דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. המלצה | חדש חדש!! צ'אט ישיר בין מחשבים כולל שיחות וידאו ואודיו והעברת קבצים ישירה פתוח לכולם!!!!

המלצה | חדש חדש!! צ'אט ישיר בין מחשבים כולל שיחות וידאו ואודיו והעברת קבצים ישירה פתוח לכולם!!!!

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
163 פוסטים 34 כותבים 1.8k צפיות 36 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • A ARISH

    לא מזמן התוודעתי לידיעה שניתן לבצע תקשורת ישירה בין דפדפנים ללא כל צורך בשרת מתווך כלשהו, על בסיס זה הכנתי דף HTML שמבוסס על פורטוקול תקשורת ישיר בין המחשבים ללא כל שרת ביניים.
    האפשרויות שהדף נותן הם:
    1.שיחות צ'אט.
    2. שיחות וידאו ללא הגבלה.
    3. שיחות אודיו ללא הגבלה.
    4. העברת קבצים ישירה ללא הגבלה.

    המעלות של דף זה על פני שימוש בגוגל צ'אט לדוגמה הם:

    1. אתה נשאר אנונימי לחלוטין וכל מה שאתה משתף עם השני זה רק מספר זיהוי כלשהו שאתה יכול להחליף בכל רגע נתון.
    2. אין הגבלה באורך של שיחות הוידאו.
    3. אין הגבלה לגודל של העברת הקבצים והם לא תופסים מקום בדרייב או בכל מקום אחר.
    4. מהירות העברת קבצים מקסימלית כי אינם תלויים במהירות שרת כלשהי.
    5. אין מגבלות אבטחה על העברת קבצים כי אינם עוברים דרך שרת כלשהו.
    6. עיצוב מתקדם.
    7. שמירת מספר הזיהוי בקבצי הקוקיס של הדפדפן לצורך מספר קבוע לשימוש חוזר.

    בשביל ליצור את החיבור הראשוני בין הדפדפנים יצרתי שרת כלשהו דרך גוגל סקריפט למעביר באופן אוטומטי את קודי הזיהוי בין שני הדפדנים ומייצר מספר זיהוי קצר ופשוט לשימוש, הנתונים של השיחה לא עוברים דרכו כלל אלא הוא בסה"כ מייצר את החיבור הראשוני באופן אנונימי לחלוטין.

    למי שמעוניין שגם שלב זה ייעשה באופן ישיר הכנתי גם דף שבו ניתן להעתיק את כל קוד הזיהוי אחד מהשני וכך החיבור יווצר באופן ישיר בלי צורך בכל שרת מתווך כלשהו (בתחילה יוצר השיחה מייצר קוד התחברות, הוא שולח את זה לחברו שמייצר קוד נגדי ושולח אליו וברגע שהראשון מזין חזרה את הקוד השיחה מתחילה).
    אם יש בעיות בחיבור יש ללחוץ על לחצן הריענון שליד מספר הזיהוי.

    צ'אט מקומי חדש.zip

    צ'אט מקומי ללא כל שרת.zip
    עדכון ד' תמוז תשפו':
    להלן גירסה חדשה יעילה יותר ואמורה לעבוד גם בחדרי מחשבים:
    מעודכן.wim (עקב תקלה בהעלאה לפורום נאלצתי להעלות את זה בפורמט המוזר הזה אשר נפתח בתוכנת ZIP 7).
    למי שמעוניין העליתי גם בפורמט טקסט ויש לשנות את הסיומת של הקובץ לHTML ואז הוא יעבוד רגיל בע"ה.מעודכן.TXT
    אשמח לשמוע התרשמות מהציבור.
    שימו לב שבהורדת קבצים שנשלחו באמצעות הדף בתור ברירת מחדל הם יורדים לתיקיית מסמכים ולא מופיעים בחלונית ההורדות בדפדפן.
    אשמח לשמוע תגובות והערות והצעות לשיפור כאן בפורום או בצ'אט החדש 😉 או במייל ARISH121548@GMAIL.COM

    ר מחובר
    ר מחובר
    רוטב שום
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #131

    @ARISH תכלס מישהו ניסה וזה עבד לו??

    לא מאותו מחשב

    A ק 3 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • ר רוטב שום

      @ARISH תכלס מישהו ניסה וזה עבד לו??

      לא מאותו מחשב

      A מחובר
      A מחובר
      ARISH
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #132

      @רוטב-שום לי עבד אני עדיין בבדיקה מה הבעיה הכללית.

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ר רוטב שום

        @ARISH תכלס מישהו ניסה וזה עבד לו??

