דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. בירור | תעודת אבטחה אתרוג לאימלטור

בירור | תעודת אבטחה אתרוג לאימלטור

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
14 פוסטים 6 כותבים 48 צפיות 8 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ב מנותק
    ב מנותק
    בני 3
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    התקנתי באתרוג אימלטור של LDPlayer
    לצורך התקנת ווצאפ
    ולא הצלחתי להתקין עליו תעודת אבטחה של אתרוג
    אין לי ידע תכני
    ניסיתי להיעזר במדריכים שמצאתי אך כנראה שהם משנים גרסאות וזה לא ממש עזר לי
    אם יש מי שיוכל לסייע לי בדחיפות
    זה לצורך חשוב מאד
    יש"כ מראש

    י ב 2 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • ב בני 3

      התקנתי באתרוג אימלטור של LDPlayer
      לצורך התקנת ווצאפ
      ולא הצלחתי להתקין עליו תעודת אבטחה של אתרוג
      אין לי ידע תכני
      ניסיתי להיעזר במדריכים שמצאתי אך כנראה שהם משנים גרסאות וזה לא ממש עזר לי
      אם יש מי שיוכל לסייע לי בדחיפות
      זה לצורך חשוב מאד
      יש"כ מראש

      י מנותק
      י מנותק
      ירמיהו הנביא
      מדריכים
      כתב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @בני-3 פנית לאתרוג?
      אתה בטוח שצריך תעודת אבטחה באימולטור?
      כל עוד אתה לא צריך בשביל גלישה בדפדפן שאז תקפוץ לך התראה כל הזמן, אני חושב שהווצאפ אמור לעבוד לך גם בלי תעודה,

      בכל מקרה אתרוג אמורים לתת לך את כל המידע הכי מסודר ואמין בעניין

      צול גאהצ תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • י ירמיהו הנביא

        @בני-3 פנית לאתרוג?
        אתה בטוח שצריך תעודת אבטחה באימולטור?
        כל עוד אתה לא צריך בשביל גלישה בדפדפן שאז תקפוץ לך התראה כל הזמן, אני חושב שהווצאפ אמור לעבוד לך גם בלי תעודה,

        בכל מקרה אתרוג אמורים לתת לך את כל המידע הכי מסודר ואמין בעניין

        צול גאהצ מנותק
        צול גאהצ מנותק
        צול גאה
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @ירמיהו-הנביא כתב:

        אתה בטוח שצריך תעודת אבטחה באימולטור?

        ברור

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ב בני 3

          התקנתי באתרוג אימלטור של LDPlayer
          לצורך התקנת ווצאפ
          ולא הצלחתי להתקין עליו תעודת אבטחה של אתרוג
          אין לי ידע תכני
          ניסיתי להיעזר במדריכים שמצאתי אך כנראה שהם משנים גרסאות וזה לא ממש עזר לי
          אם יש מי שיוכל לסייע לי בדחיפות
          זה לצורך חשוב מאד
          יש"כ מראש

          ב מנותק
          ב מנותק
          בני 3
          כתב נערך לאחרונה על ידי בני 3
          #4

          @ירמיהו-הנביא
          פניתי אליהם וזה מה שהם הגיבו
          אין לנו תמיכה באימולטורים
          "אבל לצערי אימולטורים באתרוג לא אמורים לעבוד וגם אין לנו תמיכה בהם"

          אולם אצלי זה כן עובד וכנראה שרק חסר תעודת אבטחה

          ב תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ב בני 3

            @ירמיהו-הנביא
            פניתי אליהם וזה מה שהם הגיבו
            אין לנו תמיכה באימולטורים
            "אבל לצערי אימולטורים באתרוג לא אמורים לעבוד וגם אין לנו תמיכה בהם"

            אולם אצלי זה כן עובד וכנראה שרק חסר תעודת אבטחה

            ב מנותק
            ב מנותק
            בני 3
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            מי שיכול לעזור לי
            (גם בתשלום סימלי )
            יעזור לי מאד

            S תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ב בני 3

              מי שיכול לעזור לי
              (גם בתשלום סימלי )
              יעזור לי מאד

              S מנותק
              S מנותק
              shishko
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              @בני-3 אין לי כח לפרט יותר מידי
              אבל אם אני לא טועה הדרך להתקין תעודת אבטחה של אתרוג זה ע״י עשיית רוט על המכשיר מה שנעשה באימלטור די בקלות כי אמורה להיות לך גישה לקבצים, הרעיון הוא לקחת את הקובץ של ה boot ואם הוא לא קיים קובץ ריק ולהפוך אותו להרשאות רוט על ידי מג׳יסק ואז לדחוף אותו לאותו מיקום.
              מקווה שאני לא מטעה אותך אבל יודע שככה עושים רוט וחושב שאחרי רוט תוכל להתקין את תעודת האבטחה (יכול להיות שבגלל שיש גישה לקבצים לא דרך האימולטור, אז אפשר לדחוף את התעודת אבטחה משם ובכלל לא צריך רוט)

              ב תגובה 1 תגובה אחרונה
              🙄
              0
              • S shishko

                @בני-3 אין לי כח לפרט יותר מידי
                אבל אם אני לא טועה הדרך להתקין תעודת אבטחה של אתרוג זה ע״י עשיית רוט על המכשיר מה שנעשה באימלטור די בקלות כי אמורה להיות לך גישה לקבצים, הרעיון הוא לקחת את הקובץ של ה boot ואם הוא לא קיים קובץ ריק ולהפוך אותו להרשאות רוט על ידי מג׳יסק ואז לדחוף אותו לאותו מיקום.
                מקווה שאני לא מטעה אותך אבל יודע שככה עושים רוט וחושב שאחרי רוט תוכל להתקין את תעודת האבטחה (יכול להיות שבגלל שיש גישה לקבצים לא דרך האימולטור, אז אפשר לדחוף את התעודת אבטחה משם ובכלל לא צריך רוט)

                ב מנותק
                ב מנותק
                בני 3
                כתב נערך לאחרונה על ידי בני 3
                #7

                @shishko
                נשמע לי ג'יבריש
                אין לי מושג בכל המושגים האלה
                אני בס"ה אברך פשוט שלא למד ליב"ה
                ולא היה ב8200

                ל תגובה 1 תגובה אחרונה
                😂
                0
                • ב בני 3

                  @shishko
                  נשמע לי ג'יבריש
                  אין לי מושג בכל המושגים האלה
                  אני בס"ה אברך פשוט שלא למד ליב"ה
                  ולא היה ב8200

                  ל מנותק
                  ל מנותק
                  לנציצ
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #8

                  @בני-3 קודם כל מה הקשר לקטוגריה??
                  2 תעשה חיפוש בפורום על רוט לאימולטור
                  ואז תבדוק מול AI איפה לאכסן את תעודת אבטחה

                  S תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • ל לנציצ

                    @בני-3 קודם כל מה הקשר לקטוגריה??
                    2 תעשה חיפוש בפורום על רוט לאימולטור
                    ואז תבדוק מול AI איפה לאכסן את תעודת אבטחה

                    S מנותק
                    S מנותק
                    shishko
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #9

                    @לנציצ כתב:

                    תעשה חיפוש בפורום על רוט לאימולטור
                    ואז תבדוק מול AI איפה לאכסן את תעודת אבטחה

                    הייתי בודק קודם איפה לאכסן את תעודת האבטחה (לא ברור לי שבאימולטור צריך רוט)

                    ל תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • י. פל.י מנותק
                      י. פל.י מנותק
                      י. פל.
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #10
                      פוסט זה נמחק!
                      י. פל.י תגובה 1 תגובה אחרונה
                      😥
                      0
                      • S shishko

                        @לנציצ כתב:

                        תעשה חיפוש בפורום על רוט לאימולטור
                        ואז תבדוק מול AI איפה לאכסן את תעודת אבטחה

                        הייתי בודק קודם איפה לאכסן את תעודת האבטחה (לא ברור לי שבאימולטור צריך רוט)

                        ל מנותק
                        ל מנותק
                        לנציצ
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #11

                        @shishko כתב:

                        (לא ברור לי שבאימולטור צריך רוט)

                        צריך
                        ואני אומר את זה מניסיון
                        גם במכונה וירטואלית וגם באימולטור צריך

                        S תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ל לנציצ

                          @shishko כתב:

                          (לא ברור לי שבאימולטור צריך רוט)

                          צריך
                          ואני אומר את זה מניסיון
                          גם במכונה וירטואלית וגם באימולטור צריך

                          S מנותק
                          S מנותק
                          shishko
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #12

                          @לנציצ כתב:

                          צריך
                          ואני אומר את זה מניסיון
                          גם במכונה וירטואלית וגם באימולטור צריך

                          ניסית להכניס את זה דרך הסייר קבצים של המחשב לקבצים של האימולטור? (כי דרך האימולטור ודאי צריך)

                          ל תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • S shishko

                            @לנציצ כתב:

                            צריך
                            ואני אומר את זה מניסיון
                            גם במכונה וירטואלית וגם באימולטור צריך

                            ניסית להכניס את זה דרך הסייר קבצים של המחשב לקבצים של האימולטור? (כי דרך האימולטור ודאי צריך)

                            ל מנותק
                            ל מנותק
                            לנציצ
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #13

                            @shishko כבר מזמן אין לי אימולטור
                            אבל אני יודע מעבר שצריך

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • י. פל.י י. פל.

                              פוסט זה נמחק!

                              י. פל.י מנותק
                              י. פל.י מנותק
                              י. פל.
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #14

                              י.-פל. כתב:

                              אם אתה באתרוג, הכל נורא פשוט

                              מחקתי את הפוסט, עקב כך שטענו לי שזה עלול להביא למכשולות.
                              לא ברור לי מה כתבתי שעלול להביא למכשולות - לא כתבתי שום דבר טכני, אבל לא אני הוא זה שיכשיל אנשים - גם אם הם טיפשים.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • שניאור שמחש שניאור שמח העביר נושא זה מ-CMD

                              שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                              נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                              בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                              הרשמה התחברות

                              • התחברות

                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                              • פוסט ראשון
                                פוסט אחרון
                              0
                              • חוקי הפורום
                              • פופולרי
                              • לא נפתר
                              • משתמשים
                              • חיפוש גוגל בפורום
                              • צור קשר