שיתוף | הפורום עודכן! עכשיו באמת!
-
@אברהם-גלסר בדקת בנושא שאתה יצרת? -
@אברהם-גלסר בדקת בנושא שאתה יצרת?@שניאור-שמח
אצלי יש את זה בחלק כן בחלק לא אני מדבר על הפוסטים שאני יצרתי לא בכולם זה קיים
כאן אין לי
וכאן יש לי
יכול להיות שזה קשור לכמה פוסטים שיש בשירשור הזה?
-
לי לא היה את זה בחיים זה קשור למשהו?
-
@שניאור-שמח
אצלי יש את זה בחלק כן בחלק לא אני מדבר על הפוסטים שאני יצרתי לא בכולם זה קיים
כאן אין לי
וכאן יש לי
יכול להיות שזה קשור לכמה פוסטים שיש בשירשור הזה?
-
אם כבר באגים כלליים,
יש באג שגם כשאני נכנס לנושא שמעולם לא צפיתי בו,
קופצת לי הודעה
'לחזור לפוסט האחרון שנקרא בנושא'
זה רק אצלי? או אצל כולם?
-
אם כבר באגים כלליים,
יש באג שגם כשאני נכנס לנושא שמעולם לא צפיתי בו,
קופצת לי הודעה
'לחזור לפוסט האחרון שנקרא בנושא'
זה רק אצלי? או אצל כולם?
@ירמיהו-הנביא
גם אצלי
אבל הוא לא מדלג לשום מקום הוא נישאר בדף הראשון -
אם כבר באגים כלליים,
יש באג שגם כשאני נכנס לנושא שמעולם לא צפיתי בו,
קופצת לי הודעה
'לחזור לפוסט האחרון שנקרא בנושא'
זה רק אצלי? או אצל כולם?
פוסט זה נמחק! -
עד 5 פוסטים ניתן להזיז גם ללא הרשאות מיוחדות, כמו מחיקת נושא.
-
עידכון!!
כבר לא קופצת הודעה של תודה על תרומתך לפורום או משהו כזה ב1000 פוסטים... -
עד 5 פוסטים ניתן להזיז גם ללא הרשאות מיוחדות, כמו מחיקת נושא.
@אברהם-גלסר הגיוני..
אבל צריך שתהיה הודעה נורמאלית כמו במחיקת נושא -
@אברהם-גלסר הגיוני..
אבל צריך שתהיה הודעה נורמאלית כמו במחיקת נושא@ירמיהו-הנביא או שבעצם כן
עכשיו קיבלתי...

מסתבר שזה 1001 פוסטים...
-
@אברהם-גלסר הגיוני..
אבל צריך שתהיה הודעה נורמאלית כמו במחיקת נושא@ירמיהו-הנביא למה? יותר טוב שזה פשוט לא מופיע...
-
@שמואל הרבה פעמים אני מחפש הודעות בצ'אט, וצריך לעבור על כל החדרים.
אני מציע להתקין את התוסף הזה של @פלמנמוני
https://community.nodebb.org/post/106485
תודה
-
משהו מוזר - באתי לדווח על באג קטן - שבעת גלילה בנושא - נעלם הסטטוס של הנושא = מספר פוסטים, צפיות וכו'
ואז גיליתי שזה מופיע רק בנושאים מסויימים - כאן לדוגמא זה מוצג כל הזמן:

אבל כאן - זה נעלם בגלילה:

-
משהו מוזר - באתי לדווח על באג קטן - שבעת גלילה בנושא - נעלם הסטטוס של הנושא = מספר פוסטים, צפיות וכו'
ואז גיליתי שזה מופיע רק בנושאים מסויימים - כאן לדוגמא זה מוצג כל הזמן:

אבל כאן - זה נעלם בגלילה:

-
משהו מוזר - באתי לדווח על באג קטן - שבעת גלילה בנושא - נעלם הסטטוס של הנושא = מספר פוסטים, צפיות וכו'
ואז גיליתי שזה מופיע רק בנושאים מסויימים - כאן לדוגמא זה מוצג כל הזמן:

אבל כאן - זה נעלם בגלילה:

@יאיר-דניאל אולי זה בגלל הערכת נושא שיש לך..
תנסה להחזיר לברירת המחדל -
@יאיר-דניאל אולי זה בגלל הערכת נושא שיש לך..
תנסה להחזיר לברירת המחדל@שניאור-שמח אני על ערכת נושא ברירת מחדל.
@אברהם-גלסר לא עוזר ריענון קשיח.
בכ"א אם זה באג שקיים רק אצלי, זה לא שווה התעסקות. -
לא נראה שאתה על ברירת מחדל.
נראה שאתה על cerulean (שים לב לצבע הכותרת).

@שניאור-שמח זה אכן לא מופיע בערכת הנושא "Flatly" וגם ב"Litera". ב"Cyborg" יש באג שזה מוסתר קצת, וגם ב"Quartz" זה לא מוצג טוב (לבן על לבן).

-
לא נראה שאתה על ברירת מחדל.
נראה שאתה על cerulean (שים לב לצבע הכותרת).

@שניאור-שמח זה אכן לא מופיע בערכת הנושא "Flatly" וגם ב"Litera". ב"Cyborg" יש באג שזה מוסתר קצת, וגם ב"Quartz" זה לא מוצג טוב (לבן על לבן).

@אברהם-גלסר א. זה באמת השתנה לי הצבע בזמן האחרון - חשבתי שאצל כולם זה כך - כחלק מהעדכונים בפורום...
ב. מה הברירת מחדל?
ג. ממש מוזר, לא נגעתי מעולם בערכות הנושא. -
@יאיר-דניאל תלחץ על "ברירת מחדל":

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
אין כלי נושא למי שלא פתח את הנושא...