        לא מאותו מחשב

        ק מנותק
        ק מנותק
        קרט
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #133

        @רוטב-שום לי עבד בין מחשב לטאבלט

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • M מנותק
          M מנותק
          mnir
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #134

          לי לא עבד בין שתי מחשבים נטפרי

          י תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • M mnir

            לי לא עבד בין שתי מחשבים נטפרי

            י מנותק
            י מנותק
            יודע ספר
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #135

            @mnir גם לי לא עובד ולא עבד

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • צ מחובר
              צ מחובר
              צמצם
              כתב נערך לאחרונה על ידי צמצם
              #136
              פוסט זה נמחק!
              ר ח 2 תגובות תגובה אחרונה
              1
              • צ צמצם

                פוסט זה נמחק!

                ר מחובר
                ר מחובר
                רוטב שום
                כתב נערך לאחרונה על ידי רוטב שום
                #137

                @צמצם גם אני ערכתי וזה עבד לי מצוין בין שני דפדפנים
                אבל עד שאתה לא בודק בין שתי מחשבים זה לא הוכחה לכלום
                חוץ מזה שא"א להעלות HTML לפורום, זה עושה שגיאה כשמנסים להוריד

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • צ צמצם

                  פוסט זה נמחק!

                  ח מחובר
                  ח מחובר
                  חכם בלילה 1
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #138

                  @צמצם כתב:

                  @ARISH אני מקווה שזה בסדר שאני עורך את הקוד שלך

                  ‏‏אמעודכן - כולל וידיאו ושמע 1.1 - עותק.html

                  @צמצם תעלה זיפ

                  צ 2 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • ח חכם בלילה 1

                    @צמצם כתב:

                    @ARISH אני מקווה שזה בסדר שאני עורך את הקוד שלך

                    ‏‏אמעודכן - כולל וידיאו ושמע 1.1 - עותק.html

                    @צמצם תעלה זיפ

                    צ מחובר
                    צ מחובר
                    צמצם
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #139
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    🤦
                    0
                    • ח חכם בלילה 1

                      @צמצם כתב:

                      @ARISH אני מקווה שזה בסדר שאני עורך את הקוד שלך

                      ‏‏אמעודכן - כולל וידיאו ושמע 1.1 - עותק.html

                      @צמצם תעלה זיפ

                      צ מחובר
                      צ מחובר
                      צמצם
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #140
                      פוסט זה נמחק!
                      ר תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • צ צמצם

                        פוסט זה נמחק!

                        ר מחובר
                        ר מחובר
                        רוטב שום
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #141
                        פוסט זה נמחק!
                        צ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ר רוטב שום

                          פוסט זה נמחק!

                          צ מחובר
                          צ מחובר
                          צמצם
                          כתב נערך לאחרונה על ידי צמצם
                          #142

                          @רוטב-שום תחליף את סיומת הקובץ ל-HTML

                          ר תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • צ צמצם

                            @רוטב-שום תחליף את סיומת הקובץ ל-HTML

                            ר מחובר
                            ר מחובר
                            רוטב שום
                            כתב נערך לאחרונה על ידי רוטב שום
                            #143

                            @צמצם זה מה שרואים בקובץ html

                            צ 2 תגובות תגובה אחרונה
                            0
                            • ר רוטב שום

                              @צמצם זה מה שרואים בקובץ html

                              צ מחובר
                              צ מחובר
                              צמצם
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #144

                              @רוטב-שום לא יודע...
                              אצלי זה עובד מצוין
                              209e53fa-c3c9-4b62-9f99-6fa5870e47ef-image.jpeg

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ר רוטב שום

                                @צמצם זה מה שרואים בקובץ html

                                צ מחובר
                                צ מחובר
                                צמצם
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #145

                                @רוטב-שום גם אם אתה מרענן את הדף?

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ר מחובר
                                  ר מחובר
                                  רוטב שום
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי רוטב שום
                                  #146

                                  אוקי הסתדר לי

                                  אם אתה רוצה לבדוק המספר שלי זה 80657

                                  צ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ר רוטב שום

                                    אוקי הסתדר לי

                                    אם אתה רוצה לבדוק המספר שלי זה 80657

                                    צ מחובר
                                    צ מחובר
                                    צמצם
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #147
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • צ מחובר
                                      צ מחובר
                                      צמצם
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי צמצם
                                      #148
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • פראיריפ מנותק
                                        פראיריפ מנותק
                                        פראירי
                                        מדריכים
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #149

                                        לא עובד לי
                                        מישהו רוצה לנסות להתחבר?
                                        96108

                                        ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • פראיריפ פראירי

                                          לא עובד לי
                                          מישהו רוצה לנסות להתחבר?
                                          96108

                                          ח מחובר
                                          ח מחובר
                                          חכם בלילה 1
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי חכם בלילה 1
                                          #150

                                          @פראירי
                                          אני מנסה
                                          כתוב לי החיבור נותק במפתיע

                                          פראיריפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר