בירור | תעודת אבטחה אתרוג לאימלטור
-
@ירמיהו-הנביא
פניתי אליהם וזה מה שהם הגיבו
אין לנו תמיכה באימולטורים
"אבל לצערי אימולטורים באתרוג לא אמורים לעבוד וגם אין לנו תמיכה בהם"אולם אצלי זה כן עובד וכנראה שרק חסר תעודת אבטחה
-
@בני-3 אין לי כח לפרט יותר מידי
אבל אם אני לא טועה הדרך להתקין תעודת אבטחה של אתרוג זה ע״י עשיית רוט על המכשיר מה שנעשה באימלטור די בקלות כי אמורה להיות לך גישה לקבצים, הרעיון הוא לקחת את הקובץ של ה boot ואם הוא לא קיים קובץ ריק ולהפוך אותו להרשאות רוט על ידי מג׳יסק ואז לדחוף אותו לאותו מיקום.
מקווה שאני לא מטעה אותך אבל יודע שככה עושים רוט וחושב שאחרי רוט תוכל להתקין את תעודת האבטחה (יכול להיות שבגלל שיש גישה לקבצים לא דרך האימולטור, אז אפשר לדחוף את התעודת אבטחה משם ובכלל לא צריך רוט) -
@בני-3 אין לי כח לפרט יותר מידי
אבל אם אני לא טועה הדרך להתקין תעודת אבטחה של אתרוג זה ע״י עשיית רוט על המכשיר מה שנעשה באימלטור די בקלות כי אמורה להיות לך גישה לקבצים, הרעיון הוא לקחת את הקובץ של ה boot ואם הוא לא קיים קובץ ריק ולהפוך אותו להרשאות רוט על ידי מג׳יסק ואז לדחוף אותו לאותו מיקום.
מקווה שאני לא מטעה אותך אבל יודע שככה עושים רוט וחושב שאחרי רוט תוכל להתקין את תעודת האבטחה (יכול להיות שבגלל שיש גישה לקבצים לא דרך האימולטור, אז אפשר לדחוף את התעודת אבטחה משם ובכלל לא צריך רוט) -
@shishko
נשמע לי ג'יבריש
אין לי מושג בכל המושגים האלה
אני בס"ה אברך פשוט שלא למד ליב"ה
ולא היה ב8200 -
@בני-3 קודם כל מה הקשר לקטוגריה??
2 תעשה חיפוש בפורום על רוט לאימולטור
ואז תבדוק מול AI איפה לאכסן את תעודת אבטחה -
-
-
-
ש שניאור שמח העביר נושא זה מ-CMD
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות