בירור | MacBook Neo לבחור ישיבה - האם אפשר לחסום מקבוק הרמטית?
-
@מישהו12 יש לי כזה בבית, לא רע בכלל האיכות והכפיות שלו.
אבל נכון לגבי מחשב לבחור ישיבה זה לא מומלץ בכלל מבחינת חסימות,
למרות שבאייפון עצמו כן יש דרכים לעשות לו הגנה על פלאפון עצמו, ראיתי חבר שתיים שיש להם הגנה כזאת,
אבל לדעתי thinkpad מומלץ מאוד,
נוח ומהיר, ועדכני.
ויש לו מחירים טובים ביד 2,
אם אתה צריך מספר של מישהו שיש לו סחורה טובה של מחשבי יד 2,
אשמח לעזור לך.
אני ממש נהנה מthinkpad שיש לי. -
-
-
@עניו-כמשה חורג מהנושא,
זמן מסך screen time restrictions מובנה -
@צול-גאה כבר פניתי אליהם לפני שבוע. אין להם שום דבר רשמי. הם הפנו אותי לפוסט הזה (שכתב @מתושלח-הבבלי) אבל הם אומרים בעצמם שזה לא מספיק.
-
@צול-גאה למה שיצטרך אותך ? אתה מגדיר אותו על הרשת של נטפרי מלכתחילה, נועל בסיסמה (הבנתי שזה סיסמה ייחודית. לא אדמניסטור רגיל. לא יודע אם זה נכון) ומאז והלאה המחשב מסכים להתחבר רק לרשת הספציפית שהגדרת.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
