסטיקה הזו יושבים הרכיבים עצמם (כמו רמקול, אנטנות וכו').

                    הסימון הצהוב: אלו המגעים של אנטנת דור 4 (4G).

                    הסימון האדום: המגעים של אנטנת דור 2 (2G).

                    כמה דגשים מניסיון, אם אתה מנסה לפתור בעיית קליטה אחרי פירוק:

                    תקינות הפינים: תוודא שהפינים הקפיציים עולים חזרה למעלה ולא נתקעו למטה בגלל לכלוך או קורוזיה.

                    ניקוי: כדאי לעבור עם קצת אלכוהול (איזופרופנול) לניקוי גם על הפינים בלוח וגם על הפדים (משטחי הנחושת) שעל הפלסטיקה.

                    הידוק: זה השלב הכי חשוב – תוודא שסגרת והידקת את הברגים של הפלסטיקה עד הסוף. אם אין מספיק לחץ בין הלוח לפלסטיקה, פשוט לא יהיה מגע לאנטנות ותאבד קליטה.

                    בהצלחה!
                    de25f4b3-9068-46bd-af24-a6ca42aca3ba-image.jpeg

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    3
                    • א אהרון שלום

                      צר לי לחלוק אבל האנטנה נמצאת בחלק שמאל למטה של התמונה שיש שם שני זוגות של גשרים של מגעים
                      פשוט תכופף אותם כלפי מעלה כדי שיהיה מגע יותר טוב עם האנטנה שנמצאת על המכסה שהוצאת
                      ואולי גם בשלושת המגעים בצד ימין למעלה
                      ויש עוד מקומות שלא כ"כ זיהיתי אותם אבל בכללי האנטנה נמצאת על המכסה שהוצאת (נראה לי שהאנטנה עם המחבר זה של הבלוטוס)
                      תחםש איפה כתוב על הלוח LTE או GSM או משהו דומה לזה

                      יאיר דניאלי מנותק
                      יאיר דניאלי מנותק
                      יאיר דניאל
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #10

                      @אהרון-שלום ממש חבל שאתה חולק...
                      אה מכיר את המכשיר הזה?
                      כי אני מתעסק עם המכשירים האלו 5 שנים.
                      בכ"א אתה צודק שזה האנטנה- כלומר מבחינה לשונית אתה צודק, אבל הכבל שמחבר בין המכשיר לאנטנה - 99% מהמקרים הבעיה היא בו.
                      כמעט לא קורה שהמגעים אם האנטנה במכסה האחורי זזים.

                      yyrdnyl11@gmail.com

                      T תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • יאיר דניאלי יאיר דניאל

                        @אהרון-שלום ממש חבל שאתה חולק...
                        אה מכיר את המכשיר הזה?
                        כי אני מתעסק עם המכשירים האלו 5 שנים.
                        בכ"א אתה צודק שזה האנטנה- כלומר מבחינה לשונית אתה צודק, אבל הכבל שמחבר בין המכשיר לאנטנה - 99% מהמקרים הבעיה היא בו.
                        כמעט לא קורה שהמגעים אם האנטנה במכסה האחורי זזים.

                        T מנותק
                        T מנותק
                        Tיו_
                        כתב נערך לאחרונה על ידי Tיו_
                        #11

                        @יאיר-דניאל כתב:

                        ממש חבל שאתה חולק...

                        למה חבל הפורום נועד לעזור ליהודים

                        @יאיר-דניאל כתב:

                        99% מהמקרים הבעיה היא בו.

                        יש לי מעבדה רוב ככל הבעיות לפחות אצלי זה החיבור לפאנל כלומר או המגעים שעל הלוח או ניקוי על הפלסטיקה או וזה הכי הזוי במכשירים האלו נפל או משהו הפלסטיק יצא קצת וזהו זה לא עובד כלומר לחיצה קטנה על הפלסטיק הכל מסתדר

                        יאיר דניאלי מחנה ידידיםמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                        3
                        • T Tיו_

                          @יאיר-דניאל כתב:

                          ממש חבל שאתה חולק...

                          למה חבל הפורום נועד לעזור ליהודים

                          @יאיר-דניאל כתב:

                          99% מהמקרים הבעיה היא בו.

                          יש לי מעבדה רוב ככל הבעיות לפחות אצלי זה החיבור לפאנל כלומר או המגעים שעל הלוח או ניקוי על הפלסטיקה או וזה הכי הזוי במכשירים האלו נפל או משהו הפלסטיק יצא קצת וזהו זה לא עובד כלומר לחיצה קטנה על הפלסטיק הכל מסתדר

                          יאיר דניאלי מנותק
                          יאיר דניאלי מנותק
                          יאיר דניאל
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #12

                          @Tיו_ שומע.
                          אני חלא נתקלתי בכאילו בעיות.
                          תמיד טוב ללמוד דברים.
                          @אהרון-שלום חוזר בי...

                          yyrdnyl11@gmail.com

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • T Tיו_

                            @יאיר-דניאל כתב:

                            ממש חבל שאתה חולק...

                            למה חבל הפורום נועד לעזור ליהודים

                            @יאיר-דניאל כתב:

                            99% מהמקרים הבעיה היא בו.

                            יש לי מעבדה רוב ככל הבעיות לפחות אצלי זה החיבור לפאנל כלומר או המגעים שעל הלוח או ניקוי על הפלסטיקה או וזה הכי הזוי במכשירים האלו נפל או משהו הפלסטיק יצא קצת וזהו זה לא עובד כלומר לחיצה קטנה על הפלסטיק הכל מסתדר

                            מחנה ידידיםמ מנותק
                            מחנה ידידיםמ מנותק
                            מחנה ידידים
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #13

                            @Tיו_ כתב:

                            לחיצה קטנה על הפלסטיק הכל מסתדר

                            התכוונת 50 ש"ח לחנות...

                            T תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • מחנה ידידיםמ מחנה ידידים

                              @Tיו_ כתב:

                              לחיצה קטנה על הפלסטיק הכל מסתדר

                              התכוונת 50 ש"ח לחנות...

                              T מנותק
                              T מנותק
                              Tיו_
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #14

                              @מחנה-ידידים כתב:

                              התכוונת 50 ש"ח לחנות...

                              לא אצלי
                              אין לי לב לעשות את זה אלי אני הבעיה וצריך ללמוד לנהל עסק אבל מה אני יעשה ככה אני

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              🙏
                              1
                              • א מנותק
                                א מנותק
                                אהרון שלום
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #15

                                @יאיר-דניאל
                                אתה צודק שמה שסימנת של הדור 2
                                עכשיו הגדלתי את התמונה וכתוב שם GSM
                                אבל שמתקנים קליטה הבעיה במגעים האחרים ולא באנטנה בדרך כלל
                                וכמו שהדגיש @tיו_ לנקות מגעים רק עם אלכוהול איזופרופיל על כל השמות שלו זה טעות שלהרבה אנשים שעושים נזקים עם חומרים אחרים

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0

                                שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                הרשמה התחברות

                                • התחברות

                                • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                • פוסט ראשון
                                  פוסט אחרון
                                0
                                • חוקי הפורום
                                • פופולרי
                                • לא נפתר
                                • משתמשים
                                • חיפוש גוגל בפורום
                                • צור קשר